Ja, overbodig om te verbeteren wat ik bedoelde op te schrijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Joe. het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea zo geweldig speelt.
En wat is misselendmakend nou weer?
Wat een kletsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
Hoewel ik de wedstrijd op 10 minuten na niet gezien heb is voor het Nederlandse voetbal de ontwikkeling van Kuyt en Babel beter dat Liverpool doorgaat.
minimale inspanning, maximaal resultaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, overbodig om te verbeteren wat ik bedoelde op te schrijven.
Chelsea speelt iig beter dan de andere topclubs hebben laten zien, en tuurlijk zullen ze hier en daar onterecht punten pakken. Maar 3x op rij in de laatste minuten winnen, terwijl de overige 89 minuten (of vandaag 119 minuten) het een niveautje Reading zijn, is iets anders.
Dat valt echt onder de noemer 'onsportief gedrag'.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Saviola het volgende:
Echt he, hoe die gasten nog kunnen vieren.. ze geven 100 miljoen uit aan spelers en worden dan 210 minuten lang haast gedomineerd door een klein Belgisch ploegje, en dan op zo'n manier winnen![]()
En altijd maar weer 4de worden en dit soort kleinere clubs naaien![]()
![]()
![]()
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, overbodig om te verbeteren wat ik bedoelde op te schrijven.
Chelsea speelt iig beter dan de andere topclubs hebben laten zien, en tuurlijk zullen ze hier en daar onterecht punten pakken. Maar 3x op rij in de laatste minuten winnen, terwijl de overige 89 minuten (of vandaag 119 minuten) het een niveautje Reading zijn, is iets anders.
Hoeveel minuten heb je van Liverpool gezien? Twee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef pekel het volgende:
Flitsend, dat Liverpool.
Famagusta heeft een fan in de CL erbij.
Maar PSV en Chelsea zijn wel sportief om halverwege de tweede helft een doelpunt te scoren in plaats van in de laatste seconde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.
Ik ben het wel met je eens dat het lucky was, en dat Standard eingelijk gewoon verdiende om te winnen.
Verre van.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom viel die Jovanovic trouwens pas zo laat in bij Luik. Dat was toch de beste voetballer uit de Belgische comp. oid.?
Chelsea voetbalt dit seizoen beter dan de rest van de top 3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.
Ga kersen plukken voor de rest van het voetbalseizoen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
Hoewel ik de wedstrijd op 10 minuten na niet gezien heb is voor het Nederlandse voetbal de ontwikkeling van Kuyt en Babel beter dat Liverpool doorgaat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar PSV en Chelsea zijn wel sportief om halverwege de tweede helft een doelpunt te scoren in plaats van in de laatste seconde.
Ik heb het niet over dit seizoen, maar over de laatste, laten we zeggen, 5 jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chelsea voetbalt dit seizoen beter dan de rest van de top 3.
Hij is niet helemaal fit zowiezo..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom viel die Jovanovic trouwens pas zo laat in bij Luik. Dat was toch de beste voetballer uit de Belgische comp. oid.?
Ja Babel en Kuyt zijn ZOO belangrijk voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Is er iets mis met flamicismen (Vlaamse grammatica/woorden gebruiken)?quote:
Oh die wedstrijden heeft chelsea ook zeker niet gehad he!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het echt misselendmakend.
Eerst Sunderland, toen Middlesbrough en nu Standard in de laatste minuten, terwijl ze echt dramatisch spelen.
Dat uitgerekend een che£ski supporter dit zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het echt misselendmakend.
Eerst Sunderland, toen Middlesbrough en nu Standard in de laatste minuten, terwijl ze echt dramatisch spelen.
Just love sarcasm.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb je van Liverpool gezien? Twee?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |