abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:02:37 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61168197
Ik ben toch echt al best wat kwijt nu en volg ook niet het Shieet. Wel laat ik piepers en pasta zoveel mogelijk (of helemaal) weg. Ik denk dat het allebei kan, maar dat de vaart er wel beter in zit als je het eetpatroon van SHE volgt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:03:07 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61168209
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk wat normaal is. Dat is voor iedereen anders. Zo zag ik laatst dat jij snijbonen (geloof ik) als ontbijt had. Voor jou is dat normaal, voor mij duidelijk niet (wel gezond natuurlijk). En om eerlijk te zijn is het natuurlijk niet héél gevarieerd. Je hebt zelf ook weleens toegegeven dat het wel erg eentonig is om het een heel leven vol te houden. Wat niets afdoet aan de doeltreffendheid natuurlijk.
Uiteraard is elk referentiekader anders, zoals eerder gemeld kijk ik naar voeding als brandstof.

Ik heb volgens mij nog nooit gezegd dat het voorgeschreven schema eentonig is; zou ook raar zijn, want je mag alles eten.
Zelfs aardappels en pasta mogen weer als je op streef bent.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:05:59 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61168289
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Uiteraard is elk referentiekader anders, zoals eerder gemeld kijk ik naar voeding als brandstof.

Ik heb volgens mij nog nooit gezegd dat het voorgeschreven schema eentonig is; zou ook raar zijn, want je mag alles eten.
Zelfs aardappels en pasta mogen weer als je op streef bent.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
Dit is een voorbeeld van een basis-dieet. Uitgangspunt voor een gemiddeld verlies van 10kg per 3 maanden.
Er zijn mensen die dit een leven lang volhouden, maar mij lijkt het wat saai.
Oke, je gebruikte het woord saai in plaats van eentonig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61168321
quote:
Dit is een voorbeeld van een basis-dieet. Uitgangspunt voor een gemiddeld verlies van 10kg per 3 maanden.
Er zijn mensen die dit een leven lang volhouden, maar mij lijkt het wat saai.
Zoals u ziet, geen rocket science, niets wereldschokkends.

Maar daarin staat ook niet dat je als je weer op gewicht bent weer aardappels en pasta kan eten trouwens.

oh spuit elf
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:07:59 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61168332
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:03 schreef SHE het volgende:

[..]

En daar zit inderdaad een groot verschil. Ik zie voedsel ook als bron van gezelligheid, als sociaal bindmiddel, als opvoedingstool, als hobby (koken én eten). Bij mij is het brandstofdeel maar bijeffect eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:09:28 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61168376
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar daarin staat ook niet dat je als je weer op gewicht bent weer aardappels en pasta kan eten trouwens.

oh spuit elf
Het is je basisschema, iedereen die ermee begint en die mailt krijgt te horen wat de bedoeling is.
Daarnaast heb ik dat ook al een kleine 100 keer in dit topic gemeld, dat zelfs in de startfase een aardappel nog wel kan als je het maar combineert met groenten
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:11:03 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61168420
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

Oke, je gebruikte het woord saai in plaats van eentonig.
Want: common sense
Ik verbied strikt alle niet-natuurlijke suikers, dus ik kan me niet voorstellen dat iemand een heel leven lang NOOIT een taartje, of een snoepje eet.
pi_61168468
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is je basisschema, iedereen die ermee begint en die mailt krijgt te horen wat de bedoeling is.
Daarnaast heb ik dat ook al een kleine 100 keer in dit topic gemeld, dat zelfs in de startfase een aardappel nog wel kan als je het maar combineert met groenten
Oh aardappel heb ik toch een hekel aan maar pasta is zo makkelijk om een grote hoeveelheid van te koken voor meerdere dagen. Ik vind het best lastig om voor mijn uppie groenten etc te koken.
Sorry ik had in die 100x dat je 't genoemd hebt nog niet meegekregen maar het is fijn om te weten voor straks
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:13:21 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61168475
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En daar zit inderdaad een groot verschil. Ik zie voedsel ook als bron van gezelligheid, als sociaal bindmiddel, als opvoedingstool, als hobby (koken én eten). Bij mij is het brandstofdeel maar bijeffect eigenlijk.
Hier precies andersom: eerst brandstof met als prettig bij-effect dat het leuk/gezellig/lekker is.
pi_61168491
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Scheer jij je eens weg hier! Je bent superslank joh! .
* Viking84 is jaloers.
nog niet slank genoeg hoor... kheb ook weer een aantal foto;s waarop ik mezelf erg dik vind... dikke buik enzo...
en dr moet nog zeker een kg of 5 af...
(misschien iets meer)

(was vanmorgen trouwens 79,8... das 1,5 kg meer dan voordat ik op vakantie ging... )
maar nog geen reactie op het gewicht en vliegen? kan dr op google ook niets over vinden?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61168584
Vocht vasthouden. Maar dat is de volgende dag wel over.
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:19:07 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61168631
Is een paar topics geleden genoemd, vliegen zorgt ervoor dat je vocht vasthoud. Dat zie je terug op je weegschaal.

Niets wereldschokkends.
pi_61168641
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef -marz- het volgende:
Vocht vasthouden. Maar dat is de volgende dag wel over.
o ik heb idd wel onwijs dikke enkels gehad na de heenreis...
en mijn enkels en voeten zijn nu ook weer dikker dan normaal...
maar kan iemand mij verklaren hoe het kan dat je door het vliegen vocht vasthoudt? want ik snap niet hoe dat komt namelijk....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61168923
Een combinatie van lang stilzitten, drukverschillen en lage luchtvochtigheid denk ik.
pi_61169631
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef SHE het volgende:
Is een paar topics geleden genoemd, vliegen zorgt ervoor dat je vocht vasthoud. Dat zie je terug op je weegschaal.

Niets wereldschokkends.
Nou, dan ben ik zondag vast heel erg dik, ik ga voor de lekkere toetjes de komende dagen (Ziet er goed uit BJ, ook met dat heerlijke toetje van je, wat een zoetigheid).

Ik voel me niet zo lekker. Ik mis mijn ritme. Introductiedagen zijn leuk hoor, veel teveel spanning en weinig ritme, dat merk ik nu wel. Geen tijd voor tussendoortjes, en bolletjes ipv boterhammen, chips ipv een appel ... tja. Wat ga ik daar nou weer aan doen als ik straks wegga?

Edit: retorische vraag. Gewoon fruit en groente mee, op mijn normale tijden iets eten en vooral geen maaltijden overslaan/teveel eten. Geen zoetigheid als ik daar geen trek in heb, geen zakken snoep leegeten, geen toetje als ik al vol zit ... leven is zo makkelijk eigenlijk .

[ Bericht 16% gewijzigd door Chicolate op 27-08-2008 16:56:25 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61171203
Mag je thuis koken, moet je wel persé een bakje 'kruidenpasta voor macaroni' van knorr gebruiken...
Beetje jammer. Oh en de andere ingrediënten mocht ik eigenlijk ook niet kiezen En ze vonden niet dat het te zoet was en naar E621en maltodextrine smaakte
Nou ja. Van de week weer zelf weten wat ik eet. Donderdag of vrijdag ga ik weer hardlopen (afhankelijk van of mn ipod nog opgeladen moet worden of niet).
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:15:23 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61171410
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook, ik wil bewijzen dat ik het gewoon kan als ik aardappels en pasta en alles eet Bovendien heb ik nog een grote voorraad aardappels en pasta die op moeten voordat ik aan zoiets kan beginnen En ik wil nog steeds bij vriendjes en vriendinnetjes kunnen eten die gewoon een Knorr wereldgerecht op tafel zetten zonder dat ik moet gaan tegensputteren over suikers en carbs en alles. Maar al die succesverhalen hier maken het toch wel aanlokkelijk om het eens te proberen...
Ik zal me één dezer dagen eerst nog eens verdiepen in het SHE-dieet voordat ik besluit of ik het ga doen of niet . Ik hoef er 'nog maar' een kilo of 7 af te hebben, dus dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Pakjesmeuk heb ik allang afgezworen, maar daar staat tegenover dat ik heel vaak hetzelfde eet, omdat ik niet zo creatief ben in de keuken. Pasta afzweren zal dan ook moeilijk worden: ik eet echt heel vaak pasta (wel volkoren, is dat minder erg? ).

En de diagnose van Conleche klopt idd: ik eet een paar dagen heel gezond, dan ben ik weer een dag of een paar dagen laks en dan vreet ik alles wat eraf is gegaan er weer aan en dan voel ik me zo kut en vadsig .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:22:54 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61171558
Nah, probeer het gewoon eens Vik. Het geeft je in elk geval houvast om die dagen dat je klojo-ed door te komen.
Rijst mag je overslaan ( doen er veel ) en gewoon dooreten zoals je doordeweeks doet.
Pasta kun je dan in het weekend doen, mits het OF met groenten is OF met vis ( geen vlees saus )
En je kan best witte pasta eten; mits het maar met mate is.

Als je die 7 dan kwijt bent kun je gewoon weer je eigen draai eraan geven.

Ik mis trouwens wat mensen hier of lijkt dat maar zo?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:24:44 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61171601
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik zondag vast heel erg dik, ik ga voor de lekkere toetjes de komende dagen (Ziet er goed uit BJ, ook met dat heerlijke toetje van je, wat een zoetigheid).

Ik voel me niet zo lekker. Ik mis mijn ritme. Introductiedagen zijn leuk hoor, veel teveel spanning en weinig ritme, dat merk ik nu wel. Geen tijd voor tussendoortjes, en bolletjes ipv boterhammen, chips ipv een appel ... tja. Wat ga ik daar nou weer aan doen als ik straks wegga?

Edit: retorische vraag. Gewoon fruit en groente mee, op mijn normale tijden iets eten en vooral geen maaltijden overslaan/teveel eten. Geen zoetigheid als ik daar geen trek in heb, geen zakken snoep leegeten, geen toetje als ik al vol zit ... leven is zo makkelijk eigenlijk .
Goede gesprekken heb je met jezelf chica
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:25:56 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61171627
En ik ben nog steeds misselijk van de haring
Ik heb al zure yoghurt met banaan gegeten voor het kotsgevoel, maar het blijft wat sluimeren.

Ik eet die smerige beesten nooit meer
pi_61171837
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:25 schreef SHE het volgende:
...
Ik eet die smerige beesten nooit meer
Fixed
pi_61172568
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Goede gesprekken heb je met jezelf chica
Ik weet. Heb soms ook ruzie met mezelf .
pi_61172956
Haai ! (om in de vissensfeer te blijven)

Nu een dikke week zonder dieet en het gaat prima. Ik moet nog wel even mijn draai vinden, want ik ben stiekem toch een beetje bang om aan te komen.

Vooralsnog eet ik dit :

melk of biogarde met cruesli
boterhammen met kipfilet of iets anders lichts erop
avondeten, redelijk simpel groente, sla enzo.

Verder koffie en water. Ik ben nog op zoek naar wat verstandige tussendoortjes (behalve crackers/appels etc)

Zit ik een beetje ok ? Of denken jullie "sjeesus wat maakt die er een puinhoop van !"
pi_61173208
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Nu een dikke week zonder dieet en het gaat prima. Ik moet nog wel even mijn draai vinden, want ik ben stiekem toch een beetje bang om aan te komen.

Vooralsnog eet ik dit :

Verder koffie en water. Ik ben nog op zoek naar wat verstandige tussendoortjes (behalve crackers/appels etc)

Zit ik een beetje ok ? Of denken jullie "sjeesus wat maakt die er een puinhoop van !"
Eet je bij je avondeten wel iets van vis, gevogelte, eitje, tufo oid? Ik mis wat eiwitten in je lijstje.

Tussendoortjes: handje amandelen, bakje (magere) yoghurt/kwark, plakje rauwe ham, stukje gegrilde kip, tomaatjes, stuk komkommer, wat magere kaas...
Nou ja, dat zijn iig de tussendoortjes die hier wel eens langskomen, ehm... binnenkomen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:37:06 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61173315
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Vooralsnog eet ik dit :

High!

Is prima, mits je wel een beetje lekker dooreet op zo'n dag.
En vergeet je fruitjes niet.
pi_61173651
SHE, je hebt zeker geen reguliere cola in huis hè? Als je alle bubbels eruit roert helpt het tegen misselijkheid en maagklachten.

Ik heb net gestept en gebodyshaped en verdorie: ik dacht na al die lessen een aardig goede stepper te zijn geworden , was er een nieuwe leraar, met nieuwe draaitjes en stond ik weer net zo te kloten als in het begin

Leraar zelf was een joke trouwens: een vadsige homo met baard, in een tanktop
pi_61173968
Zo, de intro is voorbij dus ik heb mijn leven weer terug

Ben benieuwd als ik morgenvroeg op de weegschaal sta.. Volgens mij valt het wel mee
pi_61174035
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ik ben kots misselijk van de haringen.
Ik kon niet meer stoppen met eten, want ik had er van die vrolijke vlaggetjes in gedaan

Zo maar even douchen want ik voel me viessssssss jonguh.
En ik kreeg mijn reet vandaag ik een sportbroek mt S gepropt zonder al teveel aardbevingen. Moet niet gekker worden dit!
Stiekem vind ik jou zo leuk
Voel je je al beter?
pi_61174037
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de intro is voorbij dus ik heb mijn leven weer terug

Ben benieuwd als ik morgenvroeg op de weegschaal sta.. Volgens mij valt het wel mee
Ik denk het ook. Hoogstwaarschijnlijk ben je een beetje gedehydreerd en schrik je overmorgen pas van de schade

Dat was ook wat m'n pa deed, toen ie naar de keuring moest. Hij had z'n gewicht wat te positief ingeschat en heeft 't op die manier op kunnen lossen

[ Bericht 14% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 27-08-2008 20:07:51 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:01:52 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61174103
Geen druppel coke hier

Ik ga zo wel op zoek naar wat domperidon, als het goed is ligt dat nog ergens.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:04:37 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61174187
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Stiekem vind ik jou zo leuk
Voel je je al beter?
Stiekem ben ik ook leuk. Hell, I'd do me

Nee, niet echt. Ik heb net plichtsmatig de visschotel gemaakt, maar van de geur van vis alleen al moet ik nu nekken.
Gelukkig heeft mijn mannetje nog geen honger, dus ik hoop dat het zo wegtrekt.
pi_61174191
melk drinken doet mij goed als ik misselijk ben.

en een stukje verse gember kauwen schijnt ook te helpen , maar of dat werkt weet ik niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61174268
Ik weeg 68.1 na m'n intro
Er was te weinig eten en ik heb de hele dag gesport

Zucht. Op naar de 58.1
pi_61174309
Sinds ik hoorde dat in ambulances (tenminste die in Frankrijk) altijd standaard cola aanwezig is tegen misselijkheidsklachten, (mensen zien bloed-->misselijk) heb ik ook altijd een blikje in huis. En het werkt echt!

Ik heb het verhaal overigens nog nooit op de waarheid gechecked, dat van die ambulance, voor hetzelfde geld is het een broodje aap, maar ik vertel het al 100 jaar aan iedereen die het horen wil. Dus.

Hebben jullie ook dat soort "anekdotes" die je met plezier doorvertelt, zonder te checken? Nou ja in mijngeval maakt het niet uit, want dat het wel werkt heb ik al menigmaal gemerkt!
pi_61174310
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Hoogstwaarschijnlijk ben je een beetje gedehydreerd en schrik je overmorgen pas van de schade
Ik stond net met schoenen en kleren na het eten op de weegschaal en toen was het 72.5 dus valt nog mee imo
pi_61174368
Ik ga nu ook maar even meedoen met de lijstjes
O: 100-150 gram Turkse yoghurt, 1 glas sinaasappelsap light
T: Italiaanse bol met mozerella, pesto, tomaat
L: Bekertje met aardbeien
T: Halve opwarm pizza, glas sap, 1/6e pot strawberry cheescake ijs
L: Halve pizza calzone, kwart pizza ham, drie glazen vers troebel appelsap
T: handje rode druiven

Ik weet zelf ook wel dat die pizza slecht was. en het ijs..

[ Bericht 4% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 27-08-2008 20:16:55 ]
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2008 @ 20:12:04 #87
70532 loveli
N
pi_61174405
Gember wordt aangeraden bij ochtendmisselijkheid in de zwangerschap, geen idee of het ook tegen misseijkheid helpt die niet door een zwangerschap wordt veroorzaakt. Domperidon wordt trouwens ook gebruikt door vrouwen die de borstvoeding op gang willen helpen.
crap in = crap out
pi_61174412
Die pizza had je niet moeten nemen!

Als troost voor PF:
ei, kwark, broodje kaas+jam, broodje vlokken (?!), studentenhaver, katjang pedis

Nu nog avondeten verzinnen, heb eigenlijk alleen spinazie maar daar heb ik niet zo'n zin in (om te maken).
pi_61174449
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef -marz- het volgende:
Die pizza had je niet moeten nemen!
Nope, was 's middags, ik ging film kijken bij Mr PF, hij had nog niet ontbeten dus deelde we een pizza.. Volgende keer kan ik ook 1 puntje nemen..

M'n broertje kookte, ik sliep nog en hij had maar pizza besteld..
Ik had het ook niet kunnen eten.. Maar ja..
pi_61174497
Agossie fallusje het was niet serieus bedoeld van mij mag je zoveel pizza eten als je wil!
pi_61174559
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef -marz- het volgende:
Agossie fallusje het was niet serieus bedoeld van mij mag je zoveel pizza eten als je wil!
Nee mag niet,
ik was eerst dun (61 kg) en toen was ik dun
ooo ik kan me wel onbeperkt volstoppen weer
Gevolg: 65 kg.. en toen zat ik weer in 't ritme van veel eten
en nu weeg ik historisch veel: 68.1
(mijn start gewicht )
pi_61174588
En ik zit op school met afgetrainde gasten en skinny bitches.
Ik ga echt niet de dikste zijn Dahaaag.
pi_61174768
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef loveli het volgende:
Gember wordt aangeraden bij ochtendmisselijkheid in de zwangerschap, geen idee of het ook tegen misseijkheid helpt die niet door een zwangerschap wordt veroorzaakt. Domperidon wordt trouwens ook gebruikt door vrouwen die de borstvoeding op gang willen helpen.
Ja, het schijnt tegen alle soorten misselijkheid te helpen! Ze hebben bij Brainiac (geniaal programma van Discovery) een test gedaan met allerlei 'anti-misselijkheid' middeltjes en gember was de enige die perfect werkte. Ze hadden die mensen trouwens op draaiende stoelen enzo gezet, tot ze te misselijk werden .

Ik werd vandaag ook misselijk in de Kruidvat, ik zou snoep kopen voor mn vriendlief, maar dat doe ik vanavond maar, want ben de winkel uitgerend bij het zien van zoveel zoet .

Lijstje!!!

O/L: (half 12 opgestaan, voelde me brak) 1 tosti (2 stuks brood, 1 plak kaas), dubbele boterham hagelslag en 1 boterham stroop
T: halve zak chips ofzo. Zak gedeeld en aan het eind was ie leeg
D: Pot doperwten, wat appelmoes, sla, komkommer en paar stukjes kip

Ik mis mijn fruit en eiwitbronnen ook ja
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:29:04 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61174863
Als ik ergens ECHt van moet kotsen is dat wel gember

Ik lust dat niet

PF en ik zitten met dezelfde strijd, en op exact hetzelfde gewicht
We waren ook even lang toch?

Misschien moeten we elkaar vaker trappen; ik wil naar 58, maar ik zie nog steeds geen 5 op mijn weegschaal.
pi_61175216
lust je dat niet? Ik vroeger ook niet maar nu vind ik het echt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61175368
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Als ik ergens ECHt van moet kotsen is dat wel gember

Ik lust dat niet

PF en ik zitten met dezelfde strijd, en op exact hetzelfde gewicht
We waren ook even lang toch?

Misschien moeten we elkaar vaker trappen; ik wil naar 58, maar ik zie nog steeds geen 5 op mijn weegschaal.
Ja klopt we zijn ook nog even lang

Bij mij werkt jouw schema niet echt, amandelen eten tot je genoeg hebt kan of 1 zijn of 500 gram, ik raak eigenlijk nooit "voldaan". En ik kan ook wel een hele dag doorkomen op cola light en appels of zo.
(Of op 5 pizza's)

Ik moet eigenlijk gewoon normaal, sober, fatsoenlijk leren eten

Voor morgen wil ik veel fruit eten, maar aan gezien het fruit op is? Had ik bedacht wat tomaatjes, veldsla en de balsamico dressing mee te nemen (vier tomaten, 75 gram sla)
En ik zag ook nog twintig amandelen.. Dan neem ik denk ik turkse yoghurt als ontbijt met wat druiven of zo..
En dan koop ik morgen nog wat fruit voor 50 ct/stuk in de kantine..

Als ik het dan niet meer trek drink ik om drie uur op school in de soos een vodka Dan neem ik mijn kickboksspullen mee, ga ik om 17:15 weg van school en ben ik 18:30 bij kickboksen. Dan train ik een uur en ga ik naar huis om te eten.

En ik moet om 06:30 vertrekken om om 8:15 op school te zijn Dat wil zeggen om heel erg vroeg opstaan
pi_61175380
Oh en ik vind gember ook ZOO goor. GAD-ver-Damme!! Bah!
pi_61175469
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik vind gember ook ZOO goor. GAD-ver-Damme!! Bah!
ik zie je nu helemaal voor me, dat roepende en je bord wegschuivend en hééél boos kijkend...

beetje zoals mijn buurmeisje van twee kan doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61175490
Me gember!
pi_61175521
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik zie je nu helemaal voor me, dat roepende en je bord wegschuivend en hééél boos kijkend...

beetje zoals mijn buurmeisje van twee kan doen

Ik eet het gewoon niet. Nou ja in een gerecht een heeel klein beetje eet ik het wel (maar ik vind het niet echt lekker). Maar geen brokken gember op een overheerlijke boterkoek of dingen met echt gembersmaak.

Ik ben morgen van 06:30 tot 21:00 sowieso van huis. Pff.. Dan moet ik echt super veel eten mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')