Ik bied zelf de volgende titels aan, allemaal in prima staat:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:15 schreef JC_7 het volgende:
iemand nog geintreseerd in FIFA 08?
Ik wil call of duty 4 wel, je kan me mailen op lennartb (varkensstaart) gmail (stip) com. Pm lukt me niet op mn telefoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef buggie het volgende:
Ik heb nog wat games over die ik niet meer wil spelen of al 1000/1000 op heb. Ze zijn allemaal compleet met boekje en, indien anders vermeld, onbekrast.
Overlord (hier zitten redelijk wat krasjes op, geen idee hoe ze erop komen, hij doet het nog wel, ik maak een foto als je geinteresseerd bent)
Rainbow six Vegas
Call of Duty 2 (classic)
Call of Duty 4
Kameo
Spellen die mij wel leuk lijken zijn o.a. Dead or Alive 4, Gears of War en Tomb raider. Andere games mogen ook. De spellen zijn ook te koop voor 15incl p/s of op te halen in amsterdam.
Ik zoek cod4 ook nog, je hebt pmquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef buggie het volgende:
Ik heb nog wat games over die ik niet meer wil spelen of al 1000/1000 op heb. Ze zijn allemaal compleet met boekje en, indien anders vermeld, onbekrast.
Overlord (hier zitten redelijk wat krasjes op, geen idee hoe ze erop komen, hij doet het nog wel, ik maak een foto als je geinteresseerd bent)
Rainbow six Vegas
Call of Duty 2 (classic)
Call of Duty 4
Kameo
Spellen die mij wel leuk lijken zijn o.a. Dead or Alive 4, Gears of War en Tomb raider. Andere games mogen ook. De spellen zijn ook te koop voor 15incl p/s of op te halen in amsterdam.
Interesse in pgr4, lost odyssey, nba2k7 of frontlines?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:06 schreef buggie het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit voor ruilen (CoD 4), maandag beslis ik of ik hem ruil of verkoop.
Wil je UEFA 2008 ook kopen in plaats van ruilen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:30 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
- Devil may cry 4
- Assassins creed
Ik zoek:
- Gta 4
- Uefa Euro 2008
- Dirt
Sorry, ik wil alleen ruilenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wil je UEFA 2008 ook kopen in plaats van ruilen?
Vind ik geen gek idee!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:04 schreef DeX090 het volgende:
Realiseer me net dat we best een 3way ruil kunnen doen...dan krijgt Buggie GTA4 van mij, ik Lost Odyssey van Lennart en Lennart CoD4 van Buggie.
Jullie gedachten hierover?
Ninety-Nine Nights? Blue Dragon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:13 schreef buggie het volgende:
GTA 4 interesseert me helaas niet echt, al die spellen lijken teveel op elkaar, ik hou meer van hack&slash en RPGsVerder zie ik ook niks leuks tussen je lijstje staan...
Blue dragon heb ik al en ninety-nine nights ziet er wel heel erg slecht uit, niks voor mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ninety-Nine Nights? Blue Dragon?
Soul calibur 4 tegen lost odyssey, frontlines of pgr4? Gooi ik nba2k7 dr gratis bijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef ROFLOL het volgende:
TK/TR
- Call Of Duty 2
- Def Jam Icon
- Pro Evolution Soccer 2006
- Project Gotham Racing 3 ( Geen boekje )
- Table Tennis
- Test Drive Unlimited
- UEFA Champions League 2007
- Viva Pinata
- Rainbow Six Vegas 2 Tincase ( Geen boekje, NTSC maar regiovrij!)
- Soul Calibur 4
- The Club
- FIFA 08
- Saints Row
Bied maar wat!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef DeX090 het volgende:
Hay Lennart,
Ik wil Lost Odyssey op zich wel hebben maar weet niet of er iets van je gading tussen zit dus zeg het maar...
Ik heb in de aanbieding (overigens alleen voor lennart omdat ik LO graag wil hebben)
PGR4
PGR3
PES6
Saints Row
Forza 2
Kameo
GTA4 (heb je al dus lamaar)
Oblivion
Crackdown
Rockstar presents Table Tennis
Blue Dragon
LOTR: BFME2
Eventueel een combinatie van 2 oudere games is ook best. Zeg het maar, hoop dat er wat voor je tussen zit.
Nee dank je man, ik wacht geduldig af tot fifa 09/PES09.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef JC_7 het volgende:
[..]
zou je een van die spellen willen ruilen tegen fifa 08?
PGR 4 voor mijn 20 eur incl ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef DeX090 het volgende:
Hay Lennart,
Ik wil Lost Odyssey op zich wel hebben maar weet niet of er iets van je gading tussen zit dus zeg het maar...
Ik heb in de aanbieding (overigens alleen voor lennart omdat ik LO graag wil hebben)
PGR4
PGR3
PES6
Saints Row
Forza 2
Kameo
GTA4 (heb je al dus lamaar)
Oblivion
Crackdown
Blue Dragon
Eventueel een combinatie van 2 oudere games is ook best. Zeg het maar, hoop dat er wat voor je tussen zit.
heb je Soul Calibur 4 nog te koop?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef ROFLOL het volgende:
TK/TR
- Call Of Duty 2
- Def Jam Icon
- Table Tennis
- Test Drive Unlimited
- Viva Pinata
- Soul Calibur 4
- The Club
- FIFA 08
- Saints Row
Bied maar wat!
Sorry maar ik verkoop niet, ik ruil alleen.quote:
Ik heb CoD 2 wel voor je liggen, onbekrast maar wel de classic edition. Ruilen voor AC?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:18 schreef killermj het volgende:
Te koop/teruil:
Saint Row
Assasin Creed
Obvilion
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Gezocht:
Ninja Gaiden 2
Battlefield Bad Company
Topspin 3
Civilization Revolution
Grid
Dirt
PGR3
PGR4
Call Of Duty 2
Command And Conquer
Enemy Territory - Quake Wars
Ik wil m wel ruilen voor nba2k7. Zal zo thuis ook even kijken wat ik verder nog wel kwijt wil.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef CabinFever het volgende:
Iemand nog geintresseerd in Smackdown vs. Raw 2008 ?
Interesse in MotoGP'06, Ninety-nine nights, Tony Hawk's Project 8, Pro Evolution Soccer 6 of Perfect Dark Zero?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef CabinFever het volgende:
Iemand nog geintresseerd in Smackdown vs. Raw 2008 ?
Ik heb Cars nog wel liggen, dat is wel een leuk racespelletje voor de kleintjes denk ik. Alleen heb ik Forza 2 al.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef mar1m het volgende:
Ik heb een Forza 2 die ik eigenlijk niet speel te ruil.
Ik hou meer van arcade racen en niet zo van 1 foutje en je kunt de race wel vergeten.
Liefst te ruil tegen een Lego game of een ander wat meer geschikt voor 7 jarigen spel.
Geen Kameo want die heb ik al.
Of voor mij zelf Colin Mc Rae, Bioshock, Far Cry.
quote:Op zondag 7 september 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
AQwiila! Ik ruil hem met je voor juiced 2, universe at war en Over G FIghters!!!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet me schrikken Rossdale
Over G al gehadquote:Op zondag 7 september 2008 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nog steeds in de ontkenningsfase?
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef killermj het volgende:
15incl geboden voor ET: Quake Wars
Ik ben wel geintresseerd in Assasin Creed ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:03 schreef killermj het volgende:
@SpotlessMind & CabinFever
Intresse uit iets van mijn:
Saint Row
Assasin Creed
Obvilion
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Ik heb tony hawk project 8 wel, heb je iets leuks te ruil?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef gers het volgende:
gezocht een skate spel a la tony hawk project skate of iets dergelijks
heb eigenlijk vrij weinig leuks te ruilquote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb tony hawk project 8 wel, heb je iets leuks te ruil?
Vertel esquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:22 schreef gers het volgende:
[..]
heb eigenlijk vrij weinig leuks te ruil
Battlefield 2 Modern combatquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vertel esIk ruil 'm liever dan dat ik 'm verkoop
Battlefield 2 Modern Combat lijkt me wel lachequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef gers het volgende:
[..]
Battlefield 2 Modern combat
Saints row
PES 2008
Rainbow Six: Vegas 2 ruilen tegen fifa 08?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:35 schreef PP. het volgende:
Te koop/ruil:
N3 (ninety nine nights)
Superman Returns
Unreal Tournament 3
Rainbow Six: Vegas 2
nee dank je, sport-spellen zijn niet mijn ding.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas 2 ruilen tegen fifa 08?
Tegen 2 van onderstaande?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:48 schreef Motorhoofd het volgende:
Civilization Revolution te ruil.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb vandaag Mercenaries 2 gekocht maar krijg hem dinsdag nog een keer binnen![]()
Daarom Mercenaries 2 in nieuwstaat!! Ben niet op zoek naar een ander spel dus wil hem alleen verkopen!
Het spel staat ook op Xbox.world en het hoogste bod daar is 52,50
Iemand Smackdown vs Raw 2008 nog ruilen tegen een andere game ?quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Ik ben wel geintresseerd in Assasin Creed ...
Nee sorry, aantal heb ik al gespeeld en de andere spreken me niet aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Tegen 2 van onderstaande?
Kane & Lynch: Dead Men
Cliver Barker's Jericho (promo, nieuw in plastic)
Enemy Territory Quake Wars (promo, nieuw in plastic)
TimeShift (promo, nieuw in plastic)
Stuntman Ignition (promo, nieuw in plastic)
Beowulf (promo, nieuw in plastic)
Hour of Victory (promo, nieuw in plastic)
Ruilen tegen Forza 2?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef ROFLOL het volgende:
- Tomb Raider Anniversary
Te ruil, zo goed als nieuw. Bied maar wat! :-)
ben wel geintreseerd in halo 3quote:Op maandag 15 september 2008 00:46 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb een aantal games waar ik een beetje op uitgekeken ben:
- Halo 3
- Saint Row (steel case)
- Forza 2
- Lost Planet
- Call of Duty 2 (denk niet dat hier nog veel interesse voor is)
Roept u maar al u interesse heeft. Ik wil de hele lading ook wel ruilen tegen Racedriver: GRiD. Wie o wie?
Sorry, maar ik heb niks met sportgamesquote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef JC_7 het volgende:
[..]
ben wel geintreseerd in halo 3
mss ruilen voor fifa 08?
hoeveel vraag je ervoor?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb niks met sportgames
ik denk dat hier weinig mensen komen die ps2 games zoeken.. kun je beter in ander topic proberen gok ik!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:17 schreef JC_7 het volgende:
heeft iemand interesse in ps2 games? en zou deze willen ruilen voor xbox 360 games?
Prijsjes bij eventueel? Misschien wel interesse in SC4...ruilen kan evt ook nog tegen de lading zooi die ik heb...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:27 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Gaiden 2
Hitman Bloodmoney
Ace Combat 6 (promo)
Unreal Tournament 3
Soul Calibur 4
Skate
Misschien: Mercenaries 2
Viva Pinata 2
Te kaupf
Heb wel intresse in Ninja Gaiden 2.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:27 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Gaiden 2
Hitman Bloodmoney
Ace Combat 6 (promo)
Unreal Tournament 3
Soul Calibur 4
Skate
Misschien: Mercenaries 2
Viva Pinata 2
Te kaupf
wat vraag je voor GTA 4?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:52 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Prijsjes bij eventueel? Misschien wel interesse in SC4...ruilen kan evt ook nog tegen de lading zooi die ik heb...
PGR4
PGR3
PES6
Saints Row
Forza 2
Kameo
GTA4
Oblivion
Crackdown
Blue Dragon
Eventueel een combinatie van 2 oudere games is ook best. Zeg het maar.
30 euro incl ?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb wel intresse in Ninja Gaiden 2.
SC4 35 incl?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:52 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Prijsjes bij eventueel? Misschien wel interesse in SC4...ruilen kan evt ook nog tegen de lading zooi die ik heb...
fifa street 3 voor fifa 08?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:09 schreef Leonos het volgende:
Ik heb ook wat te koop.
Euro 2008 en Fifa Street 3.
Eventueel te ruil als niemand het wil kopen
iets ruilen voor fifa 08?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:33 schreef gijsje79 het volgende:
Te koop/ruilFlatout UC Quake 4 PGR3 Rapala Tournament Frontlines:Fuel of War Battlefield Virtua Tennis 3 Just Cause TH American Wasteland Splinter Cell D.A. NFS Most Wanted 2006 FIFA World Cup FIFA 06 RTFWC TigerWoodsPGATOUR 07
Doe een bod zou ik zeggen.
Ook wel meerdere spellen tegen één spel teruil.
Sorry man ik heb momenteel echt zwaar gekut met Postbank dus ik ben aan het wisselen van bank, maar tot die tijd kan ik geeneens overschrijvingen doen.... Heb geen flauw idee hoe lang het de Rabo kost om alles om te zetten. Ik heb morgen een afspraak daar dus denk niet dat het heel lang duurt maar ik kan dus echt niet zeggen wanneer ik kan lappen... Ruilen ben je niet in geinteresseerd begrijp ik?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
30 euro incl ?
[..]
SC4 35 incl?
Ik heb Mass Effect, ruilen tegen Civ?quote:Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef Motorhoofd het volgende:
TR: Civilization Revolution
gezocht:
Mass Effect
Call of Juarez
Mercenaries 2
Sla ik over.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:11 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3
NFS Most Wanted??
beiden?
PMquote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik heb Mass Effect, ruilen tegen Civ?
Update:quote:Op zondag 21 september 2008 02:34 schreef Niek. het volgende:
Heb de volgende games te koop, prijzen zijn excl. verzending
Nu met prijzen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:54 schreef Leonos het volgende:
Ik heb ook wat te koop.
Euro 2008 en Fifa Street 3.
Eventueel te ruil als niemand het wil kopen
Ruilen? Zie bovenstaande post.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef MaxC het volgende:
Heb nog de volgende te koop:
WWE Smackdown vs. Raw 2008
Ik neem hem wel weer van jou over wanneer jij hem zat bent (volgende week ofzo)quote:
Ik ga hem toch op Easy spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik neem hem wel weer van jou over wanneer jij hem zat bent (volgende week ofzo)
Forza 2 16incl ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
Xbox 360 spellen:
# HALO 3 25,-
# Forza 2 15,-
# Looney tunes Acme Arsenal 20,-
# World Championship Poker 2 20,-
Eventueel ook te ruil tegen bijv PES 2008?
Update:quote:
Sorry net verkocht.quote:
PES ruilen tegen HALO ?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef mar1m het volgende:
Ik heb nog Forza te koop en ook nog PES 2008.
Eventueel ook te ruil tegen ............?
http://www.gamespot.com/xbox/action/thegodfather/index.htmlquote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef mar1m het volgende:
Nee sorry w00h00, Halo is geen favoriet van mij.
Het spel is onderweg naar mequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga hem toch op Easy spelenDus een weekje zal het wel zijn idd!
Heb ik helaas al op de oude xdoos uitgespeeld.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/xbox/action/thegodfather/index.html
?
er komt nog extra downloadbare content voor dit spelquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Leonos het volgende:
Star Wars: The Force Unleashed uitgespeeld.
Gaat in de verkoop voor 30 eurotjes inclusief
I know. NIeuwe poppetjes boeien me niet echt. En 1 nieuw level is mijn dierbare geld ook niet waardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
er komt nog extra downloadbare content voor dit spel
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-spelfiguren.html
Wat voor games ben je in geinteresseerd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef PP. het volgende:
te koop/ruil:
Unreal Tournament 3
Conan
N3 (ninety nine nights)
Doe eens wat titels noemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat voor games ben je in geinteresseerd?
Ik zal later thuis even kijken wat ik nog heb. Heb interesse in ut3 en rsv2.
Misschien ook interesse in oudere games? (2tegen 1 dan)
Wat wil je voor TestDrive unlimted hebben ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef ROFLOL het volgende:
TK/TR
- Call Of Duty 2
- Def Jam Icon
- Table Tennis
- Test Drive Unlimited
- Viva Pinata
- Soul Calibur 4
- The Club
- FIFA 08
- Saints Row
Bied maar wat!
Yo man GTA6 heb ik niet voor je, maar ik wil GTA4 wel ruilen tegen NG2? PM me maar als je interesse hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb Ninja Gaiden II in de aanbieding, of ruilen tegen GTA VI ofzo
Saints rowquote:
Allemaal al gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Saints row
Crackdown
Nba2k7
Moto gp06
Perfect dark zero
Battlefield 2 modern combat
Je hebt PMquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yo man GTA6 heb ik niet voor je, maar ik wil GTA4 wel ruilen tegen NG2? PM me maar als je interesse hebt.
Frontlines?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:19 schreef littlefrankie het volgende:
Ik heb Condemned 2 nog te ruil. Graag tegen een redelijk nieuw spel!
Assasins creed en forza 2 32 incl?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:06 schreef flappiewappie het volgende:
ik heb te koop prijzen zijn vraagprijzen.
Burnout Revenge 15,-
Assasins Creed 20,-
Forza 2 20,-
GTA 4 30,-
25 voor GTA 4quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:06 schreef flappiewappie het volgende:
ik heb te koop prijzen zijn vraagprijzen.
Burnout Revenge 15,-
Assasins Creed 20,-
Forza 2 20,-
GTA 4 30,-
Is prima, Mail staat in profiel,of stuur even een pm met je gegevens dan handellen we het af.quote:
is prima, maar dan wel exclusief verzendkosten, indien hiermee akkoord gelieve een pm of mail dan handelen we het afquote:
Mass Effect?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:19 schreef littlefrankie het volgende:
Ik heb Condemned 2 nog te ruil. Graag tegen een redelijk nieuw spel!
je hebt pmquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Is prima, Mail staat in profiel,of stuur even een pm met je gegevens dan handellen we het af.
[..]
is prima, maar dan wel exclusief verzendkosten, indien hiermee akkoord gelieve een pm of mail dan handelen we het af
Sinds wanneer is 4x44 cent meer dan 1,76?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:43 schreef outcast_within het volgende:
trouwens opsturen is dat nog steeds 1.76e of 4*0.44=2,20
postzegels zijn duurder geworden merkte ik
Ik heb N3 wel, heb je misschien iets te ruil?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:19 schreef palito88 het volgende:
Ik ben op zoek naar Burn out Paradise en N3.
Leuk prijsje graag
GAWDdammit when did i turn so stupidquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef PP. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 4x44 cent meer dan 1,76?
Ik bewaar gewoon de enveloppen van gamehubs e.d.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar een bubbeltjesenvelop kost ook wat.
Spellen zijn ook te ruilquote:Pro Evolution Soccer 2008 - Bieden vanaf 20 euro Viva Pinata - Bieden vanaf een tientje Viva Pinata Party Animals - Bieden vanaf een tientje wederom Sonic the Hedgehog - Wederom, tientje Top Spin 3 - Bieden vanaf 25 euri
Alle spellen in goede staat en uiteraard met handleiding en origineel hoesje.
Verzenden geen probleem, kosten voor de koper uiteraard.
Ophalen en testen in Zwolle is ook mogelijk, krijg je er een bakkie koffie bij
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:19 schreef palito88 het volgende:
Leuk prijsje graag
quote:[quote]Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef PP. het volgende:
te koop/ruil:
Unreal Tournament 3
Conan
N3 (ninety nine nights)
Noem maar een mooi prijsjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef PP. het volgende:
te koop/ruil:
Unreal Tournament 3
Conan
N3 (ninety nine nights)
Idem noem maar een leuk prijsje.quote:quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:19 schreef palito88 het volgende:
Leuk prijsje graag
Ik heb N3 wel, heb je misschien iets te ruil?
hoeveel voor TFU?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop/ruil: Star Wars: TFU
En ik zoek nog Brothers in Arms!
Sorry net geruild tegen BiA!quote:
Dead Rising ruilen voor Lost Planet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef RitseB het volgende:
TK/TR
Dead Rising
PES 6
Halo 3
Gears of War
The Darkness
Splinter Cell Double Agent
TES IV Oblivion
Skate (Duits)
allen ¤15
heb ik al op de pcquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dead Rising ruilen voor Lost Planet?
Ik heb niets te ruilen, dus 30 euro inc voor Dead Rising + Halo 3?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef RitseB het volgende:
TK/TR
Dead Rising
PES 6
Halo 3
Gears of War
The Darkness
TES IV Oblivion
Skate (Duits)
allen ¤15
ik wil fifa wel ruilen tegen eentjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef RitseB het volgende:
TK/TR
Dead Rising
PES 6
Halo 3
Gears of War
The Darkness
TES IV Oblivion
Skate (Duits)
allen ¤15
Halo 3 is net de deur uit, Dead Rising voor 15 inc en we hebben een dealquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:19 schreef Lister het volgende:
[..]
Ik heb niets te ruilen, dus 30 euro inc voor Dead Rising + Halo 3?
Ik neem aan dat het de Europese/Nederlandse versies zijn compleet met boekjes e.d.?
Kane en lynch 10inc verzendenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef numero_uno het volgende:
TK:
Kane & Lynch: Dead men: ¤12,50 incl verzendkosten
Battlefield 2: ¤10 incl verzendkosten
Dat is goed, ik heb je zojuist een PM gestuurd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Halo 3 is net de deur uit, Dead Rising voor 15 inc en we hebben een deal
...
Jawohlquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:52 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Heb jij nog spellen te ruil?
Wil je Mass Effect tegen Viva Pinata 2 ruilen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jawohl
Ace Combat 6 (promo)
Hitman Bloodmoney
Unreal Tournament 3
Viva Piñata 2
Lord of the Rings battle for middle earth 2
Burnout Paradise
Deze spellen zijn ook te koop voor de rest van de mensen
Dan wel met kleine bijbetaling, Viva Pinata is 1 jaar later uitgekomenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:25 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Wil je Mass Effect tegen Viva Pinata 2 ruilen?
Nee, dat doe ik niet, zo graag hoef ik het spel niet. Je andere spellen heb ik geen interesse in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan wel met kleine bijbetaling, Viva Pinata is 1 jaar later uitgekomen
Nee helaas,quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Halo 3 is net de deur uit, Dead Rising voor 15 inc en we hebben een deal
update:
Dead Rising
PES 6
Gears of War
The Darkness
Skate (Duits)
¤15 per stuk
@JC_7
heb ik al op de pc, heb je mss iets anders liggen ?
Wil je GTA 4 niet ruilen tegen Euro 2008 en Fifa Street 3?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
Te ruil:
Viva pinata
Bioshock
GTA IV
En eventueel tegen een hele goede game mass effect.
Zelfde geldt voor SW:FU
Ruilen tegen 2 van de onderstaande games?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef ROFLOL het volgende:
Lego Indiana Jones te ruil. Bied maar wat
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:11 schreef Santello het volgende:
Niet zo tevreden met FIFA09, wil het graag ruilen tegen Saints row 2
Mass Effect tegen Bioshock ruilen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
Te ruil:
Viva pinata
Bioshock
GTA IV
En eventueel tegen een hele goede game mass effect.
Zelfde geldt voor SW:FU
ff voor de duidelijkheid, ik heb bioshock te ruil en mass effect ook! dus lijkt me niet handig om te ruilen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:05 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Mass Effect tegen Bioshock ruilen?
Sorry ben niet zo van de voetbal spellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil je GTA 4 niet ruilen tegen Euro 2008 en Fifa Street 3?
Anders wil ik ook graag betalen
Deze combinatie geld overigens ook voor littlefrankie
Wil je Call of Juarez misschien ruilen tegen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:02 schreef Devz het volgende:
Ik heb de volgende Xbox 360 en PS3 games te koop of te ruil:
Xbox 360
- UEFA Euro 2008
- PES 2008
- LOST
- Clive Barker's Jericho (promo, in seal)
- Mass Effect
- Hour of Victory (promo, in seal)
- Stuntman Ignition (promo, nieuw in plastic)
- Beowulf (promo, in seal)
- Call of Juarez (promo)
- Open Season
- Crime Scene Investigation
Fifa street opzich wel een klein beetje interesse in, maar die ga ik natuurlijk niet 1 op 1 ruilen tegen GTA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil je GTA 4 niet ruilen tegen Euro 2008 en Fifa Street 3?
Anders wil ik ook graag betalen
Deze combinatie geld overigens ook voor littlefrankie
hoiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Heintje het volgende:
Toch maar weer eens kijken of ik misschien iemand blij kan maken met 1 van de volgende spellen voor 7.50 inclusief.
Saints Row
Sorry, die heb ik allemaal al.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Wil je Call of Juarez misschien ruilen tegen:
-Mass Effect
-Lost Planet
-Oblivion
-Army of Two
Kan bijbetalenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Fifa street opzich wel een klein beetje interesse in, maar die ga ik natuurlijk niet 1 op 1 ruilen tegen GTA.Niks anders leuks om er bij te doen
Crime Scene Investigation ruilen tegen FIFA 08?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:02 schreef Devz het volgende:
Ik heb de volgende Xbox 360 en PS3 games te koop of te ruil:
Xbox 360
- UEFA Euro 2008
- PES 2008
- LOST
- Clive Barker's Jericho (promo, in seal)
- Mass Effect
- Hour of Victory (promo, in seal)
- Stuntman Ignition (promo, nieuw in plastic)
- Beowulf (promo, in seal)
- Call of Juarez (promo)
- Open Season
- Crime Scene Investigation
PS3
- The Club (promo)
- Enemy Territory Quake Wars (promo)
- Turning Point: Fall of Liberty (promo)
Ik ben op zoek naar games voor de Xbox 360, o.a.
- Guitar Hero III (zonder gitaar)
- Guitar Hero Aerosmith (zonder gitaar)
- Battlefield: Bad Company
- The Simpsons Game
- Frontlines: Fuel of War
- Mercenaries 2: Fuel of War
- Race Driver: GRID
- The Bourne Conspiracy
Heb ik al gehad, dus nee sorry.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Crime Scene Investigation ruilen tegen FIFA 08?
Dus ook niet tegen GH III of Frontlines neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Devz het volgende:
Ik heb overigens ook een promo-versie (volledige game, zonder boekje) van Pure te koop. Vraagprijs 35 euro. (in principe niet ruilen, of het moet tegen FIFA 09, Brothers in Arms of Saints Row 2 zijn)
Nee sorry, Pure niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dus ook niet tegen GH III of Frontlines neem ik aan?
Heb helaas geen creditcardquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Bij play.com nog geen 30eu trouwens
35? en de verzendkosten zijn voor jou?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:58 schreef Leonos het volgende:
Heeft nou niemand GTA 4 voor mij te koop?
screenshot?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gister middag in Rotterdam centrum niet hoor
Screenshot van de winkel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:32 schreef Santello het volgende:
[..]
screenshot?
Tevens te koop CoD4 - 40 inc
GTA IV - 40 inc
Fifa 09- 45 inc
Waar wou je hem tegen ruilen? SW had je al?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
Brothers in Arms: Hells Highway!
Te koop of te ruil!
Toevallig zin om te ruilen tegen:quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Te koop of te ruil: Eternal Sonata
[ afbeelding ]
Heb GTA nu ook ergens vandaan, toch bedanktquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:08 schreef littlefrankie het volgende:
Te ruil:
GTA IV
Civilization Revolution
Shadowrun
Leonos, ik zie toch af van fifa street 3!
20 Euro inclusief verzendenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toevallig zin om te ruilen tegen:
Oblivion of NFS MF of Saints Row?
Zo niet, hoeveel wil je er voor hebben?
SW al gehad idd! Eigenlijk het meeste al gehadquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar wou je hem tegen ruilen? SW had je al?
Ruilen tegen:quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Te koop of te ruil: Eternal Sonata
[ afbeelding ]
En gaston wat zijn de prijzen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:06 schreef Wessiej het volgende:
Hitman Bloodmoney
Unreal Tournament 3
Viva Piñata 2
Lord of the Rings battle for middle earth 2
Burnout Paradise
Brother in Arms Hells Highway
Allemaal te koop
Hitman ruilen tegen Fifa Street 3 of Euro 2008?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:06 schreef Wessiej het volgende:
Hitman Bloodmoney ¤15
Unreal Tournament 3 ¤30
Viva Piñata 2 ¤25
Lord of the Rings battle for middle earth 2 ¤10
Burnout Paradise ¤20
Brother in Arms Hells Highway ¤35
Allemaal te koop
Wegens groot succes opnieuw in de verkoopquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:11 schreef PP. het volgende:
te koop/ruil:
Call of Duty 4
Unreal Tournament 3
Conan
N3 (ninety nine nights)
15 euro inclusief?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wegens groot succes opnieuw in de verkoop
Littlefrankie zet een bus Axe op tafelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:33 schreef rudedeltadude het volgende:
Toevallig iemand die op zoek is naar Sonic the Hedgehog?
Ik ruil hem voor alles! Zelfs een bus deo!
Een bus Rexona Power?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Littlefrankie zet een bus Axe op tafel
ik wil hem graag ophalen op NS Zwollequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Een bus Rexona power is een deal, waar wil je hem ophalen of zal ik hem opsturen?
Bus Rexona voor GTA4?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef littlefrankie het volgende:
TK/TR
Condemned 2
Civilization Revolution
Shadowrun
GTA IV
PES 2008
bus Rexona Power
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |