Een donkere huid door zonnen is wat anders dan een donkere huid door genetische aanleg, duh.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.
Wat zit jij nou weer voor een onzin te tiepen???? Ook al zou jouw stelling waar zijn (wat dus niet zo is), dan nog is er een verschil tussen een bruin gezonde blanke vrouw en een negerin.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ok, het is een beetje generaliseren maar gewoon waar.
Een mooie vrouw doet nou eenmaal wat moeite voor d'r uiterlijk en zal dus ook graag bruin worden.
Dat klopt, maar het ziet er hetzelfde uit hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een donkere huid door zonnen is wat anders dan een donkere huid door genetische aanleg, duh.
En waarom is ie niet waar? Tenzij je van die alto-meisjes mooi vindt, dan zou het voor jou waar kunnen zijn misschien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer voor een onzin te tiepen???? Ook al zou jouw stelling waar zijn (wat dus niet zo is),
Dan is het dus ook geen negerin, de mensen die daar niet van houden zijn nogsteeds niet racsistisch, toch hou ik juist wel van lekker zongebruind, zoals je misschien wel had kunnen lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dan is het dus ook geen negerin
Hindoestaanse vrouwen met lang golvend haar en amandelvormige ogen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.
Jij draait ook steeds verder door he? Meningen als feiten neer zetten, woorden in de mond leggen, aannames doen en neer pleuren als feit. Ernstig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij draait ook steeds verder door he? Meningen als feiten neer zetten, woorden in de mond leggen, aannames doen en neer pleuren als feit. Ernstig.
Nee ik ben geen boer
Ja ik ken het verschil tussen halfbloedjes en full blown negerinnen
Ja, ik ken het verschil tussen zongebruind en zo geboren
En ja, ik vind blanke vrouwen de mooiste vrouwen die er zijn
Dat beweerd ts niet kneus. Leren lezen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.
fap fap fapquote:
Ok, dus door zelf het onderscheid niet meer te maken tussen zongebruinde dames en negerinnen doe je omdat TS het wat beter begrijpt zeker, aardig van je!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.
Alles behalve blank noem ik neger(in), is wel zo overzichtelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn kinderen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef DoctorB het volgende:
zeg MAAGDEN, als jullie eens deze zinloze discussie stopten en verder gaan lezen in je "hoe begin ik een praatje met een vrouw"...
Ik laat hem even zien dat niet alles, sorry ik moet hem zeggen, zwart-wit is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ok, dus door zelf het onderscheid niet meer te maken tussen zongebruinde dames en negerinnen doe je omdat TS het wat beter begrijpt zeker, aardig van je!_!
Dat is net zoiets als alles wat geen christen is, een jood noemen. En die overige 60 % van de wereldbevolking (niet-gevolig, jood, hindoe etc.) vergeet je maar even.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Alles behalve blank noem ik neger(in), is wel zo overzichtelijk
Onzin je hebt 4 main rassen. White, Black, Asian,Latinoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
In Amerika noemen ze alles wat een kleur heeft black en wat niet een kleur heeft white. Wel zo makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |