Waar bestaan je extra koolhydraten dan uit, qua etenswaren?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ook tvp.
Overigens merk ik dat ik, nu ik toch maar wat meer koolhydraten eet, aanmerkelijk beter in mijn vel zit.
Vaker rijst of granen bij groentemaaltijden (nog steeds geen brood of aardappels) of als tussendoortje. Héééél soms een snoepje. Dat was het wel. Het is niet veel, maar ik merk een groot verschil.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar bestaan je extra koolhydraten dan uit, qua etenswaren?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef SHE het volgende:
....Maar gelukkig wel allemaal andere dingen die ik niet nodig had zoals turkse stokbroden,trappistenkaas, olijven, haring, kibbeling, gekookte mosselen, tapenade's, hazelnoten en walnoten
Echt, ik ga volgende keer niet meer de deur uit zonder boodschappenlijstje. Stomme kleuter dat ik ben.
was ook heeeeerlijk en ja helemaal voor mij alleenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ooooh, wat ziet dat er lekker uit! Was dit helemaal voor jou alleen BJ?
Bij Albert Heijn, is eigen merk. (Ik koop ze wel in een XL-winkel, dus ik weet niet of elke AH ze in het assortiment heeft).quote:Hondsdrafje, waar haal jij lekkere rookamandelen?
Ik drink nog wel zo af en toe (idd in het weekend of bij een bijzonder lekkere maaltijd) een glaasje wijn. Meestal droge witte, soms rode. Maar.... ik houd dan wel een beetje rekening met wat ik verder op zo'n dag nuttig; ik tel een glas wijn dan als tussendoortje.quote:Nog een vraagje:
Hoe doen jullie het met alcohol? Ik let daar namelijk niet bepaald op, weet natuurlijk wel dat er veel calorieen inzitten maar ik vind het wel ver gaan om ook geen glaasje wijn meer te drinken in het weekend..
Krijg al honger al ik naar je lijstje kijk! Trek je dat wel, in combinatie met verhuizen? Of heb je een heel pak vanillevla opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ben nu wel aan het verhuizen+klussen, tis net fitness! Al dat gesjouw enzo.
Vandaag:
O: Beschuitje met geraspte kaas
T: Sultana hartig
L: Vanillevla
Ik drink eigenlijk nooit melk. En yoghurt ed. eet ik minimaal. Calcium kan je ook uit andere voedingsmiddelen halen. Daarnaast neem ik af en toe een calciumtablet. Maar knap van je dat je het volhoudt om iedere dag zoveel zuivel te eten!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou een half pak eigenlijkHaha.
Ik ben allergisch voor gewone melk, moet daarom elke dag een flinke portie vla of yoghurt eten/drinken om aan mijn calcium te komen.. meestal eet ik het dan als lunch of ontbijt.
Ik voel mij altijd zeer beschaafd als ik haring eet, want ik eet er altijd precies 1. Zodra ik ook maar een hápje meer eet ben ik ook misselijk en bij 1 is het perfect!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ik benkots
misselijk van de haringen.
Ik kon niet meer stoppen met eten, want ik had er van die vrolijke vlaggetjes in gedaan![]()
Zo maar even douchen want ik voel me viessssssss jonguh.
En ik kreeg mijn reet vandaag ik een sportbroek mt S gepropt zonder al teveel aardbevingen. Moet niet gekker worden dit!
zal ik hem meenemen morgen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef SHE het volgende:
Zodra ik in de buurt van een camera ben zal ik eea eens op de plaat vastleggen.
Heb je het tegen mij? Tja, ik heb 't idee dat ik 't zonder SHE-en ook wel kan (als ik goed m'n best doe, kan ik best snel afvallen, 10 kg in een half jaar vorig jaar) en ik ben ook bang dat ik met zo'n SHE-dieet juist obsessief veel met eten bezig ben en dan juist de fout in ga. Ik wil gewoon een beetje normaal en gevarieerd blijven eten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef SHE het volgende:
Warum gehts du nicht SHE-en? Is redelijk smokkelproof hoor.
Hihi! Eigenlijk moet je nu een biertje nemen en dan een boertje laten. Dan vraagt ie de scheiding aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef SHE het volgende:
Warum gehts du nicht SHE-en? Is redelijk smokkelproof hoor.
Ik wilde mijn lief net zoenen, maar die draaide zich vol walging van me af met de woorden: ga weg, je ruikt als een zeehond
Dat hoeft niet hoor. Calcium zit niet alleen in melk(produkten).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou een half pak eigenlijkHaha.
Ik ben allergisch voor gewone melk, moet daarom elke dag een flinke portie vla of yoghurt eten/drinken om aan mijn calcium te komen.. meestal eet ik het dan als lunch of ontbijt.
Scheer jij je eens weg hier! Je bent superslank joh!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog een leuke vakantiefoto
en iemand die iets weet over het zwaarder zijn na het vliegen???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scheer jij je eens weg hier! Je bent superslank joh!.
* Viking84 is jaloers.
Ja! Helemaal vergeten (was wat van slag door de foto van de toetjes. Wat ben je slank!
SHE=normaal en gevarieerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Tja, ik heb 't idee dat ik 't zonder SHE-en ook wel kan (als ik goed m'n best doe, kan ik best snel afvallen, 10 kg in een half jaar vorig jaar) en ik ben ook bang dat ik met zo'n SHE-dieet juist obsessief veel met eten bezig ben en dan juist de fout in ga. Ik wil gewoon een beetje normaal en gevarieerd blijven eten.
Uch...don't remind me. De vis en uitjes komen al ruim een uur niet zo subtiel naar bovenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi! Eigenlijk moet je nu een biertje nemen en dan een boertje laten. Dan vraagt ie de scheiding aan
De vraag is natuurlijk wat normaal is. Dat is voor iedereen anders. Zo zag ik laatst dat jij snijbonen (geloof ik) als ontbijt had. Voor jou is dat normaal, voor mij duidelijk nietquote:
Ja dat heb ik dus ook, ik wil bewijzen dat ik het gewoon kan als ik aardappels en pasta en alles eetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Heb je het tegen mij? Tja, ik heb 't idee dat ik 't zonder SHE-en ook wel kan (als ik goed m'n best doe, kan ik best snel afvallen, 10 kg in een half jaar vorig jaar) en ik ben ook bang dat ik met zo'n SHE-dieet juist obsessief veel met eten bezig ben en dan juist de fout in ga. Ik wil gewoon een beetje normaal en gevarieerd blijven eten.
Oh dat wilde ik inderdaad ook nog zeggen! Echt zo'n enorm geweldig megaverschil als je het vergelijkt met oude foto's. Je mag echt trots zijn op jezelfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Scheer jij je eens weg hier! Je bent superslank joh!.
* Viking84 is jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |