quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik val gewoon niet op die zwarten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer hé, dat ie dood is?
Glijdt vast niet lichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik val gewoon niet op die zwarten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef L0t.. het volgende:
Dat is natuurlijk, dat je op je eigen soort valt.
Puur vanwege de bragging rights zou ik er al overheen gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
Ik val op blanke chicka's maar rihanna of beyonce zou ik ook niet uit mn bed trappen
Wat een kneusje ben jij, erg sneu om na het woord "zwarten" direct plaatjes van Hitler te uploaden. Had ik al gezegd dat jij een kneusje bent? Bij deze: JE BENT EEN KNEUSJE!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, en ik heb ook een hekel aan mensen die dat er te pas en onpas bijhalen, maar dit was zo'n rechtstreekse link dat ik het niet kon laten. Mensen die praten over 'die zwarten' sporen niet helemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:05 schreef servus_universitas het volgende:
Dr.Crane in de meeste gevallen laat je zien een verliezer te zijn, wanneer je je schuldig maakt aan een Godwin.
Latino is geen ras maar een etniciteit. Een latino kan van elk ras zijn (meestal zijn ze een mix van zwart, blank en native americans die tot het asian ras behoren, mongoloïde is trouwens een beter woord). Je hebt ook gewoon blanke latino's en pikzwarte latino's (Sen Dog van Cypress Hill bijv. is Afro-Cubaan zoals je zelf kan zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Onzin je hebt 4 main rassen. White, Black, Asian,Latino
Nee die "als-ik-30-ben-dan-wil-ik-rosegeverfdstekeligejongenshaar-omdat-het-makkelijker-prakischer-en-trendy-is" mentaliteit van die verlepte nederlandse vrouwen hier zorgt voor ontiegelijk lelijke 30plussers in dit land.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef Dr.Crane het volgende:
Nadeel van Arabische en Latijnse vrouwen is overigens dat ze op hun 30e soms al een verlopen kop hebben.
Dat is nog erger ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nee die "als-ik-30-ben-dan-wil-ik-rosegeverfdstekeligejongenshaar-omdat-het-makkelijker-prakischer-en-trendy-is" mentaliteit van die verlepte nederlandse vrouwen hier zorgt voor ontiegelijk lelijke 30plussers in dit land.
Maar is ze lekker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Herald het volgende:
[..]
Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!
Helaas..de samenstelling van hun haar zit nou eenmaal anders in elkaar..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jaja, en de negervrouwen hebben allemaal hair extensions
Dus jij zou ook bij jezelf een knop kunnen omdraaien en opeens spontaan homo zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.
Tikkie jong, maar jumquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Sweden_Sverige het volgende:
Ik heb nog een hele collectie van d'r op m'n externe hardeschijf. Maar dan moet ik die even halen.
Nog een blank meisje:
[ afbeelding ]
Die linker met zulke blauwe ogen.
Kankernegers ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Synthesist het volgende:
Nee, je hoeft niet racistisch te zijn tegen je medemens, een neger is ook maar een mens. Maar goed, bij uitspraken als "black is beautiful" en "once you go black you never go back" moet ik toch wel lachen. Feit is dat het schoonheidsideaal "blank" is. Niet enkel opgelegd door westerse media, ook in Aziatische landen doet men aan oogcorrecties om er westers uit te zien. En veel Afrikaanse vrouwen stijlen hun haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |