Dat dus!quote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef snoopy het volgende:
gewoon te veel om op te noemen, maar blijf vooral posten
Een spidermanpak met échte stukken spierbal erop.quote:Op maandag 8 september 2008 12:28 schreef bixister het volgende:
dank!![]()
hij heeft er ook zo ontzettend van genoten, heerlijk! haha en ja, ik vond 't wel leuk dat ie het spiderman pak koos. hij wilde eerst als ridder, maar koos uiteindelijk toch voor spierballen.
![]()
oh en die taarten & -tjes heb ik niet zelf gemaakt hoor, maar lekker luxe gekocht bij "De tafel van 18". behalve mooi waren ze ook nog superlekker!
[..]
tsja, het blijft lastig te overzien voor hem natuurlijk maar toen ik een tijdje alleen anna-foto's liet zien vond hij dat toch ook weer niet zo leuk.ik probeer 't wel te matigen maar kan me niet altijd inhouden, zoals je ziet.
quote:
En Floortje is ook best liefquote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Carmella het volgende:
DeLiedje; wat een prachtige oogjes, je bent zo'n leuk meisje
Ikke?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Carmella het volgende:
DeLiedje; wat een prachtige oogjes, je bent zo'n leuk meisje![]()
Ik heb het niet gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jelief op 12-09-2008 21:36:05 (duidelijker) ]Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Vind ik ook. Ze ziet er lief en tegelijkertijd stoer uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:43 schreef beefcake het volgende:Jetske
En wat een superleuk shirt heeft ze aan!!
Beetje groenbruin tochquote:
Hij is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder maar ik ben gek op dat dekentje, zei gisteren nog tegen mijn lief dat ik er denk ik nog een bij ga halen. Zag gisteren in een emo-flits dat ik over 50 jaar op zolder een doos tegenkom met baby-nostalgie en dan dat dekentje eruit haalquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jasja heeft net als Koen zo'n mooi dekentje van de Hema![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |