Om in te lijsten en voor Storm om later in zijn eigen huis een mooi plekje te gevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Sugar het volgende:
Over onderonsjes gesproken: opa met zijn enige kleinzoon. Vind ik heel lief.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHA dat snapte ik ook welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
HIhi DC, volgens mij bedoelde Deliedje meer dat ze het vorige topic dichtgooide, niet het dak van de auto
Nu is ie nog knapper dan ie al was voor de verbeterde scan....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Oew, leuke foto's allemaal, Storm met opaGouden moment!
Ik ben zó blij met Christans nieuwe schoolfoto! Verreweg de leukste tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Edit: betere scan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:53 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA dat snapte ik ook wel
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:05 schreef chacama het volgende:
Nu is ie nog knapper dan ie al was voor de verbeterde scan....
Hihi, die pleisters, gelukkig zijn het nog geen kruisjes aan haar hoofdeindquote:
Niet verplicht, maar wel leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:53 schreef Vivi het volgende:
Het is niet verplicht om over elk kind iets te zeggen hoor Guus![]()
.
Wel heel schattig , blonde krulletjes en een ontzettend leuk jurkje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:08 schreef Fuente het volgende:
LovelyLady wat een heerlijke foto's![]()
Even wat foto's van mijn grote trots![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww, wat lief, echt zo'n Ot & Sien-meiske is het op deze fotoquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op vakantie zijn we naar de Apenheul geweest, Meike vond de apen alleen niet zo bijster interessant....
Dan maar een kusje voor de pandabeer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Sugar het volgende:
Anitra, wat een leuke foto's en inderdaad, die béééénen van Djen!![]()
Karin, ze hebben samen een winkeltje gekregen met veel spulletjes erbij! Ze zijn er heel blij mee en gingen er meteen mee spelen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:36 schreef _evenstar_ het volgende:
h&m heeft ze
Leuke foto's allemaal weer![]()
schattigquote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef Vivi het volgende:
zo, zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |