Stiekem vind ik jou zo leukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ik benkots
misselijk van de haringen.
Ik kon niet meer stoppen met eten, want ik had er van die vrolijke vlaggetjes in gedaan![]()
Zo maar even douchen want ik voel me viessssssss jonguh.
En ik kreeg mijn reet vandaag ik een sportbroek mt S gepropt zonder al teveel aardbevingen. Moet niet gekker worden dit!
Ik denk het ook. Hoogstwaarschijnlijk ben je een beetje gedehydreerd en schrik je overmorgen pas van de schadequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de intro is voorbij dus ik heb mijn leven weer terug
Ben benieuwd als ik morgenvroeg op de weegschaal sta.. Volgens mij valt het wel mee
Stiekem ben ik ook leuk. Hell, I'd do mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jou zo leuk![]()
Voel je je al beter?
Ik stond net met schoenen en kleren na het eten op de weegschaal en toen was het 72.5 dus valt nog mee imoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hoogstwaarschijnlijk ben je een beetje gedehydreerd en schrik je overmorgen pas van de schade
Nope, was 's middags, ik ging film kijken bij Mr PF, hij had nog niet ontbeten dus deelde we een pizza.. Volgende keer kan ik ook 1 puntje nemen..quote:
Nee mag niet,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef -marz- het volgende:
Agossie fallusje het was niet serieus bedoeldvan mij mag je zoveel pizza eten als je wil!
Ja, het schijnt tegen alle soorten misselijkheid te helpen! Ze hebben bij Brainiac (geniaal programma van Discovery) een test gedaan met allerlei 'anti-misselijkheid' middeltjes en gember was de enige die perfect werkte. Ze hadden die mensen trouwens op draaiende stoelen enzo gezet, tot ze te misselijk werdenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef loveli het volgende:
Gember wordt aangeraden bij ochtendmisselijkheid in de zwangerschap, geen idee of het ook tegen misseijkheid helpt die niet door een zwangerschap wordt veroorzaakt. Domperidon wordt trouwens ook gebruikt door vrouwen die de borstvoeding op gang willen helpen.
Ja klopt we zijn ook nog even langquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Als ik ergens ECHt van moet kotsen is dat wel gember
Ik lust dat niet
PF en ik zitten met dezelfde strijd, en op exact hetzelfde gewicht![]()
We waren ook even lang toch?
Misschien moeten we elkaar vaker trappen; ik wil naar 58, maar ik zie nog steeds geen 5 op mijn weegschaal.
ik zie je nu helemaal voor me, dat roepende en je bord wegschuivend en hééél boos kijkend...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik vind gember ook ZOO goor. GAD-ver-Damme!! Bah!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zie je nu helemaal voor me, dat roepende en je bord wegschuivend en hééél boos kijkend...
beetje zoals mijn buurmeisje van twee kan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |