Ik vind deze ook zo leukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Belana het volgende:
Jullie kennen hem vast wel al, hij is zo leuk
deze
sleeen in een indoor skibaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Een jongetje uit de klas van mijn middelste is ook in januari jarig. toen zijn ze voor zijn 5e verjaardag wezen sleeen in zo'n indoor skibaan. Vonden de jongens hélémaal geweldig.![]()
Misschien een tip Belana?
Het is januariquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:08 schreef Belana het volgende:
[..]
sleeen in een indoor skibaandat gaat wel ver hoor
what ever happened to koekhappen, spelletje voetbal en een patatje met appelmoes eten?
die carols ga ik straks even kijken als mijn man het geluid van de pc weer gefixed heeft. Ik heb vandaag iets gedaan waardoor het niet meer werkt geloof ik
mmmm, ineens gaat het heel aanlokkelijk klinkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is januariZe hebben een testosteronpiek
en dan met een man jongen of 6 binnen. Nou plezier
Het was nog heel betaalbaar ook. Ik geloof nog geen 5 euro per kind. Maar dat is zo'n borstelbaan hier lokaal. Geen snowworld of iets anders fancy
![]()
Ff kijjken in het configuratiescherm of je niet per ongeluk dempen hebt aanstaan?
Is ook leuk toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker standaard zo'n piratenfeest met schmink en ooglapjes en piratenspelletjes.
Mss kijken of je zo'n poster zou kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef Sugar het volgende:
Bix, leuk dat je er weer bent!
BE!Nee, ik heb die dingen niet gezien, maar wat toevallig!
Ik ga zo op die site kijken, lollig vind ik het.
En het woord sex komt sowieso niet in mijn woordenboek voor, dus dat heb ik niet gezien natuurlijk.
Oudste twee zijn lekker met 1 vriendje of vriendinnetje naar de film geweest...Happie bij de Mac vooraf en moeders maar wachten tot de film was afgelopen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef moussy het volgende:
René is niet van de feestjes, dus die verzint ieder jaar een nieuw excuus... zó herkenbaarik ben zondag jarig en twijfel echt al 2 weken of ik het vier of niet
Ik heb vanavond besloten van niet, mn hoofd met watjes, véél bezoek, op zondag, we skippen weer een jaar
thanks lois, ik wist niet dat er zo'n topic was (meestal kan ik me dat wel herinneren) en je hebt gelijk hoor, hoort niet hier danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
Belaan we hebben een apart kinderfeestjestopic waar je misschien meer aan hebt? De wereld van kinderfeestjes...
Dat is ook even meer ontopic als hier zeg maar![]()
Weebix! wat was je auto leuk versierd!
Thanks, dat is lief!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
nou dat bedoelde ik niet zoals ik het misschien overkomt hoor.
maar ik bedoelde dat volgens mij bijna ieder jochie eens in zijn leven een piratenfeest geeft.
zo ook hier toen luca 5 werd.
alleen heb ik het toen buiten kunnen houden.
mocht je dit gaan doen en je hebt tips nodig.....
Ja, die is zo leuk! 'But you're dead.' No, I'm not. I feel fine. 'But you're all bone.' 'Issa flesh wound.' and many more!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Belana het volgende:
Jullie kennen hem vast wel al, hij is zo leuk
deze
Hij heet Arguing With Myself, bij de Free Record Shop gekocht bij de 3 voor 25 actie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:18 schreef Saffier het volgende:
Belana ik vind Jeff DUNHAMMMMMMMMM echt helemaal geweldig!! Syrena welke dvd heb je en waar heb je 'm vandaan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
ik vind die achmedthedeadterrorist helemaal niet zo grappig als de rest van de wereld. m'n broer liet 'm ons ooit eens zien met een veelbetekenend "nou moeten jullie toch es opletten, dit is ECHT ENORM GRAPPIG!' wel, 't hele optreden verplicht afgezien (letterlijk & figuurlijk) maar ik vond er echt niks aan.
![]()
Hij stond verstopt onder een heel klein woordje, maar als je nu hier klikt dan zie je hem wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef RockabeIIa het volgende:
smogs
ik kijk over een uitnodiging heen. IK ZIET EM NIET!!! Waar?moet
ik
kijken!?
![]()
En die achmed, s dat dat stomme ding van de ringtones? Ik kan er weinig mee maar ik ben dan ook verknocht aan mijn Éigen huis en tuin' ringtone.
Zien!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben helemaal hyper. Heb net een waanzinnig gave foto gezien in FOT en heb nu de maker gevraagd of ik hem kan krijgen/kopen om hem in 90x120 boven de bank te hangen. Ik vind hem echt zo ongelofelijk mooi!
En ik ben al heel lang op zoek naar 'iets' voor boven de bank en ik denk dat dit precies helemaal is wat we zoeken.
Ik wil 't!![]()
![]()
http://www.dekamarkt.nl/showpage.asp?steID=3&item=22929quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef bixister het volgende:
wat zijn deka-bling-dingen??
ITIL Foundation en ik ben met een ruime voldoende geslaagdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, wat voor examen is het?
Succes iig!
Nee, dat kan ik nog steeds nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:55 schreef bixister het volgende:
kun je je zelf nu officieel gaan plamuren?!gefeliciteerd!
BE, het is inderdaad een bijzondere foto zeg, echt een kunstwerkje. mooi! heb je 'm al een naam gegeven? ik stel voor: de paplepel.![]()
En tussen de 25 en 27 mag je zelf weten waar je je aanmeldtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef texelonia het volgende:
Slank de zomer in is voor mensen met een BMI tot 25, en de Dieetclub voor mensen met een BMI boven de 25, dacht ik
Ah okay. Kliekjes dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
Maar je mag in beide posten geloof ik.Sommige mensen liggen beter bij de ene groep dan bij de andere.
En daar word je heel dik van, te veul kliekjesquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef PM-girl het volgende:
Rocka! Jij ook dus, de huis en tuin ringtone! Die had ik ook, maar daarna raakte ik mijn gsm kwijt dus durf ik hem niet opnieuw in te stellen. Nu maar weer iets anders doms.
Nah, meer dat in de dieetclub meer mensen zitten die op langere termijn veel willen afvallen en in de slankclub meer mensen zitten die op korte termijn maar weinig hoeven af te vallen. Andere strategien dusquote:
Hmmm ik heb daar ook wel intresse naar, ga je pmen Bequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Rockabella, ik heb hem al op linnen besteld bij 'herinneringenoplinnen.nl' Dat is ook de sponsor van de FOT wedstrijden en daar hoor ik altijd goeie dingen over.
Ik heb nog een kortingscode, voor diegenen die interesse hebben. PM maar.
Ik heb nog een dvd die hier een enorme hit is (geweest) bij alle 2: boohbah en de wawa's trouwens ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel een Bubma dvd Rocka, nog niet aan gedacht.
En fijn te lezen dat er tiktak dvd's zijn, dat lijkt me nl. echt zo leuk en idd simpel en rustig voor zo'n heel kleintje.
*Bumba zoeken gaat...
ik vind het wel meevallen, bovendien is het ook niet voor mij maar voor de kinderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef texelonia het volgende:
En dat is voor een reden, dat het bijna niks kost
Ik vond het echt afgrijselijk! Nog veel erger dan de Teletubbies en de Tweenies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |