quote:Denk er wel aan dat de garantie op de xbox vervalt als deze geopend is geweest, Bij het openen word namelijk de sticker die essentieel is voor de garantie verwijderd/losgehaald.
Ai, das zuur, zal ik zo even aanpassen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij geen recht op garantie meer dacht ik omdat je de kappen eraf gehaald heb dus dat is wel minder
Wat is je minimale prijs?
Als je het ''Microsoft'' stickertje dat zich onder de faceplate bevind weggescheurd hebt is je garantie pleite. Op eBay zou je zo'n stickertje kunnen kopen maar dat kost je wel 25-30 euro geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ai, das zuur, zal ik zo even aanpassen.
Ligt eraan waarvoor?
Voor het complete pakket, zou ik zeggen, doe maar een bod.
Over dat stickertje, dat deint meer naar de oplichtings-kant, en ik ben gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je het ''Microsoft'' stickertje dat zich onder de faceplate bevind weggescheurd hebt is je garantie pleite. Op eBay zou je zo'n stickertje kunnen kopen maar dat kost je wel 25-30 euro geloof ik.
Heeft de 360 HDMI? Of is het nog een oude generatie, 203 watt versie?
In ieder geval geen interesse in een Playstation 3, aangezien ik met X360 ook bijna niet speelde.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Starman89 het volgende:
TVP
(krijg binnenkort een PS3 binnen die ik gewonnen heb, maar wil liever een Xbox 360. Evt interesse in ruil? Wil ook kijken om, als ik 'm binnen heb, te verkopen voor 350 en deze dan overkopen van je)
Is voorlopig nog niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef CrazyB het volgende:
Verkoop je ook los? In dat geval bied ik 17,50 incl. voor Call of Duty 4
Hier ga ik zeker niet mee akkoord.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef fotostarter het volgende:
Indien wel los,
Inhoud:
- Xbox 360
- 20GB HDD
- Wireless adapter (Om aan te sluiten op het draadloze netwerk
- 2 Draadloze controllers
- 1 Accu
- 1 Acculader
- Afstandbediening
- 1 Headset
- 13 Maanden xbox live, ongeopend
100 eurie.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef fotostarter het volgende:
Indien wel los,
Inhoud:
- Xbox 360
- 20GB HDD
- Wireless adapter (Om aan te sluiten op het draadloze netwerk
- 2 Draadloze controllers
- 1 Accu
- 1 Acculader
- Afstandbediening
- 1 Headset
- 13 Maanden xbox live, ongeopend
100 eurie.
Zit trouwens ook nog in originele doos.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef -SG- het volgende:
Wat wil je voor guitar hero + gitaar hebben?
Genoteerd, maar wacht nog eventjes afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:02 schreef jwhderksen het volgende:
rainbow six en gears of war 30 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |