Ik vind deze ook zo leukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Belana het volgende:
Jullie kennen hem vast wel al, hij is zo leuk
deze
sleeen in een indoor skibaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Een jongetje uit de klas van mijn middelste is ook in januari jarig. toen zijn ze voor zijn 5e verjaardag wezen sleeen in zo'n indoor skibaan. Vonden de jongens hélémaal geweldig.![]()
Misschien een tip Belana?
Het is januariquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:08 schreef Belana het volgende:
[..]
sleeen in een indoor skibaandat gaat wel ver hoor
what ever happened to koekhappen, spelletje voetbal en een patatje met appelmoes eten?
die carols ga ik straks even kijken als mijn man het geluid van de pc weer gefixed heeft. Ik heb vandaag iets gedaan waardoor het niet meer werkt geloof ik
mmmm, ineens gaat het heel aanlokkelijk klinkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is januariZe hebben een testosteronpiek
en dan met een man jongen of 6 binnen. Nou plezier
Het was nog heel betaalbaar ook. Ik geloof nog geen 5 euro per kind. Maar dat is zo'n borstelbaan hier lokaal. Geen snowworld of iets anders fancy
![]()
Ff kijjken in het configuratiescherm of je niet per ongeluk dempen hebt aanstaan?
Is ook leuk toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker standaard zo'n piratenfeest met schmink en ooglapjes en piratenspelletjes.
Mss kijken of je zo'n poster zou kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef Sugar het volgende:
Bix, leuk dat je er weer bent!
BE!Nee, ik heb die dingen niet gezien, maar wat toevallig!
Ik ga zo op die site kijken, lollig vind ik het.
En het woord sex komt sowieso niet in mijn woordenboek voor, dus dat heb ik niet gezien natuurlijk.
Oudste twee zijn lekker met 1 vriendje of vriendinnetje naar de film geweest...Happie bij de Mac vooraf en moeders maar wachten tot de film was afgelopen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef moussy het volgende:
René is niet van de feestjes, dus die verzint ieder jaar een nieuw excuus... zó herkenbaarik ben zondag jarig en twijfel echt al 2 weken of ik het vier of niet
Ik heb vanavond besloten van niet, mn hoofd met watjes, véél bezoek, op zondag, we skippen weer een jaar
thanks lois, ik wist niet dat er zo'n topic was (meestal kan ik me dat wel herinneren) en je hebt gelijk hoor, hoort niet hier danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
Belaan we hebben een apart kinderfeestjestopic waar je misschien meer aan hebt? De wereld van kinderfeestjes...
Dat is ook even meer ontopic als hier zeg maar![]()
Weebix! wat was je auto leuk versierd!
Thanks, dat is lief!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
nou dat bedoelde ik niet zoals ik het misschien overkomt hoor.
maar ik bedoelde dat volgens mij bijna ieder jochie eens in zijn leven een piratenfeest geeft.
zo ook hier toen luca 5 werd.
alleen heb ik het toen buiten kunnen houden.
mocht je dit gaan doen en je hebt tips nodig.....
Ja, die is zo leuk! 'But you're dead.' No, I'm not. I feel fine. 'But you're all bone.' 'Issa flesh wound.' and many more!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Belana het volgende:
Jullie kennen hem vast wel al, hij is zo leuk
deze
Hij heet Arguing With Myself, bij de Free Record Shop gekocht bij de 3 voor 25 actie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:18 schreef Saffier het volgende:
Belana ik vind Jeff DUNHAMMMMMMMMM echt helemaal geweldig!! Syrena welke dvd heb je en waar heb je 'm vandaan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
ik vind die achmedthedeadterrorist helemaal niet zo grappig als de rest van de wereld. m'n broer liet 'm ons ooit eens zien met een veelbetekenend "nou moeten jullie toch es opletten, dit is ECHT ENORM GRAPPIG!' wel, 't hele optreden verplicht afgezien (letterlijk & figuurlijk) maar ik vond er echt niks aan.
![]()
Hij stond verstopt onder een heel klein woordje, maar als je nu hier klikt dan zie je hem wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef RockabeIIa het volgende:
smogs
ik kijk over een uitnodiging heen. IK ZIET EM NIET!!! Waar?moet
ik
kijken!?
![]()
En die achmed, s dat dat stomme ding van de ringtones? Ik kan er weinig mee maar ik ben dan ook verknocht aan mijn Éigen huis en tuin' ringtone.
Zien!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben helemaal hyper. Heb net een waanzinnig gave foto gezien in FOT en heb nu de maker gevraagd of ik hem kan krijgen/kopen om hem in 90x120 boven de bank te hangen. Ik vind hem echt zo ongelofelijk mooi!
En ik ben al heel lang op zoek naar 'iets' voor boven de bank en ik denk dat dit precies helemaal is wat we zoeken.
Ik wil 't!![]()
![]()
http://www.dekamarkt.nl/showpage.asp?steID=3&item=22929quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef bixister het volgende:
wat zijn deka-bling-dingen??
ITIL Foundation en ik ben met een ruime voldoende geslaagdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, wat voor examen is het?
Succes iig!
Nee, dat kan ik nog steeds nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:55 schreef bixister het volgende:
kun je je zelf nu officieel gaan plamuren?!gefeliciteerd!
BE, het is inderdaad een bijzondere foto zeg, echt een kunstwerkje. mooi! heb je 'm al een naam gegeven? ik stel voor: de paplepel.![]()
En tussen de 25 en 27 mag je zelf weten waar je je aanmeldtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef texelonia het volgende:
Slank de zomer in is voor mensen met een BMI tot 25, en de Dieetclub voor mensen met een BMI boven de 25, dacht ik
Ah okay. Kliekjes dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
Maar je mag in beide posten geloof ik.Sommige mensen liggen beter bij de ene groep dan bij de andere.
En daar word je heel dik van, te veul kliekjesquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef PM-girl het volgende:
Rocka! Jij ook dus, de huis en tuin ringtone! Die had ik ook, maar daarna raakte ik mijn gsm kwijt dus durf ik hem niet opnieuw in te stellen. Nu maar weer iets anders doms.
Nah, meer dat in de dieetclub meer mensen zitten die op langere termijn veel willen afvallen en in de slankclub meer mensen zitten die op korte termijn maar weinig hoeven af te vallen. Andere strategien dusquote:
Hmmm ik heb daar ook wel intresse naar, ga je pmen Bequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Rockabella, ik heb hem al op linnen besteld bij 'herinneringenoplinnen.nl' Dat is ook de sponsor van de FOT wedstrijden en daar hoor ik altijd goeie dingen over.
Ik heb nog een kortingscode, voor diegenen die interesse hebben. PM maar.
Ik heb nog een dvd die hier een enorme hit is (geweest) bij alle 2: boohbah en de wawa's trouwens ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel een Bubma dvd Rocka, nog niet aan gedacht.
En fijn te lezen dat er tiktak dvd's zijn, dat lijkt me nl. echt zo leuk en idd simpel en rustig voor zo'n heel kleintje.
*Bumba zoeken gaat...
ik vind het wel meevallen, bovendien is het ook niet voor mij maar voor de kinderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef texelonia het volgende:
En dat is voor een reden, dat het bijna niks kost
Ik vond het echt afgrijselijk! Nog veel erger dan de Teletubbies en de Tweenies
Ja maar er zijn grenzenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen, bovendien is het ook niet voor mij maar voor de kinderen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff zeiken hoor. Krijg net bericht dat mijn huisarts ermee gaat stoppen, volgende week!![]()
En ik heb nog zo een oproep liggen voor een " peiodiek bevolkingsonderzoek"![]()
Hallo, nieuwe dokter, leuk met u kennis te maken. * broek uittrekt*Toch maar even lief overleggen met de assistente, of hij vandeweek nog een gaatje heeft. (hihi
)
Zal t ff met 'r overleggen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het gaat om een poppenwagentje dus niet gek groot of zwaar ofzo. Vanauit Den Haag ophalen is iets makkelijker dan vanuit udenhout
Dat hoort bij verhuizenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
silence klopt hier ook niet helemaal
Zat een half uurtje geleden rechtop in bed, wakker geschrokken omdat buren aan het verhuizen zijn dat gillend en vloekend moet![]()
ow das balen, maar mag ik even streng kijken en zeggen dat je wel zeker moet gaan! hier iemand met een inmiddels pap3b verleden, toevallig vandaag weer een controle uitstrijkje gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff zeiken hoor. Krijg net bericht dat mijn huisarts ermee gaat stoppen, volgende week!![]()
En ik heb nog zo een oproep liggen voor een " peiodiek bevolkingsonderzoek"![]()
Hallo, nieuwe dokter, leuk met u kennis te maken. * broek uittrekt*Toch maar even lief overleggen met de assistente, of hij vandeweek nog een gaatje heeft. (hihi
)
Ik ben nooit gegaan, maar kreeg als laatste hoop een doe het zelf pakket en alles was netjes *zweet afveegt* maar je hebt gelijk hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Belana het volgende:
[..]
ow das balen, maar mag ik even streng kijken en zeggen dat je wel zeker moet gaan! hier iemand met een inmiddels pap3b verleden, toevallig vandaag weer een controle uitstrijkje gehad.
Ja juf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Belana het volgende:
[..]
ow das balen, maar mag ik even streng kijken en zeggen dat je wel zeker moet gaan! hier iemand met een inmiddels pap3b verleden, toevallig vandaag weer een controle uitstrijkje gehad.
Het was van het VU, niet van het kruidvat of zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Belana het volgende:
ik ben wel "altijd" gegaan voor zover je daarvan kunt spreken en hop het was gewoon zo vorig jaar. pap3b is goed te behandelen maar je moet er toch niet aan denken dat het pap4 of erger wordt.
Echt, te veel mensen gaan niet naar die onderzoeken terwijl het niets voorstelt. Ja, je ligt met je benen wijd voor iemand die je niet kent, nou en? doe je tijdens je bevalling ook.
weet je zeker dat zo'n zelftest wel goed was mous?
Hier WOG én HOG en ook nog verkouden aan het wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig.![]()
Zal mijn boodschappen even verder opruimen. Ik heb duidelijk last van HOG vandaag.
Het liefst wel maar dat laat ons budget niet toe. We gaan woensdag kijken naareen huis in IJmuiden. ZIet er leuk uit op de foto's,er moet duidelijk wat aan gebeuren maar daar isde prijs ook wel naar.Én er is een garage én een parkje voor de deur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Jelief! Blijven jullie wel in dezelfde plaats wonen?
onder de koude kraan houden of deppen met azijn al geprobeerd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:40 schreef chacama het volgende:
Veel plezier Jelief. Lijkt me zoooo gaaf een eigen huisje...
Hier weet ik weer waarom ik niet geschikt ben voor de tuincentrumbranche.... gisteren een grote partij planten binnen gekregen en die moeten nu allemaal een plekje krijgen.... geen probleem zou je denken... nee op zich niet, maar door het contact zijn met al die verschillende planten, zit ik nu dus mooi weer helemaal onder de uitslag...en het jeukt.... en het mooie gezegde van als het jeukt moet krauwen en als het pijn gaat doen moet je ophouwen begint aardig van kracht te worden....
Doen, want het is leuuuuuuuk!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier WOG én HOG en ook nog verkouden aan het worden![]()
En Phluphke: de matten zijn er!!!Moet ze alleen nog ophalen
Als Mike-air net zo creatief en/of handig is als jij dan maken jullie vast iets moois van zo'n huis!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:20 schreef Jelief het volgende:
[..]
Het liefst wel maar dat laat ons budget niet toe. We gaan woensdag kijken naareen huis in IJmuiden. ZIet er leuk uit op de foto's,er moet duidelijk wat aan gebeuren maar daar isde prijs ook wel naar.Én er is een garage én een parkje voor de deur.
dan krijg je ook vanzelf je doe-het-zelf-briefje dat er een pakketje aan komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
Ik vind er niks engs of raars aan, aan een uitstrijkje want het is met een klein minuutje gepiept. Waarom ga ik dan niet? Zelfs mijn herinnering is al verlopen volgens mij....
Ik denk vaak "owja uitstrijkje, ach pech nu ben ik ongesteld" en vervolgens vergeet ik het weer.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Lois het volgende:
BE de TikTak dvd's zijn deze week in de aanbieding bij het Kruitvat.
Begin van het schooljaar, moeten ze nog in het gareel komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef Moonah het volgende:
Zo, en verder ga ik maar eens een avondje lekker in bed dom TV kijken. Ik had een kutdag op mijn werk. Ik ben verdomme júf, geen politieagent.
Niet doen! Ik heb er zondag eentje voor je. Mag je zo hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Had ik dat vanmiddag geweten!
Morgen nog maar eens heen dan!
ik heb er volgens mij ook nog eentje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Had ik dat vanmiddag geweten!
Morgen nog maar eens heen dan!
Sorry...Maar ze vindt het een beetje "eng" en weet niet of ze het met de trein mee krijgt ( ze is dan ook al 70+ )quote:
En dat snap ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Saffier het volgende:
ik heb een vriendin die haar halve familie al is verloren aan allerlei soorten kankers, zij durft écht niet te gaan uit angst voor slecht bericht en ik krijg haar maar niet zover om wél langs te gaan helaas
Ja...jammer dat het vies was zeg...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef Brighteyes het volgende:2 stukjes bruidstaart Rocka, toe maar! Dan was dat rennen wel nodig ook!
Bij de bruiloft die ik afgelopen weekend had vond ik de taart niet lekker.![]()
Da's ook goed voor de lijn.
Bij de Kruidvat hebben ze schepsnoep en de roze, rode en gelen smaken naar zeepsop en toch is het de moeite waard de andere kleurtjes uit te zoeken en de rest van de zak weg te mikken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik meestal ook, er zat marsepein of fondant over, maar het was gewoon niet lekker. Vulling heel raar zoet enzo.
En ik vond de toetjes ook al niet lekker!
En nee... het is niet dat ik niet meer van zoet hou, ik heb me de afgelopen week suf-gesnoept.![]()
PMS!
![]()
Oh! Daar wil ik altijd nog eens een officiele versie van proeven, ken alleen de versie die ik zelf ooit eens gemaakt heb, en die vond ik viesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:46 schreef Troel het volgende:
Bij de bruiloft waar wij gisteren waren hadden ze banoffeepie
Dat zou ik ook wel willen! Heb wel eens een versie gemaakt waarbij je na de eerste hap je kaken het eerste uur niet meer van elkaar kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh! Daar wil ik altijd nog eens een officiele versie van proeven, ken alleen de versie die ik zelf ooit eens gemaakt heb, en die vond ik viesMijn ouders niet, die hebben 'm helemaal opgegeten.
Ik zal het topic, mét recept, eens zoeken.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
ik vind die achmedthedeadterrorist helemaal niet zo grappig als de rest van de wereld. m'n broer liet 'm ons ooit eens zien met een veelbetekenend "nou moeten jullie toch es opletten, dit is ECHT ENORM GRAPPIG!' wel, 't hele optreden verplicht afgezien (letterlijk & figuurlijk) maar ik vond er echt niks aan.
![]()
Het eten zelf was wel heel goed hoor, alleen de toetjes niet zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:59 schreef Saffier het volgende:
BE wat jammer dat het eten en de taart niet helemaal geweldig waren, was de rest van de dag wel leuk en mooi enzo?
Fijn dat je iemand anders gevonden hebt!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Vamp lief dat je het gevraagd hebt aan je tante
Ik heb inmiddels iemand anders gevonden die hem voor me op wil halen. Ik zie haar dan ook wel niet zo vaak, maar dan is hij iig wel alvast van mij
Onbegrijpelijk, bij mij in de familie tieren de cellen ook welig maar daarom zit ik er júist bovenop, als je er op tijd bij bent is er namelijk (vaak) nog wél iets aan te doen, itt tot als je je kop in het zand steekt en er pas achter komt als het door je hele lichaam zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Saffier het volgende:
ik heb een vriendin die haar halve familie al is verloren aan allerlei soorten kankers, zij durft écht niet te gaan uit angst voor slecht bericht en ik krijg haar maar niet zover om wél langs te gaan helaas
Dean moet altijd huilen van baby Einstein..hij vind dat leeuwtje engquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:06 schreef poemojn het volgende:
Baby Einstein vonden ze ook al jong leuk hier. Bijv de Mozart-DVD (muziek met bijpassende beelden). Kun je iig bij onze bieb ook gratis lenen op de kinderafdeling.
Programma's die ze allebei leuk vinden nu zijn Pingu, Zandkasteel, Dirk & Peter Scheele-dvd. Is soms makkelijk.
voor de v-tech smile is ook een dansmat verkrijgbaar, misschien leuk voor lucie ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik ga nog mezelf nog even vermoeien op de dansmat. Met een koptelefoon op.
ben ik weer helemaal on topic![]()
Ik denk niet dat wij een V-Tech Smile aan gaan schaffen. Wat een prijzenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor de v-tech smile is ook een dansmat verkrijgbaar, misschien leuk voor lucie ?
welk spel heb je erbij?
in duitsland heb je trouwens voor 6,95 excl (hoge) verzendkosten al een dansmat
Hey Rocka (en Snoops), wat lief dat je ernaar vraagtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeke, Vivi? En sowieso met jou in het algemeen. Ik heb het idee dat je minder online bent geweest de laatste tijd. Klopt dat?
Davinia, nog van harte met de 1e verjaardag van je spruitje!
p_iglet, wb
Thanks, lief van jequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef snoopy het volgende:
Oh Viev, wat verdrietig is het toch![]()
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben zo allemaal samen maar hoop natuurlijk dat het niet jullie laatste is.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:35 schreef _Bar_ het volgende:
Vivi![]()
Hier kreeg ik het vandaag eens even moeilijk op het werk, tijdens het opruimen met zijn allen altijd even de muziek nog even keihard aan.
En toen zette een collega het volgende lied op, tot ik eens op de tekst ging letten, toen stroomden de tranen over mijn wangen.
[mist Thijs de laatste tijd weer zo giga erg[/sub]
als ik het geweten had! vond het sneu dat jullie alweer zo snel weg moestenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef Lois het volgende:in de warme auto voor de 150e keer de vraag beantwoord van Eva "de pomp was eng he mama?"
Vertel mij wat!quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:56 schreef PM-girl het volgende:
O, en helemaal niet zo erg en totaal geen vergelijk, maar onze vaatwasser is stuk![]()
Dan kom je er pas achter wat voor een luxe het is.
Niet té stoer he vrouwke?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef Vivi het volgende:
Verder ben ik sowieso niet zo goed in zelfmedelijden, ik geef mezelf wel een schop onder m'n kont en hupsekee ...
.
Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitchquote:
Soms mag je ook gewoon een mens zijn hé, dikke kus voor jou Vivi. Lijkt me vreselijk om je moeder ziek te zien en er zelf niets aan te kunnen veranderen. Ik hoop echt dat er nog alternatieve medicijnen voor haar te vinden zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitch.
Ja we hebben nu bijna iedereen gehad... Alleen mijn man en de andere kat nog...quote:Op maandag 1 september 2008 10:17 schreef YPPY het volgende:
Wat eng owlet, vooral omdat je dat al gedroomd hebt.
Volhouden Ticootje. Meer kun je nu niet doen. Elke dag heb je weer iets overwonnen en wat je gehad hebt, dat komt niet terug. Net als een wee.
Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.
Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Afgelopen zaterdag 19 weken dus dan 23 weken. Ik kom niet verder dan een uurtje fietsen of wandelen helaas. Ik hoop dat ik aan het eind nog mijn ene voor mijn ander voet kan zettenquote:Op maandag 1 september 2008 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor een ieder die het effe geen zonnestraaltje ziet
Hoe ver ben je nu Jelief?
* RockabeIIa gaat zo effe naar de stad met meneer B.
Kijken of dat nog wil zitten in de buggy voor 1 keertje.Ikzelf denk van niet...
je zou denken van wel, maar helaas daar hebben ze ze niet.quote:Op maandag 1 september 2008 10:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?
Moderators kunnen aantekeningen plaatsen bij users. Bijvoorbeeld als ze baggeren. Of als ze aan het ruzie-zoeken zijn met anderen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef Reinhilde het volgende:
Wat zijn notes? Ik heb er 0.
Ik heb 46 notesquote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef texelonia het volgende:
Ik heb gewoon 5 notesMaar ik ga er geen 4,50 voor betalen om ze te kunnen zien...
Ze zijn vast ook al heel oud, aangezien ik de laatste jaren toch heel braaf ben
De extra's van die abo's vind ik ook niet echt heel bijzonder.
Warenhuis van der Veen in Assen. Jukebox museum in Menen, Belgie. Tiki Heart cafe in Berlijn. En naar het schijnt in een cafein het Vondelpark in Amsterdam.quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.
Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Online shoppen!quote:Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef Reinhilde het volgende:
Het is trouwens echt heeeel erg raar om thuis te zitten op een maandag. Ik moet nog even wennen aan het huisvrouwen-leven geloof ik.
Uitslapen - check
Was doen - check
Bijlezen op Fok - check![]()
Stofzuigen - check
Opruimen - geen zin in.
Dus. En nu verveel ik me lichtelijk.
Kopen? Ik ga je even PM-en.... heb je zomteen weer wat te doenquote:Op maandag 1 september 2008 12:37 schreef Reinhilde het volgende:
Online shoppengoed idee!
Boeken lezen, doe ik altijd zo rond theetijd en voor het slapen, maar wel een goed idee
![]()
Cakemania is leuk! Maar om het spel nou te kopen... is het dan nog steeds leuk?
quote:Op maandag 1 september 2008 12:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kopen? Ik ga je even PM-en.... heb je zomteen weer wat te doen![]()
Dat laatste zal bij veel mensen het geval zijn. Notes idd van 5-6 jaar geleden waarvan je denkt 'Wat?', maar het is iig niet 'niks' hoor. Dat kunnen ze niet maken.quote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef texelonia het volgende:
Of ze zeggen maar wat, in de hoop dat je die 4,50 dokt en dan blijkt dat er helemaal niks is, of niks boeiends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |