abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61161233

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61161275
ik ga wederom voor de fipo

Lijstje:

O Magere yoghurt met cruesli balans
T speculaasje
L twee boterhammen met kipfilet
D worteltjes en doperwten met een kipschnitzeltje
T noten

[ Bericht 78% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 27-08-2008 11:02:48 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61161292
helemaal niet gezien...

Ik heb even gereageerd op Viv en ben toen gaan douchen

[ Bericht 17% gewijzigd door DarkElf op 27-08-2008 11:03:09 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:58:11 #4
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61161331
tieviepie
Prrrrr
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:14:00 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61161593
Ook tvp.

Overigens merk ik dat ik, nu ik toch maar wat meer koolhydraten eet, aanmerkelijk beter in mijn vel zit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61161802
Tinkepink, da's toch prima? Sowieso is langzaam afbouwen waarschijnlijk beter dan snel stoppen... De overgang was wel erg radicaal.
pi_61161979
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ook tvp.

Overigens merk ik dat ik, nu ik toch maar wat meer koolhydraten eet, aanmerkelijk beter in mijn vel zit.
Waar bestaan je extra koolhydraten dan uit, qua etenswaren?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:39:06 #8
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61162156
Goffer goffer. stbEx wil me niet het ww geven, ook al zit de enige brander in het huis in zijn laptop. Eikel.

En koolhydraatloos beviel mij ook niet, ik had een prikkelende tong en een heftig -humeur!
Prrrrr
pi_61162157
Verkoudheid is stom .
Gisteren bij ouders eten gemaakt, werd erg bejubeld. Wraps met zalm en groente, dus eigenlijk vrij simpel.
Dacht dat ik nu wel wist of m'n onderzoek af zou zijn, is mn begeleider weg t/m de 29e, das wel een beetje jammer. Ik hoop dat ik er dan vanaf ben, kan ik helemaal fris de coschappen in
En toch vind ik koolhydraten helemaal niet evil, dat moest nog ff kwijt
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:46:30 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61162312
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar bestaan je extra koolhydraten dan uit, qua etenswaren?
Vaker rijst of granen bij groentemaaltijden (nog steeds geen brood of aardappels) of als tussendoortje. Héééél soms een snoepje. Dat was het wel. Het is niet veel, maar ik merk een groot verschil.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:05:24 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61162732
Ik heb leuke fishies gevonden op de markt; dus vanavond een grote vispot van victoriabaarsfilet, zonnevis, scholfilet en kabeljauw, op een bedje van tomaatjes, worteltjes, peterselie, dille en venkel.
Daarbij turks brood met tzaziki.

Ik kon godverredomme geen mooie aardappeltjes vinden. Maar gelukkig wel allemaal andere dingen die ik niet nodig had zoals turkse stokbroden,trappistenkaas, olijven, haring, kibbeling, gekookte mosselen, tapenade's, hazelnoten en walnoten
Echt, ik ga volgende keer niet meer de deur uit zonder boodschappenlijstje. Stomme kleuter dat ik ben.
pi_61162790
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef SHE het volgende:
....Maar gelukkig wel allemaal andere dingen die ik niet nodig had zoals turkse stokbroden,trappistenkaas, olijven, haring, kibbeling, gekookte mosselen, tapenade's, hazelnoten en walnoten
Echt, ik ga volgende keer niet meer de deur uit zonder boodschappenlijstje. Stomme kleuter dat ik ben.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:12:59 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61162918
Je lacht, maar ik kan wel huilen!
Ik ga naar de markt voor goedkope, verse producten en ik kom 65 euro lichter en met een hoop onzin thuis!
Mijn koelkast puilt helemaal uit en ik kan niets meer vinden

Dit is volgens mij het immigranten-syndroom. Ik ben echt doodsbang als mijn kasten niet alles wat eetbaar is op deze planeet bevatten. En de helft kan ik weggooien omdat we natuurlijk niet met 8 man zijn thuis, maar met 2.
En mijn vent werkt ook niet in de mijnen ofzo dat hij een halve koe, 6 eieren en een heel brood eet op een dag.

Mijn katten kunnen geen haringstaartjes meer zien
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:13:23 #14
331 Merel
Be here now.
pi_61162932
Oh zijn we hier

Ik heb gisteravond maar weer eens gepilatest. Ik ben alleen echt motorisch gestoord. Bij groepslessen in de sportschool kan ik de pasjes al nooit onthouden, maar zelfs bij pilates weet ik het af en toe niet meer Als ik bijvoorbeeld dit doe, dan weet ik na twee keer al niet meer waar m'n handen ookalweer heen moeten en dan voel ik me zo'n dork
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61162941

sorry hoor... maar ik lach ook uit herkenning..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:15:32 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61162975
Ik moet echt in therapie, voor impulsief compulsief markt-gedrag.

zojuist is een van de katten naar buiten gerend om de staartjes te begraven
pi_61163050
goedenmiddag

ik heb even bijgeslapen na gister weer thuis gekomen te zijn uit Turkije.
Lekker weekje achter de rug. (alleen wel erg jammer dat ik 1 dag echt ziek was). Heerlijk weer en heerlijk eten.
Side is echt een leuk plaatsje om eens een keer heen te gaan. Mooie oude overblijfselen.
gister dus zonder stakingen weer thuis gekomen. En waren zelfs eerder thuis als verwacht.
Alle kleren weer schoon inmiddels
en nu dus net lekker wakker....
dieettechnisch geen gezonde week natuurlijk.... veel lekkere toetjes gegeten (zie foto jammie)
en vanmorgen gewogen en wel wat zwaarder... (maar las hier iets over zwaalrder zijn na het vliegen? telll me please???)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:22:58 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61163112
Ooooh, wat ziet dat er lekker uit! Was dit helemaal voor jou alleen BJ?
pi_61163167
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ooooh, wat ziet dat er lekker uit! Was dit helemaal voor jou alleen BJ?
was ook heeeeerlijk en ja helemaal voor mij alleen alleen niet alles opgegeten....
maar was onwijs lekker vooral die brownies
(ik at expres niet teveel warm eten, en veel groente en nam dan die heerlijke toetjes, want daar geniet ik toch echt het meest van )
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:27:14 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61163187
Ik blijf maar naar boven scrollen. Het is dieptreurig.
pi_61163353
ik krijg ook spontaan weer trek als ik dr naar kijk haha
pi_61163816
woei dat ziet er lekker uit en ik ben helemaal geen toetjes mens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:59:35 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61163873
Oeh, dat heb ik niet gezien. Niet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61164313
heb nog een leuke vakantiefoto
en iemand die iets weet over het zwaarder zijn na het vliegen???
pi_61164327
Nice try, BJ. Je hebt gewoon teveel gegeten
pi_61164417
Oh, dat bordje ziet er errug lekker uit. Hoewel ik op het moment toch meer trek heb in hartig... Dat komt echt door geen suiker eten volgens mij, ik heb zowat geen sweet-tooth meer.

Vandaag:
O: blauwe bessen, aardbeien en peer met een schep magere kwark en wat suikervrije muesli
T: Cracotte kipfilet
L: Roerbakeitje met tomaat

Vanavond eet ik Duitse biefstuk van de Groene Weg slager. Die maak ik wat platter en doe ze dan in de grillpan. Erbij gestoomde broccoli, wortel en peultjes.

Voor tussendoor heb ik nog rookamandelen liggen en gerookte zalm...
pi_61164494
Holy fuck, ik heb het het eerste semester zo gillend druk dat ik ws geen tijd heb om te eten

Hondsdrafje, waar haal jij lekkere rookamandelen?
pi_61164528
Hoi allemaal,

Erg druk weekend gehad dus even niet gereageerd.

Over de sportschool nog:
Ik cardio inderdaad altijd ongeveer een uur, soms iets minder. Ik doe dan vier apparaten een kwartier lang, of drie apparaten 20 minuten. Altijd een combinatie van fietsen, (hard)lopen, crosstrainer en steppen. Daarbij verhoog ik dan regelmatig het niveau of de duur.

Nog een vraagje:

Hoe doen jullie het met alcohol? Ik let daar namelijk niet bepaald op, weet natuurlijk wel dat er veel calorieen inzitten maar ik vind het wel ver gaan om ook geen glaasje wijn meer te drinken in het weekend..

Ben nu wel aan het verhuizen+klussen, tis net fitness! Al dat gesjouw enzo.

Vandaag:

O: Beschuitje met geraspte kaas
T: Sultana hartig
L: Vanillevla

pi_61164987
quote:
Hondsdrafje, waar haal jij lekkere rookamandelen?
Bij Albert Heijn, is eigen merk. (Ik koop ze wel in een XL-winkel, dus ik weet niet of elke AH ze in het assortiment heeft).
pi_61165095
quote:
Nog een vraagje:

Hoe doen jullie het met alcohol? Ik let daar namelijk niet bepaald op, weet natuurlijk wel dat er veel calorieen inzitten maar ik vind het wel ver gaan om ook geen glaasje wijn meer te drinken in het weekend..
Ik drink nog wel zo af en toe (idd in het weekend of bij een bijzonder lekkere maaltijd) een glaasje wijn. Meestal droge witte, soms rode. Maar.... ik houd dan wel een beetje rekening met wat ik verder op zo'n dag nuttig; ik tel een glas wijn dan als tussendoortje.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:55:32 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61165194
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ben nu wel aan het verhuizen+klussen, tis net fitness! Al dat gesjouw enzo.

Vandaag:

O: Beschuitje met geraspte kaas
T: Sultana hartig
L: Vanillevla

Krijg al honger al ik naar je lijstje kijk! Trek je dat wel, in combinatie met verhuizen? Of heb je een heel pak vanillevla op

Mijn alcohol is teruggegaan van 6x in de week een glaasje naar 2-3 x per week een glas. Meestal wijn, soms calvados of whiskey.
pi_61166657
Nou een half pak eigenlijk Haha.

Ik ben allergisch voor gewone melk, moet daarom elke dag een flinke portie vla of yoghurt eten/drinken om aan mijn calcium te komen.. meestal eet ik het dan als lunch of ontbijt.

O en ik ga nu lekker een liga milkbreak eten. joehoeee.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:06:21 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61166758
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Ik ben allergisch voor gewone melk, moet daarom elke dag een flinke portie vla of yoghurt eten/drinken om aan mijn calcium te komen.. meestal eet ik het dan als lunch of ontbijt.
Ik drink eigenlijk nooit melk. En yoghurt ed. eet ik minimaal. Calcium kan je ook uit andere voedingsmiddelen halen. Daarnaast neem ik af en toe een calciumtablet. Maar knap van je dat je het volhoudt om iedere dag zoveel zuivel te eten!

[ Bericht 10% gewijzigd door Tinkepink op 27-08-2008 15:38:31 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:22:32 #34
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61167162
Ik ben kots misselijk van de haringen.
Ik kon niet meer stoppen met eten, want ik had er van die vrolijke vlaggetjes in gedaan

Zo maar even douchen want ik voel me viessssssss jonguh.
En ik kreeg mijn reet vandaag ik een sportbroek mt S gepropt zonder al teveel aardbevingen. Moet niet gekker worden dit!
pi_61167435
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ik ben kots misselijk van de haringen.
Ik kon niet meer stoppen met eten, want ik had er van die vrolijke vlaggetjes in gedaan

Zo maar even douchen want ik voel me viessssssss jonguh.
En ik kreeg mijn reet vandaag ik een sportbroek mt S gepropt zonder al teveel aardbevingen. Moet niet gekker worden dit!
Ik voel mij altijd zeer beschaafd als ik haring eet, want ik eet er altijd precies 1. Zodra ik ook maar een hápje meer eet ben ik ook misselijk en bij 1 is het perfect!

Doe es foto van aardbevingsvrije ass?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:38:49 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61167561
Zodra ik in de buurt van een camera ben zal ik eea eens op de plaat vastleggen.

Ik was ook van plan er maar 1 te eten; tot ik erachter kwam dat ik er 2 had.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:39:48 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61167598
TVP. Ik ben eindelijk bijna de 75 voorbij en ik ben vastbesloten om het dit keer niet te verkloten. Ben er zat van: steeds zit ik op 75, dan doe ik weer iets geks qua eten en dan ben ik steeds weer bezig op 75 te komen, doodvermoeiend en ik voel me ook gewoon rot als ik boven de 75 zit. Dus ik houd me dat rotgevoel maar voor ogen als ik weer de fout in dreig te gaan en hopelijk zit ik dan snel op de 70.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:42:53 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61167682
Warum gehts du nicht SHE-en? Is redelijk smokkelproof hoor.

Ik wilde mijn lief net zoenen, maar die draaide zich vol walging van me af met de woorden: ga weg, je ruikt als een zeehond

pi_61167693
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef SHE het volgende:
Zodra ik in de buurt van een camera ben zal ik eea eens op de plaat vastleggen.
zal ik hem meenemen morgen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:14 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61167757
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef SHE het volgende:
Heb je het tegen mij? Tja, ik heb 't idee dat ik 't zonder SHE-en ook wel kan (als ik goed m'n best doe, kan ik best snel afvallen, 10 kg in een half jaar vorig jaar) en ik ben ook bang dat ik met zo'n SHE-dieet juist obsessief veel met eten bezig ben en dan juist de fout in ga. Ik wil gewoon een beetje normaal en gevarieerd blijven eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_61167764
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef SHE het volgende:

Ik wilde mijn lief net zoenen, maar die draaide zich vol walging van me af met de woorden: ga weg, je ruikt als een zeehond

Hihi! Eigenlijk moet je nu een biertje nemen en dan een boertje laten. Dan vraagt ie de scheiding aan
pi_61167773
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Dat hoeft niet hoor. Calcium zit niet alleen in melk(produkten).
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:55 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61167777
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog een leuke vakantiefoto
en iemand die iets weet over het zwaarder zijn na het vliegen???
[ afbeelding ]
Scheer jij je eens weg hier! Je bent superslank joh! .
* Viking84 is jaloers.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:50:36 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61167894
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 is jaloers.

Ja! Helemaal vergeten (was wat van slag door de foto van de toetjes . Wat ben je slank!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:50:40 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61167904
quote:

[..]

Heb je het tegen mij? Tja, ik heb 't idee dat ik 't zonder SHE-en ook wel kan (als ik goed m'n best doe, kan ik best snel afvallen, 10 kg in een half jaar vorig jaar) en ik ben ook bang dat ik met zo'n SHE-dieet juist obsessief veel met eten bezig ben en dan juist de fout in ga. Ik wil gewoon een beetje normaal en gevarieerd blijven eten.
SHE=normaal en gevarieerd.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:52:48 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61167964
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihi! Eigenlijk moet je nu een biertje nemen en dan een boertje laten. Dan vraagt ie de scheiding aan
Uch...don't remind me. De vis en uitjes komen al ruim een uur niet zo subtiel naar boven
pi_61168082
Viking: ik denk dat het Shieet misschien wel wat voor jou zal zijn. Jouw fout bestaat erin (voor zover ik het kan bekijken) dat je een paar dagen heel goed en gevarieerd eet, gevolgd door een dag snackbar/buritto's/pizza./ijs Dus misschien werkt het wel voor jou als je precies weet wat je moet eten. Volgens mij kan je ook best het shieet zonder die rijstdagen doen als je daar geen zin in hebt (toch, SHE?). Ik denk dat het voor jou een houvast is. Als Mark dan zegt: zullen we patat eten vanavond dan zeg jij: nee, op het programma staat [insert whatever SHE zegt]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:58:59 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61168125
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:50 schreef SHE het volgende:

[..]

SHE=normaal en gevarieerd.
De vraag is natuurlijk wat normaal is. Dat is voor iedereen anders. Zo zag ik laatst dat jij snijbonen (geloof ik) als ontbijt had. Voor jou is dat normaal, voor mij duidelijk niet (wel gezond natuurlijk). En om eerlijk te zijn is het natuurlijk niet héél gevarieerd. Je hebt zelf ook weleens toegegeven dat het wel erg eentonig is om het een heel leven vol te houden. Wat niets afdoet aan de doeltreffendheid natuurlijk.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:59:56 #49
331 Merel
Be here now.
pi_61168144
quote:

Ja dat heb ik dus ook, ik wil bewijzen dat ik het gewoon kan als ik aardappels en pasta en alles eet Bovendien heb ik nog een grote voorraad aardappels en pasta die op moeten voordat ik aan zoiets kan beginnen En ik wil nog steeds bij vriendjes en vriendinnetjes kunnen eten die gewoon een Knorr wereldgerecht op tafel zetten zonder dat ik moet gaan tegensputteren over suikers en carbs en alles. Maar al die succesverhalen hier maken het toch wel aanlokkelijk om het eens te proberen...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:02:18 #50
331 Merel
Be here now.
pi_61168194
quote:

* Viking84 is jaloers.
Oh dat wilde ik inderdaad ook nog zeggen! Echt zo'n enorm geweldig megaverschil als je het vergelijkt met oude foto's. Je mag echt trots zijn op jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')