Nee, daar moet je namelijk je handen bij uit de mouwen steken, iets waar hij schijnbaar pricipieel moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zou die Enait genoegen nemen met een magazijnbaantje?
Als je de woorden zo ziet zou je de betekenis wel kunnen raden natuurlijk, maar de context waar hij het in plaatste maakte het nogal verwarrendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die woorden zijn opzich niet eens echt moeilijk.
Dat maakte het vooral treurig om te zien.
[ .. ] Geschiktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zou die Enait genoegen nemen met een magazijnbaantje?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ x ] Ongeschikt
De vacature spreekt van "iemand die van aanpakken weet" en "niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken".
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ x ] Ongeschikt
De vacature spreekt van "iemand die van aanpakken weet" en "niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken".
Ohja, en natuurlijk, bereid zijn om veel dozen te verwerken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ x ] Ongeschikt
Dat zit wel snor, aan zijn secretaresses te zien...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ohja, en natuurlijk, bereid zijn om veel dozen te verwerken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zit wel snor, aan zijn secretaresses te zien...
Geen hand willen geven is niet strafbaar dude. Je onwesters gedragen is an sich niet iets waardoor je zomaar werk geweigert mag krijgen. Als jij weigert handen van vrouwen te schudden en daarom geweigert wordt voor een baantje als vuilnisman dan heb je gewoon een prima zaak om aan te spannen. Het niet handen willen schudden geeft in dit geval alleen een onderliggend probleem aan. Mijnheer is te sociaal gestoord om een sociale verantwoordelijke functie te onderhouden en de werkgever wijst hem daar terecht voor af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, als de rechter anders had geoordeeld dan was het volgens velen weer 'een linkse rechter' geweest. Zulke uitspraken zijn nou niet echt interessant.
De rechter heeft geoordeeld over het wel of niet geven van een hand. SpecialK zit er naast met zijn uitleg van deze zaak. Het gaat inderdaad niet over het al dan niet beledigen van vrouwen. Het gaat over het al dan niet willen geven van een hand.
Gelukkig is er ook een wereld buiten de ijskille juridische kant...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:41 schreef SpecialK het volgende:Meer valt er gerechtelijk te zien niet te zeggen over deze zaak.
Ja, dat vond ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:48 schreef El_Matador het volgende: Frustrerend dat Rita Bulstronk dat weer es niet begrijpt en een moreel-sociale zaak weer juridisch wil maken.
haha, wat dacht je van contrahegomonialiseren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar 'ie het over hadhet is net een dikke Vandale die willekeurig moeilijke woorden uitkraamt. Bi-polaire conceptualisaties? Devitaliseren? Waar hééft die man het over
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:23 schreef Caesu het volgende:
ik moest wel lachen om hem.
met z'n woorden als witte-suprematisten en endorseren.
hij kan bij de taalunie gaan werken om engelse woorden te vernederlandsen.
verder moet hij niet zeiken over dat handenschudden.
en verdonk ook niet trouwens.
niemand dwingt hem om handen te schudden.
niemand dwingt hem ook om in een sexclub of varkensslachterij te gaan werken, wat ook tegen z'n religie ingaat waarschijnlijk.
aantal banen vallen gewoon voor hem af als hij zo vasthoudt aan dat niet handen geven.
maar hij gaat nog door naar het europese hof geloof ik.
Ik ben het hier met klem mee oneens. Negeren van dit soort figuren is de grootste fout die je kunt maken. Je moet het gedrag van deze man juist breeduit aan de kaak stellen, belichten als een misstand en als een belediging van onze samenleving. Je moet elke gelegenheid aangrijpen om uit te leggen dat dergelijk gedrag in een land als Nederland ongewenst is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:43 schreef El_Matador het volgende:
En al die kijkcijfers geven die islamitische aandachtshoer weer krediet. Beter is om zulke idioten lekker in hun sop te laten gaarkoken.
De gemeenschappelijke vijand is de linkse kerk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben ook tegen het negeren van deze man. ik zie het namelijk op fok! ook gebeuren dat het juist gematigde moslims en niet-moslims dichter bij elkaar brengt. laten we het liefkozend een "gemeenschappelijke vijand" noemen.
Spreek voor jezelf. In Nederland is ruimte voor allerlei politieke denkbeelden; die ruimte moet je mensen gunnen. Politieke opvattingen zijn heel wat anders dan waar het hier om gaat: nieuwkomers en/of slecht ingeburgerde figuren die fatsoensnormen in onze samenleving niet respecteren maar het hoogste woord hebben om hun rechten op te eisen. Dat soort lui moet je keihard aanpakken en ze de les lezen, waarbij het me een rotzorg is of het een extremistische moslim is, een christen-fundi of een neo-nazi. Als Nederlandse samenleving, met al zijn diversiteit en al zijn ruimte voor denkbeelden, moet je gewoon keihard duidelijk maken dat bepaald gedrag niet wenselijk is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JohnDope het volgende:
De gemeenschappelijke vijand is de linkse kerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |