Om in te lijsten en voor Storm om later in zijn eigen huis een mooi plekje te gevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Sugar het volgende:
Over onderonsjes gesproken: opa met zijn enige kleinzoon. Vind ik heel lief.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHA dat snapte ik ook welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
HIhi DC, volgens mij bedoelde Deliedje meer dat ze het vorige topic dichtgooide, niet het dak van de auto
Nu is ie nog knapper dan ie al was voor de verbeterde scan....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Oew, leuke foto's allemaal, Storm met opaGouden moment!
Ik ben zó blij met Christans nieuwe schoolfoto! Verreweg de leukste tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Edit: betere scan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:53 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA dat snapte ik ook wel
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:05 schreef chacama het volgende:
Nu is ie nog knapper dan ie al was voor de verbeterde scan....
Hihi, die pleisters, gelukkig zijn het nog geen kruisjes aan haar hoofdeindquote:
Niet verplicht, maar wel leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:53 schreef Vivi het volgende:
Het is niet verplicht om over elk kind iets te zeggen hoor Guus![]()
.
Wel heel schattig , blonde krulletjes en een ontzettend leuk jurkje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:08 schreef Fuente het volgende:
LovelyLady wat een heerlijke foto's![]()
Even wat foto's van mijn grote trots![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww, wat lief, echt zo'n Ot & Sien-meiske is het op deze fotoquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op vakantie zijn we naar de Apenheul geweest, Meike vond de apen alleen niet zo bijster interessant....
Dan maar een kusje voor de pandabeer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Sugar het volgende:
Anitra, wat een leuke foto's en inderdaad, die béééénen van Djen!![]()
Karin, ze hebben samen een winkeltje gekregen met veel spulletjes erbij! Ze zijn er heel blij mee en gingen er meteen mee spelen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:36 schreef _evenstar_ het volgende:
h&m heeft ze
Leuke foto's allemaal weer![]()
schattigquote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef Vivi het volgende:
zo, zo..
Ik zie het nou pas maar wij hebben hetzelfde winkeltje! Helaas hier nog op zolder, we hebben 't een tijdje hier laten staan maar er werd (toen) niet veel mee gespeeld. Misschien wel nu Noa wat ouder is!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Sugar het volgende:
Anitra, wat een leuke foto's en inderdaad, die béééénen van Djen!![]()
Karin, ze hebben samen een winkeltje gekregen met veel spulletjes erbij! Ze zijn er heel blij mee en gingen er meteen mee spelen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefquote:
Ze lijkt op jou!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef Knut het volgende:
Ze wordt groot!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe ja, een beer is het niet echt meer. Toen was hij idd een lekkere dikkerd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef _Bar_ het volgende:
Bass-miss wat word Fons al grootecht een schatje, weet nog hoe ik Fons in mijn armen mocht vast houden
toen al een hele beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Ik ook! En een jongentje of/en nog een meisje. Any! zei ze desperate.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef Webkim het volgende:
Wat een boel mooie meisjes!Ik heb echt ook een meisje nodig!
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is mooi Bar!
En idd, ik vind het ook fijn om Thijs zo af en toe nog langs te zien komen in dit topic!
Ik sluit me overigens bij Sjak aan, wat een knapperds maken we toch met z'n allen!
Hier mijn eigen prulleke nog maar eens.
De ideale-schoonzoon-pose.
[ afbeelding ]
En gewoon mijn lieve boeffie:
[ afbeelding ]
dank!quote:Op maandag 8 september 2008 09:48 schreef renzell het volgende:
Bix; wat een leuke reeks weer!!!Mooie taart (
), knalfeest (Piet met Spidermanpak
) en een prachtige, jarige zoon!
![]()
![]()
![]()
tsja, het blijft lastig te overzien voor hem natuurlijk maar toen ik een tijdje alleen anna-foto's liet zien vond hij dat toch ook weer niet zo leuk.quote:Vindt Piet het alweer oké om met z'n hele hebben en houwen op internet te staan? Dat wilde hij een tijdje terug toch niet meer?
och, tot 6 lukt me nog aardig hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Vivi het volgende:
Bix, wat een heerlijke verjaardagsspam..die taartjes, dat glunderende koppie van Piet.
Was je niet helemaal uitgeteld?
Dat dus!quote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef snoopy het volgende:
gewoon te veel om op te noemen, maar blijf vooral posten
Een spidermanpak met échte stukken spierbal erop.quote:Op maandag 8 september 2008 12:28 schreef bixister het volgende:
dank!![]()
hij heeft er ook zo ontzettend van genoten, heerlijk! haha en ja, ik vond 't wel leuk dat ie het spiderman pak koos. hij wilde eerst als ridder, maar koos uiteindelijk toch voor spierballen.
![]()
oh en die taarten & -tjes heb ik niet zelf gemaakt hoor, maar lekker luxe gekocht bij "De tafel van 18". behalve mooi waren ze ook nog superlekker!
[..]
tsja, het blijft lastig te overzien voor hem natuurlijk maar toen ik een tijdje alleen anna-foto's liet zien vond hij dat toch ook weer niet zo leuk.ik probeer 't wel te matigen maar kan me niet altijd inhouden, zoals je ziet.
quote:
En Floortje is ook best liefquote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Carmella het volgende:
DeLiedje; wat een prachtige oogjes, je bent zo'n leuk meisje
Ikke?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Carmella het volgende:
DeLiedje; wat een prachtige oogjes, je bent zo'n leuk meisje![]()
Ik heb het niet gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jelief op 12-09-2008 21:36:05 (duidelijker) ]Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Vind ik ook. Ze ziet er lief en tegelijkertijd stoer uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:43 schreef beefcake het volgende:Jetske
En wat een superleuk shirt heeft ze aan!!
Beetje groenbruin tochquote:
Hij is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder maar ik ben gek op dat dekentje, zei gisteren nog tegen mijn lief dat ik er denk ik nog een bij ga halen. Zag gisteren in een emo-flits dat ik over 50 jaar op zolder een doos tegenkom met baby-nostalgie en dan dat dekentje eruit haalquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jasja heeft net als Koen zo'n mooi dekentje van de Hema![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |