Ik heb toch wel een mooie twee pk autoquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook erg jaloers op je auto![]()
[ afbeelding ]
1 |
1 2 3 4 | [img]http://timsystems.nl/004.jpg[/img] [img]http://timsystems.nl/001.jpg[/img] [img]http://timsystems.nl/002.jpg[/img] |
Klopt het dat de foto's er nog niet opstaan ijsmeis? Ik wilde de OP aanpassen, maar bij het previewen zag ik geen foto's meer, dus heb het maar even zo gelaten zoals het was.quote:Op zondag 14 december 2008 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Dag modjes!
Aangezien mijn ouders het Ziggo-abonnement opgezegd hebben, zal binnenkort de webspace het ook wel niet meer doen.
Kunnen jullie daarom wellicht de webadressen van de foto's wijzigen in de OP?
Timmetjuh & ijsmeis bouwen hun eerste huis
Het kan allemaal aangepast worden naar:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Thanks!!
Aangepastquote:Op zondag 21 december 2008 15:08 schreef gr8w8 het volgende:
gr8w8's huisje in Berckelbosch, Eindhoven
Mag deze TT gewijzigd worden? Ondertussen is het alleen nog maar over mijn (ons) huisje. Voorstel: gr8w8's huisje in Berckelbosch, Eindhoven.
Oke, het plaatje werkt weerquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie nu pas dat er hier Dude en Arty's Parkplatz: Teil Zehn, ohne Spell Fausse!! iets mis is gegaan met een foto. Willen jullie het even fixen? Thanks!
Jep alle 8 zijn nog aanwezig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal !
[ afbeelding ]
Heeft iedereen alle vingers nog ?
wat leuk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:04 schreef AnneX het volgende:
Dit is de sloomste SC van heel Fok! volgens mij.
Wat de vingers betreft : hier zijn alleen 3 vuurpijlen afgestoken met een stuk of twintig mensen.
Tot een uur of half twee buiten rond een vuurton staan geinen en zingen met aanloop van de overige buren.
En tot een uur of vier in de schuur bij de houtkachel Wie ben ik gespeeld.
Toen was ik al afgehaakt.
Bij het opruimen vanmorgen vond ik de briefjes: bv. Kip - Kerstboom - Autodealer - de naam van de hond van de buurman .
Dat is leuke napret.
En een happy klusjaar voor alle lezers.
[
Iedere aanwezige kreeg een brieffie op zijn voorhoofd geplakt met een titel - zal ik maar zeggen - en dan raden wie je bent.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wat leuk!Bedoel je dat spel met de klapbordjes of een andere versie?
![]()
Edit: O wacht, dat Ron Brandsteder-spel van TV zeker.![]()
Ik snap het. Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Iedere aanwezige kreeg een brieffie op zijn voorhoofd geplakt met een titel - zal ik maar zeggen - en dan raden wie je bent.
Dus je zit elkaar aan te kijken onder een velletje papier door: op zo'n moment ook al hilarisch.
Ik ben er ook wel eens langsgezapt op tv inderdaad.
En dan een rondje vragen als Ben ik een persoon - ben ik een vrouw - ben ik een ding - ben ik een dier -
etc.
Ik ben hopeloos met dat soort dingen.
Als het te lang duurt, spreek je af om hints te geven.
Uiteindelijk was ik na tig rondjes geen azalea - die twee weken mooi staat - maar een Kerstboom !
Reacties van muisarm verwijderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:34 schreef zwemmer431 het volgende:
af en toe zijn er zulke zeikerige posts op serieuze topics.
verwijderen zou ik zeggen=> zie bv. reacties= muisarm =
in de topic van het het > kluspandje gekocht; tips welkom...<
Ah sorry, de URL's kloppen helemaal nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Klopt het dat de foto's er nog niet opstaan ijsmeis? Ik wilde de OP aanpassen, maar bij het previewen zag ik geen foto's meer, dus heb het maar even zo gelaten zoals het was.
Als ik de linkjes kopieer krijg ik ook de melding dat de foto niet gevonden kan worden.
1 |
1 2 3 4 | [img]http://www.timsystems.nl/Weeze/004.jpg[/img] [img]http://www.timsystems.nl/Weeze/001.jpg[/img] [img]http://www.timsystems.nl/Weeze/002.jpg[/img] |
Grappig om te zien, de avatar van Yoni en dan een andere naam erbij. Gefeliciteerd met je 'nieuwe' naamquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Chell het volgende:
Ook van mij natuurlijk!![]()
![]()
![]()
En wie na 1 januari denkt, wie is die rare mod op K&W: mijn nickname gaat veranderen!
Done!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah sorry, de URL's kloppen helemaal niet.
Even opnieuw:
Timmetjuh & Anne bouwen hun eerste huis
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Thanks!!
Edit: En ik ben heel vervelend, ik weet. Maar mag de TT veranderd worden naar Anne ipv ijsmeis..
Donequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah sorry, de URL's kloppen helemaal niet.
Even opnieuw:
Timmetjuh & Anne bouwen hun eerste huis
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Thanks!!
Edit: En ik ben heel vervelend, ik weet. Maar mag de TT veranderd worden naar Anne ipv ijsmeis..
Hebben wij nu beide op hetzelfde moment in het zelfde topic zitten sleutelen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef Chell het volgende:
[..]
Done!
En gefeliciteerd met je nickchange
Nou, heel gek is het niet. Want als BE het over je heeft (niet dat we dagelijks over je roddelen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef Chell het volgende:
Ja raar he, maar voor mij voelt het helemaal als mezelf juist
Yeps we waren idd op hetzelfde moment bezig hihiquote:Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hebben wij nu beide op hetzelfde moment in het zelfde topic zitten sleutelen ?![]()
Gefeliciteerd met je nickchange
Ik weet niet precies hoeveel er uiteindelijk van nick zijn gewijzigd, ik weet dat ijsmeis en MissyMirjam ook hebben veranderd, maar nog wel veel meer ook. Ik geloof dat er iets van 700 euro mee opgehaald was, dus dat zouden er dan 28 zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou, heel gek is het niet. Want als BE het over je heeft (niet dat we dagelijks over je roddelen hoor), noemt ze je ook Chell of je eigen naam voluit. En dan moet ik altijd vragen: 'Ehm... dat is Yoni toch?'
![]()
Hoeveel Fok!kers hebben er uiteindelijk een nickchange aangevraagd? Weet jij dat? Of moet ik daarvoor ergens in de Serious Request topics in GC gaan kijken?
Maar even terug naar de situatie van de verlichting.quote:Zwaluwstaartplaten
Door het zwaluwstaart profiel van deze verzinkte ijzeren platen wordt de plaat als het beton erop gestort een dragende vloer. Deze dragende vloer heeft echter een veel geringere opbouwhoogte (4 cm) en gewicht (100kg/2) als een normale betonvloer.
Ja de berekening is goed, alleen kan de energieprijs verschillen door het welk tarief je hebt, enkel of dubbeltarief.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef maok het volgende:
Even een vraagje. Hoe reken je het stroomverbruik uit van lampen? Stel je hebt 40 lampen van 40 watt die 24 uur per dag aan staan, hoeveel kost dat dan aan stroom en hoeveel kost dat dan met de huidige stroomprijs van ca 25ct per kWh, per dag?
Is de rekensom 40*40*24*0,25/1000= ¤9,60 per dag? Ik geen flauw benul van normale bedragen dus ik weet eigenlijk niet of ik het nou goed bereken.
Ik stelde de vraag omdat de woningbouw vereniging weigert de schakelaar die hier de buiten en gallerij verlichting schakeld met de straatverlichting (de tijden) te reparen. Hierdoor staat hier 24/7 de verlichting aan en kunnen wij als bewoners het straks gaan betalen in de service kosten terwijl in mijn geval de gemeenschappelijke electra al meer kost dan mijn eigen. Ik weet dus niet wat de elctra kost voor de woningbouw maar het is iig extra bovenop de normale kosten. Het bedrag van ¤0,25 heb ik van de site van ESSENT. Nu hoef ik alleen maar even te kijken hoeveel uur per dag die lampen te veel aan staan en dan weet ik de kosten die wij als bewoners te veel betalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja de berekening is goed, alleen kan de energieprijs verschillen door het welk tarief je hebt, enkel of dubbeltarief.
De energieprijs van elektra bestaat uit de energieprijs, energiebelasting en transportkosten.
Maar dan nog moet je ook weer rekening houden met het deel waar je geen energiebelasting over hoeft te betalen.
En vergeet de vaste lasten niet, zoals vastrecht.
Heb een tijd geleden een staatje gemaakt in dit topic, tarieven zijn wel van 2008, en van eneco:
Electriciteitsmeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |