Ik ook...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef MissJ het volgende:
Prima toch, ieder zijn voorkeur!
Ik val op paarse mannen
+ zuid-europees en braziliaansquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef JanJanJan het volgende:
terechte klacht. blank = lekkerst
Dat er hier niemand is die het niet vind kunnen, betekent niet dat het mij nog nooit is gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:09 schreef RM-rf het volgende:
slachtoffer-topic...
TS eerst hard boehoe doen over het vermeend iets niet mogen, waarna eigenlijk blijkt dat eigenlijk niemand het erg vind waarvan hijzelf beweert 'het niet te mogen'
Hooguit kan het zijn dat bepaalde vrouwen het niet prettig vinden om door TS lastig gevallen te worden, dat heeft niks met dissekriemienatie te maken, maar erder met stalking-gedrag.
Wurg je ze eerst?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef MissJ het volgende:
Prima toch, ieder zijn voorkeur!
Ik val op paarse mannen
Dat is vast lastig, of nietquote:
Blank is beter?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:15 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben het eens met de TS. Je wordt direct voor racist uitgemaakt, als je aangeeft alleen op blank te vallen. Voor mij is er in ieder geval één eis voor wat betreft mijn liefdespartner: ze moet blank zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:15 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben het eens met de TS. Je wordt direct voor racist uitgemaakt, als je aangeeft alleen op blank te vallen. Voor mij is er in ieder geval één eis voor wat betreft mijn liefdespartner: ze moet blank zijn.
en wat _als_ het al door iemand gezegd is, betekent dat dan direkt 'dat je het niet mag'...?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier niemand is die het niet vind kunnen, betekent niet dat het mij nog nooit is gezegd.
Jazz en andere kwalitatieve 'negermuziek' kan ik heel goed waarderen, maar natuurlijk niet die R&B rotzooi enzovoort. Ik stem absoluut niet PVVquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]. Laat me raden, je houdt ook alleen van 'blanke' muziek en stemt PVV.
Voor een nachtje kan prima, maar verder niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Maar goed, jij zou Beyoncé je bed dus uittrappen?
Waar heb je mij dat zien schrijven? Blank is helemaal niet beter, maar ik voel mij seksueel en relationeel wel meer aangetrokken tot blanken. Of mag ik ook niet zeggen dat ik mij minder aangetrokken voel tot meisjes met rode haren?quote:
meen je dat nou?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Arische Frauen zijn immers veel mooier, rijpe negerinnen zijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Arische Frauen zijn immers veel mooier, rijpe negerinnen zijn
Dat is een travo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:25 schreef servus_universitas het volgende:
Het bevalt mij niet bepaald hoe sommige mensen hier anderen woorden in de mond proberen te leggen, of zelfs aan komen zetten met impliciete verwijzingen naar de nazi's.
Waarom maakt niemand dat jou wijs? iedereen heeft toch zijn eigen voorkeuren? Ik heb mij nog nooit aangetrokken gevoeld tot één niet-blanke vrouw. Moet ik dan politiek correct toch net doen alsof? Dat lijkt mij niet. Het heeft geen racistische basis, maar puur een gebrek aan seksuele aantrekking. Je kunt niet effe een knop omzetten en ook al zou dat kunnen, waarom zou ik dat willen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebben. Niemand maakt mij wijs dat hij/zij alleen maar op blond valt, of alleen maar op getint/zwart.
Blanke vrouwen zijn idd allemaal veel mooier!quote:
Dat klopt inderdaad, maar een donkere vrouw die door anderen wordt gezien als lekker, vind ik nooit aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn idd allemaal veel mooier!
[ afbeelding ]
Zo kun je van elke 'kleur' toch wel verkeerde voorbeelden vinden?
Meisjes met rode harenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat zien schrijven? Blank is helemaal niet beter, maar ik voel mij seksueel en relationeel wel meer aangetrokken tot blanken. Of mag ik ook niet zeggen dat ik mij minder aangetrokken voel tot meisjes met rode haren?
Ik maak me ernstig zorgen om iedereen die een foto van Hanna Tokkie ZO snel kan vinden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn idd allemaal veel mooier!
[ afbeelding ]
Zo kun je van elke 'kleur' toch wel verkeerde voorbeelden vinden?
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:28 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom maakt niemand dat jou wijs? iedereen heeft toch zijn eigen voorkeuren? Ik heb mij nog nooit aangetrokken gevoeld tot één niet-blanke vrouw. Moet ik dan politiek correct toch net doen alsof? Dat lijkt mij niet. Het heeft geen racistische basis, maar puur een gebrek aan seksuele aantrekking. Je kunt niet effe een knop omzetten en ook al zou dat kunnen, waarom zou ik dat willen?
www.google.nl > afbeeldingen > typ: Ma tokkiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik maak me ernstig zorgen om iedereen die een foto van Hanna Tokkie ZO snel kan vinden...
Hanna met heur poppegaai
Misschien houd je gewoon meer van donkere mannen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar een donkere vrouw die door anderen wordt gezien als lekker, vind ik nooit aantrekkelijk.
Zoals in de OP staat: ik vind blanke vrouwen veel eerder mooi.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebben. Niemand maakt mij wijs dat hij/zij alleen maar op blond valt, of alleen maar op getint/zwart.
Ik weet zeker van nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.
Inderdaad, Beyoncé doet het voor mij ook niet. Ik kan wel begrijpen waarom ze mooi gevonden wordt, ik zie dat ook wel, maar ik voel geen enkel seksueel verlangen naar haar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mag jij met voorbeelden komen.. Ik vind ook Beyoncé niet aantrekkelijk.. Ik weet echt geen niet-blanke die ik aantrekkelijk vind..
Jada Firequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mag jij met voorbeelden komen.. Ik vind ook Beyoncé niet aantrekkelijk.. Ik weet echt geen niet-blanke die ik aantrekkelijk vind..
WTFquote:
Nee sorry, niets voor mij. Maar waar maak je je druk over? Als jij ze wel aantrekkelijk vindt, dan is dat toch mooi voor jou? Maar leg een ander jouw mening niet op, gaarne.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Topic is onterecht, slotje.
Ik voel me ineens op en top aangetrokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Meisjes met rode haren
[ afbeelding ]
Ik heb dat hier inderdaad wel ooit voorbij zien komen. Je hebt dus gelijk. In dat topic ging het geloof ik meer om daten met een kleurling. Iemand die niet graag op stap gaat met een kleurling is een racist, werd toen gesteld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier niemand is die het niet vind kunnen, betekent niet dat het mij nog nooit is gezegd.
Dat lijkt me een feitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:45 schreef Gia het volgende:Iemand die niet graag op stap gaat met een kleurling is een racist, werd toen gesteld.
Dat lijkt mij niet. Je gaat namelijk voorbij aan het feit dat er nog altijd een bepaald verwachtingspatroon bestaat in de omgeving van een mens. Je bent pas een racist als je vanuit je eigen overtuiging vindt, dat jouw ras superieur is aan een andere.quote:
Daar hoef ik niet op te googlen, ik weet wie het is en ik heb er totaal niets mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
Google maar eens op Adriana Lima...
Ze is niet blank, ze is geen negerin... Maar ze is wel gorgeous
Valt wat mij betreft in de categorie 'blanke vrouw'. Beetje zuideuropees maar daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
Google maar eens op Adriana Lima...
Ze is niet blank, ze is geen negerin... Maar ze is wel gorgeous
Die snap ik even niet? Jij wil dus zeggen dat je (in dit geval rascistische) omgeving invloed mag hebben op met wie jij je laat zien?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Je gaat namelijk voorbij aan het feit dat er nog altijd een bepaald verwachtingspatroon bestaat in de omgeving van een mens. Je bent pas een racist als je vanuit je eigen overtuiging vindt, dat jouw ras superieur is aan een andere.
Dat hoort bij het poldermodel in Nederland. Als je een beetje politiek correct bent dan val je niet op zwart, niet op wit, maar val je op halfbloedjes want dan heb je 50/50 van de twee eerder genoemde en kan niemand klagen dat je een bepaalde kleur voortrekt.quote:Maar ik hoor dus nooit als iemand zegt dat hij op halfbloedjes valt dat hij een racist is.
Gelul dus. Hoe vaak ga jij daten met vrouwen van over de 100 kg? Of doe je dat niet omdat je je niet aangetrokken voelt tot dat soort vrouwen? Of vrouwen met allerlei krassen op hun lichaam? Of vrouwen die graag naar Nick & SImon luisteren?quote:
Dat dus ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Niconigger het volgende:
Ieder zijn smaak, de een vindt blank mooier de andere halfbloedjes of donker daar is niks mis mee. Maar dat mensen per definitie zeggen ' bruin' dat vind ik wel een beetje overdreven.
Ja, want dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul dus. Hoe vaak ga jij daten met vrouwen van over de 100 kg? Of doe je dat niet omdat je je niet aangetrokken voelt tot dat soort vrouwen? Of vrouwen met allerlei krassen op hun lichaam? Of vrouwen die graag naar Nick & SImon luisteren?
Oh oke...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet op te googlen, ik weet wie het is en ik heb er totaal niets mee.
Mja, ik vind ze niet per definitie niet mooi, maar ik vind ook over het algemeen aziatische vrouwen niet zo mooi bijvoorbeeld. Betekent niet dat ik ze per definitie uitsluit alleen omdat ze aziatisch zijn, maar d'r zitten gewoon relatief veel lelijkerds tussen. Zo zal de gemiddelde aziaat het ook wel hebben met 'onze' vrouwen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Niconigger het volgende:
Ieder zijn smaak, de een vindt blank mooier de andere halfbloedjes of donker daar is niks mis mee. Maar dat mensen per definitie zeggen ' bruin' dat vind ik wel een beetje kortzichtig.
Wanneer komt 't grappige deel?quote:
Heeft dat ook maar IETS te maken met de huidskleur van die vrouw? Nee? Goed OT please.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Toen God eenmaal de vrouw schiep, was Hij reeds 6 dagen aan het overwerken.
Er verscheen een engel en deze zei: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan dit model"?
De Heer antwoordde: "Heb je al gezien aan welke voorwaarden ze moet voldoen"?
Ze moet helemaal te wassen zijn, 200 beweegbare delen hebben, die allemaal te vervangen zijn, ze moet functioneren op Cola light en kliekjes, een schoot hebben waar 4 kinderen op kunnen zitten, een kus die alles kan genezen, van een geschaafde knie tot een gebroken hart, EN ze mag maar 1 paar handen hebben.
De engel was overweldigd door alle voorwaarden: "1 paar handen"! Niet te geloven! En dat is het standaard model?
Dat is teveel werk voor 1 dag. "Neem op z'n minst morgen erbij om het af te maken".
"Maar dat gaat niet", protesteerde de Heer. "Ik ben bijna zover, ik heb deze creatie die zo dicht bij mijn hart ligt bijna afgerond". "Ze geneest zichzelf al, als ze ziek is, EN werkt 18 uur op een dag".
De engel kwam dichterbij en raakte de vrouw aan. "Wat heeft U haar zacht gemaakt Heer". "Ze is zacht" zei de Heer, "maar ik heb haar ook heel hard gemaakt".
Je hebt geen idee wat zij kan doormaken of voor elkaar kan krijgen.
"Kan ze ook nadenken"? vroeg de engel.
De Heer antwoordde: "Ze kan niet alleen nadenken, ze is ook in staat om zaken te beredeneren en te onderhandelen".
Toen viel de engel iets op, hij raakte de wang van de vrouw aan. "Oeps, ik geloof dat deze lekt"! Ik zei toch dat u er teveel instopte.
Dat is geen lekkage", corrigeerde de Heer "dat is een traan". "Waar dient een traan voor"? vroeg de Engel.
De Heer zei: "De traan is haar manier om uiting te geven aan haar vreugde, haar leed, haar pijn, haar teleurstellingen, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots".
De engel was onder de indruk. "U bent geniaal, Heer". U heeft aan alles gedacht! "De Vrouw is werkelijk ongelooflijk".
En dat is ze!
Vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen.
Zij doorstaan ontberingen en dragen lasten, maar houden vast aan geluk, liefde en vreugde.
Ze glimlachen wanneer ze willen schreeuwen.
Ze zingen wanneer ze willen huilen.
Ze huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn.
Ze vechten voor datgene waar ze in geloven.
Ze verzetten zich tegen onrechtvaardigheid.
Ze accepteren geen "nee" als ze geloven dat er een betere oplossing is.
Ze nemen minder, opdat hun familie meer heeft.
Ze begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter.
Hun liefde is onvoorwaardelijk.
Ze huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen, en juichen als hun vrienden in de prijzen vallen.
Ze zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk.
Hun hart breekt als een vriend(in) sterft.
Ze betreuren het verlies van een familielid, maar blijven sterk wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht over is.
Ze weten dat een knuffel en een kus kan helpen, een gebroken hart te helen.
Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait.
Zij brengen vreugde en hoop.
Zij bezitten compassie en idealen.
Zij ondersteunen familie en vrienden.
Vrouwen hebben essentie om dingen te zeggen en alles te geven.
Ik kwam met een uiterlijk, uiterlijk+innerlijk en een innerlijk voorbeeld.quote:
Daar is niks mis mee. Je zegt dat je ze niet aantrekkelijk vindt, dat is iets anders dan wat jammerlijk wel een aantal mensen vinden, dat ze niet op donkeren/halfbloedjes vallen OMDAT ze donker/halfbloedje zijn. Ook al zou ze enorm knap zijn en aan alles voldoen behalve de huidskleur en met die mensen is wat mis.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, ik vind ze niet per definitie niet mooi, maar ik vind ook over het algemeen aziatische vrouwen niet zo mooi bijvoorbeeld. Betekent niet dat ik ze per definitie uitsluit alleen omdat ze aziatisch zijn, maar d'r zitten gewoon relatief veel lelijkerds tussen. Zo zal de gemiddelde aziaat het ook wel hebben met 'onze' vrouwen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Toen God eenmaal de vrouw schiep, was Hij reeds 6 dagen aan het overwerken.
Er verscheen een engel en deze zei: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan dit model"?
De Heer antwoordde: "Heb je al gezien aan welke voorwaarden ze moet voldoen"?
Ze moet helemaal te wassen zijn, 200 beweegbare delen hebben, die allemaal te vervangen zijn, ze moet functioneren op Cola light en kliekjes, een schoot hebben waar 4 kinderen op kunnen zitten, een kus die alles kan genezen, van een geschaafde knie tot een gebroken hart, EN ze mag maar 1 paar handen hebben.
De engel was overweldigd door alle voorwaarden: "1 paar handen"! Niet te geloven! En dat is het standaard model?
Dat is teveel werk voor 1 dag. "Neem op z'n minst morgen erbij om het af te maken".
"Maar dat gaat niet", protesteerde de Heer. "Ik ben bijna zover, ik heb deze creatie die zo dicht bij mijn hart ligt bijna afgerond". "Ze geneest zichzelf al, als ze ziek is, EN werkt 18 uur op een dag".
De engel kwam dichterbij en raakte de vrouw aan. "Wat heeft U haar zacht gemaakt Heer". "Ze is zacht" zei de Heer, "maar ik heb haar ook heel hard gemaakt".
Je hebt geen idee wat zij kan doormaken of voor elkaar kan krijgen.
"Kan ze ook nadenken"? vroeg de engel.
De Heer antwoordde: "Ze kan niet alleen nadenken, ze is ook in staat om zaken te beredeneren en te onderhandelen".
Toen viel de engel iets op, hij raakte de wang van de vrouw aan. "Oeps, ik geloof dat deze lekt"! Ik zei toch dat u er teveel instopte.
Dat is geen lekkage", corrigeerde de Heer "dat is een traan". "Waar dient een traan voor"? vroeg de Engel.
De Heer zei: "De traan is haar manier om uiting te geven aan haar vreugde, haar leed, haar pijn, haar teleurstellingen, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots".
De engel was onder de indruk. "U bent geniaal, Heer". U heeft aan alles gedacht! "De Vrouw is werkelijk ongelooflijk".
En dat is ze!
Vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen.
Zij doorstaan ontberingen en dragen lasten, maar houden vast aan geluk, liefde en vreugde.
Ze glimlachen wanneer ze willen schreeuwen.
Ze zingen wanneer ze willen huilen.
Ze huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn.
Ze vechten voor datgene waar ze in geloven.
Ze verzetten zich tegen onrechtvaardigheid.
Ze accepteren geen "nee" als ze geloven dat er een betere oplossing is.
Ze nemen minder, opdat hun familie meer heeft.
Ze begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter.
Hun liefde is onvoorwaardelijk.
Ze huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen, en juichen als hun vrienden in de prijzen vallen.
Ze zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk.
Hun hart breekt als een vriend(in) sterft.
Ze betreuren het verlies van een familielid, maar blijven sterk wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht over is.
Ze weten dat een knuffel en een kus kan helpen, een gebroken hart te helen.
Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait.
Zij brengen vreugde en hoop.
Zij bezitten compassie en idealen.
Zij ondersteunen familie en vrienden.
Vrouwen hebben essentie om dingen te zeggen en alles te geven.
Jezus zeik niet. Er zijn gewoon mensen die een dergelijke kleur lelijk vinden. Dan is die kleur dus het probleem, en zijn ze dus niet perfect (voor zover je daar uberhaupt van kunt spreken).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:09 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Je zegt dat je ze niet aantrekkelijk vindt, dat is iets anders dan wat jammerlijk wel een aantal mensen vinden, dat ze niet op donkeren/halfbloedjes vallen OMDAT ze donker/halfbloedje zijn. Ook al zou ze enorm knap zijn en aan alles voldoen behalve de huidskleur en met die mensen is wat mis.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:11 schreef Devlinsect het volgende:
Half bloedjes zeiken zo vaak over hun 'roots'. "ja mijn vader is indo en dus ...." . Terwijl ze in hart en nieren een NL'er zijn.![]()
![]()
Negerinnen vind ik niet te vertrouwen en hebben meestal een dikke reet. Zeker als ze ouder zijn/ worden.![]()
"Once your go black, you never turn back" van die gasten ken je wel. Meestal is mijn reply:
"Once you go black, your baby turn on crack". of "Once you go white, your pussy will feel right".
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jezus zeik niet. Er zijn gewoon mensen die een dergelijke kleur lelijk vinden. Dan is die kleur dus het probleem, en zijn ze dus niet perfect (voor zover je daar uberhaupt van kunt spreken).
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jezus zeik niet. Er zijn gewoon mensen die een dergelijke kleur lelijk vinden. Dan is die kleur dus het probleem, en zijn ze dus niet perfect (voor zover je daar uberhaupt van kunt spreken).
Wie zegt dat? Ik val ook niet op neegsters, maar ik heb er nog nooit 1 cent minder subsidie om gekregen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Als ik zeg dat ik op blanke vrouwen val en dat de kans dat ik mijn piemel in een zwarte vrouw stop ernstig klein is, ben ik plots een racist.
Waarom niet? Ik heb gewoon gelijk, maar je politiek correcte brilletje belet je het in te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:22 schreef Niconigger het volgende:
[..]
. Ik ga hier verder niet op in
.
Niet om die opmerking in elk geval. Maar als je vriendin nu flink zou gaan zonnen en bruin werd, zou je haar dan opeens niet meer mooi vinden, zou het daardoor een ander persoon zijn?quote:
En ik mag niet generaliseren...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef Dr.Crane het volgende:
Vrouwen die in de zomer altijd verbranden zijn trouwens vaak ontzettend lelijk. Óf met overgewicht of van die huismussen.![]()
Ok, het is een beetje generaliseren maar gewoon waar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik mag niet generaliseren...
Ach schei toch uit wat een onzin, donkere vrouwen hebben vaak een ander soort gezicht en lichaam al doet dat in deze discussie in weze niet ter zake. De 1 vind het prachtig de ander niet, dat jij je er niks bij voor kan stellen dat sommige dat niet mooi vinden.....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Niet om die opmerking in elk geval. Maar als je vriendin nu flink zou gaan zonnen en bruin werd, zou je haar dan opeens niet meer mooi vinden, zou het daardoor een ander persoon zijn?
waarom gaan mensen als negerinnen als niet mooi worden bestempeld altijd mocca kleurige vrouwen posten. Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Topic is onterecht, slotje.
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:36 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ach schei toch uit wat een onzin, donkere vrouwen hebben vaak een ander soort gezicht en lichaam al doet dat in deze discussie in weze niet ter zake. De 1 vind het prachtig de ander niet, dat jij je er niks bij voor kan stellen dat sommige dat niet mooi vinden.....
Dat is meer omdat mensen over 'Arische vrouwen' e.d. begonnenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Herald het volgende:
[..]
waarom gaan mensen als negerinnen als niet mooi worden bestempeld altijd mocca kleurige vrouwen posten. Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!
Een donkere huid door zonnen is wat anders dan een donkere huid door genetische aanleg, duh.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.
Wat zit jij nou weer voor een onzin te tiepen???? Ook al zou jouw stelling waar zijn (wat dus niet zo is), dan nog is er een verschil tussen een bruin gezonde blanke vrouw en een negerin.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ok, het is een beetje generaliseren maar gewoon waar.
Een mooie vrouw doet nou eenmaal wat moeite voor d'r uiterlijk en zal dus ook graag bruin worden.
Dat klopt, maar het ziet er hetzelfde uit hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een donkere huid door zonnen is wat anders dan een donkere huid door genetische aanleg, duh.
En waarom is ie niet waar? Tenzij je van die alto-meisjes mooi vindt, dan zou het voor jou waar kunnen zijn misschien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer voor een onzin te tiepen???? Ook al zou jouw stelling waar zijn (wat dus niet zo is),
Dan is het dus ook geen negerin, de mensen die daar niet van houden zijn nogsteeds niet racsistisch, toch hou ik juist wel van lekker zongebruind, zoals je misschien wel had kunnen lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dan is het dus ook geen negerin
Hindoestaanse vrouwen met lang golvend haar en amandelvormige ogen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.
Jij draait ook steeds verder door he? Meningen als feiten neer zetten, woorden in de mond leggen, aannames doen en neer pleuren als feit. Ernstig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij draait ook steeds verder door he? Meningen als feiten neer zetten, woorden in de mond leggen, aannames doen en neer pleuren als feit. Ernstig.
Nee ik ben geen boer
Ja ik ken het verschil tussen halfbloedjes en full blown negerinnen
Ja, ik ken het verschil tussen zongebruind en zo geboren
En ja, ik vind blanke vrouwen de mooiste vrouwen die er zijn
Dat beweerd ts niet kneus. Leren lezen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.
fap fap fapquote:
Ok, dus door zelf het onderscheid niet meer te maken tussen zongebruinde dames en negerinnen doe je omdat TS het wat beter begrijpt zeker, aardig van je!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.
Alles behalve blank noem ik neger(in), is wel zo overzichtelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn kinderen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef DoctorB het volgende:
zeg MAAGDEN, als jullie eens deze zinloze discussie stopten en verder gaan lezen in je "hoe begin ik een praatje met een vrouw"...
Ik laat hem even zien dat niet alles, sorry ik moet hem zeggen, zwart-wit is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ok, dus door zelf het onderscheid niet meer te maken tussen zongebruinde dames en negerinnen doe je omdat TS het wat beter begrijpt zeker, aardig van je!_!
Dat is net zoiets als alles wat geen christen is, een jood noemen. En die overige 60 % van de wereldbevolking (niet-gevolig, jood, hindoe etc.) vergeet je maar even.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Alles behalve blank noem ik neger(in), is wel zo overzichtelijk
Onzin je hebt 4 main rassen. White, Black, Asian,Latinoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
In Amerika noemen ze alles wat een kleur heeft black en wat niet een kleur heeft white. Wel zo makkelijk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik val gewoon niet op die zwarten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer hé, dat ie dood is?
Glijdt vast niet lichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik val gewoon niet op die zwarten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef L0t.. het volgende:
Dat is natuurlijk, dat je op je eigen soort valt.
Puur vanwege de bragging rights zou ik er al overheen gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
Ik val op blanke chicka's maar rihanna of beyonce zou ik ook niet uit mn bed trappen
Wat een kneusje ben jij, erg sneu om na het woord "zwarten" direct plaatjes van Hitler te uploaden. Had ik al gezegd dat jij een kneusje bent? Bij deze: JE BENT EEN KNEUSJE!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, en ik heb ook een hekel aan mensen die dat er te pas en onpas bijhalen, maar dit was zo'n rechtstreekse link dat ik het niet kon laten. Mensen die praten over 'die zwarten' sporen niet helemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:05 schreef servus_universitas het volgende:
Dr.Crane in de meeste gevallen laat je zien een verliezer te zijn, wanneer je je schuldig maakt aan een Godwin.
Latino is geen ras maar een etniciteit. Een latino kan van elk ras zijn (meestal zijn ze een mix van zwart, blank en native americans die tot het asian ras behoren, mongoloïde is trouwens een beter woord). Je hebt ook gewoon blanke latino's en pikzwarte latino's (Sen Dog van Cypress Hill bijv. is Afro-Cubaan zoals je zelf kan zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Onzin je hebt 4 main rassen. White, Black, Asian,Latino
Nee die "als-ik-30-ben-dan-wil-ik-rosegeverfdstekeligejongenshaar-omdat-het-makkelijker-prakischer-en-trendy-is" mentaliteit van die verlepte nederlandse vrouwen hier zorgt voor ontiegelijk lelijke 30plussers in dit land.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef Dr.Crane het volgende:
Nadeel van Arabische en Latijnse vrouwen is overigens dat ze op hun 30e soms al een verlopen kop hebben.
Dat is nog erger ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nee die "als-ik-30-ben-dan-wil-ik-rosegeverfdstekeligejongenshaar-omdat-het-makkelijker-prakischer-en-trendy-is" mentaliteit van die verlepte nederlandse vrouwen hier zorgt voor ontiegelijk lelijke 30plussers in dit land.
Maar is ze lekker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Herald het volgende:
[..]
Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!
Helaas..de samenstelling van hun haar zit nou eenmaal anders in elkaar..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jaja, en de negervrouwen hebben allemaal hair extensions
Dus jij zou ook bij jezelf een knop kunnen omdraaien en opeens spontaan homo zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.
Tikkie jong, maar jumquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Sweden_Sverige het volgende:
Ik heb nog een hele collectie van d'r op m'n externe hardeschijf. Maar dan moet ik die even halen.
Nog een blank meisje:
[ afbeelding ]
Die linker met zulke blauwe ogen.
Kankernegers ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Synthesist het volgende:
Nee, je hoeft niet racistisch te zijn tegen je medemens, een neger is ook maar een mens. Maar goed, bij uitspraken als "black is beautiful" en "once you go black you never go back" moet ik toch wel lachen. Feit is dat het schoonheidsideaal "blank" is. Niet enkel opgelegd door westerse media, ook in Aziatische landen doet men aan oogcorrecties om er westers uit te zien. En veel Afrikaanse vrouwen stijlen hun haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |