Rainbow Six: Vegas 2 ruilen tegen fifa 08?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:35 schreef PP. het volgende:
Te koop/ruil:
N3 (ninety nine nights)
Superman Returns
Unreal Tournament 3
Rainbow Six: Vegas 2
nee dank je, sport-spellen zijn niet mijn ding.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas 2 ruilen tegen fifa 08?
Tegen 2 van onderstaande?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:48 schreef Motorhoofd het volgende:
Civilization Revolution te ruil.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb vandaag Mercenaries 2 gekocht maar krijg hem dinsdag nog een keer binnen![]()
Daarom Mercenaries 2 in nieuwstaat!! Ben niet op zoek naar een ander spel dus wil hem alleen verkopen!
Het spel staat ook op Xbox.world en het hoogste bod daar is 52,50
Iemand Smackdown vs Raw 2008 nog ruilen tegen een andere game ?quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Ik ben wel geintresseerd in Assasin Creed ...
Nee sorry, aantal heb ik al gespeeld en de andere spreken me niet aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Tegen 2 van onderstaande?
Kane & Lynch: Dead Men
Cliver Barker's Jericho (promo, nieuw in plastic)
Enemy Territory Quake Wars (promo, nieuw in plastic)
TimeShift (promo, nieuw in plastic)
Stuntman Ignition (promo, nieuw in plastic)
Beowulf (promo, nieuw in plastic)
Hour of Victory (promo, nieuw in plastic)
Ruilen tegen Forza 2?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef ROFLOL het volgende:
- Tomb Raider Anniversary
Te ruil, zo goed als nieuw. Bied maar wat! :-)
ben wel geintreseerd in halo 3quote:Op maandag 15 september 2008 00:46 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb een aantal games waar ik een beetje op uitgekeken ben:
- Halo 3
- Saint Row (steel case)
- Forza 2
- Lost Planet
- Call of Duty 2 (denk niet dat hier nog veel interesse voor is)
Roept u maar al u interesse heeft. Ik wil de hele lading ook wel ruilen tegen Racedriver: GRiD. Wie o wie?
Sorry, maar ik heb niks met sportgamesquote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef JC_7 het volgende:
[..]
ben wel geintreseerd in halo 3
mss ruilen voor fifa 08?
hoeveel vraag je ervoor?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb niks met sportgames
ik denk dat hier weinig mensen komen die ps2 games zoeken.. kun je beter in ander topic proberen gok ik!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:17 schreef JC_7 het volgende:
heeft iemand interesse in ps2 games? en zou deze willen ruilen voor xbox 360 games?
Prijsjes bij eventueel? Misschien wel interesse in SC4...ruilen kan evt ook nog tegen de lading zooi die ik heb...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:27 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Gaiden 2
Hitman Bloodmoney
Ace Combat 6 (promo)
Unreal Tournament 3
Soul Calibur 4
Skate
Misschien: Mercenaries 2
Viva Pinata 2
Te kaupf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |