Ik heb Cars nog wel liggen, dat is wel een leuk racespelletje voor de kleintjes denk ik. Alleen heb ik Forza 2 al.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef mar1m het volgende:
Ik heb een Forza 2 die ik eigenlijk niet speel te ruil.
Ik hou meer van arcade racen en niet zo van 1 foutje en je kunt de race wel vergeten.
Liefst te ruil tegen een Lego game of een ander wat meer geschikt voor 7 jarigen spel.
Geen Kameo want die heb ik al.
Of voor mij zelf Colin Mc Rae, Bioshock, Far Cry.
quote:Op zondag 7 september 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
AQwiila! Ik ruil hem met je voor juiced 2, universe at war en Over G FIghters!!!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet me schrikken Rossdale
Over G al gehadquote:Op zondag 7 september 2008 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nog steeds in de ontkenningsfase?
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef killermj het volgende:
15incl geboden voor ET: Quake Wars
Ik ben wel geintresseerd in Assasin Creed ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:03 schreef killermj het volgende:
@SpotlessMind & CabinFever
Intresse uit iets van mijn:
Saint Row
Assasin Creed
Obvilion
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Ik heb tony hawk project 8 wel, heb je iets leuks te ruil?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef gers het volgende:
gezocht een skate spel a la tony hawk project skate of iets dergelijks
heb eigenlijk vrij weinig leuks te ruilquote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb tony hawk project 8 wel, heb je iets leuks te ruil?
Vertel esquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:22 schreef gers het volgende:
[..]
heb eigenlijk vrij weinig leuks te ruil
Battlefield 2 Modern combatquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vertel esIk ruil 'm liever dan dat ik 'm verkoop
Battlefield 2 Modern Combat lijkt me wel lachequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef gers het volgende:
[..]
Battlefield 2 Modern combat
Saints row
PES 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |