abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62648065
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
maar is die map editor echt zo vet?
nee, veel te moelijk, het duurde mij een half uur op een berg te maken die je op kon lopen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_62648066
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Malariadokter bedoel ik, mijn excuses. Ik zal eens kijken of ik klotekerk kan vinden.

Ik word gewoon moe van dit soort games waarbij je meer een soort role gaying game aan't spelen ben ipv een SHOOTER waar je alles kan doen wat je wil.
Stoppen dan, blijkbaar heb je hersencellen tekort om een simpele shooter te spelen, ga maar snel weer een 2d spel spelen!
pi_62648207
Ah, ben al wat verder. Je moet dus de hele tijd naar die vervelende opdrachtgever luisteren .
pi_62648594
Ben nu een stuk verder en vermaak me echt super! Beetje sneaken en daarna alles kapotknallen om vervolgens met me buggy door het verbrande dorpje te rijden .
pi_62648618
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar is die kankerdokter?
Reageer eens normaal, kutkneus.
pi_62648800
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Anders ga je even huilen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_62648843
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat een pluuglelijke avatar heb jij zeg.
pi_62648912
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef deepart het volgende:

[..]

Anders ga je even huilen
Ik heb een hekel aan internethelden die van achter hun computer met kanker lopen te schelden.
pi_62648925
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een pluuglelijke avatar heb jij zeg.
Die van jou verdient wel een schoonheidsprijs inderdaad.
pi_62648988
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die van jou verdient wel een schoonheidsprijs inderdaad.
.
pi_62649400
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maar dat is toch enigszins logisch en realistisch al lijkt het mij ook irriterend.
Had net de missie waarbij ik de radioman moest intimideren dus ik ga langs z'n huis, zie een klein steigertje, schiet daar alle mannetjes dood hoor opeens "Hey, look over here!", er komt een mannetje naar beneden, die wacht ik op en schiet ik dood, ik ga nog even rondneuzen en hoor weer "Hey, look over here!", mannetje komt op dezelfde manier naar beneden, ik maak hem dood, en het geintje begint weer overnieuw. Zelfs toen ik het huisje in was gegaan hoorde ik het nog

De AI is wat mij betreft echt strontirritant. Op de enige toegangsweg een guard post opruimen, doorrijden naar de villa en bij terugkomst weer die mannetjes zien. Gelul, als ze er al zijn dan moeten ze opstomen naar de villa want blijkbaar is daar iemand.

Kom ik net als laatste een dorpje binnen waarbij ik mannetjes zie staan. Ze kijken me aan, rennen wat heen en weer maar doen vervolgens niets en blijven midden op de weg staan (ik zit natuurlijk veilig achter m'n machine-gun ). Ik stap uit en ik word vervolgens onder vuur genomen, echt

Echte hype-game wat mij betreft
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62649863
Zit je lekker te cruisen in je buggy springt er zo'n kutzebra voor je auto...
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:08:47 #264
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_62649898
De game is op vele punten toch echt zwaar gebroken zeg Erg jammer. Je moet elke keer een afstand afleggen dat aaanvoelt als het gehele afrikaanse continent en als je dan eenmaal je doel hebt gehaalt kan je het nog eens dunnetjes over doen voor een lullige debriefing Dat wapens jammen en kapot gaan was eerst nog wel geinig maar ik ben er nu spuugzat van. En dat je auto zo ontiegelijk snel kapot gaat doet de game ook al niet veel goeds. Elke 50 meter moet je je omdraaien om wat gasten op de zoveelste wagen dood te knallen en je wagen te fixen alvorens je naar het volgende checkpoint mag gaan. En het is ook zo gek dat ze altijd sneller zijn dan dat jij dat bent. De "Driver" approach dus. In die game kon de politie je bijv ook ALTIJD bij houden. Het maakt niet uit hoe snel je gaat. Het enige wat echt goed is aan de game is de Engine. Alles loopt super soepel en het ziet er nog beter uiit dan waar ik op had gehoopt. Maarja, graphics zijn niet alles...

De game is niet echt slecht maar het is zeker niet zo goed als we van de hype mochten geloven.

ohja, en dat malaria gedoe slaat naar mijn mening helemaal nergens op. T'is alleen maar zwaar irritant want je moet om de zoveel keer weer op en neer om wat pilletjes te halen. [sarcasme]Tof[/sarcasme]
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:12:30 #266
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_62649981
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.bit-tech.net/m(...)-playstation-3-mod/1 check ook de 'next pages'
Leuk gedaan.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:33:06 #267
182073 invine
blablabla etc.
pi_62650475
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De game is op vele punten toch echt zwaar gebroken zeg Erg jammer. Je moet elke keer een afstand afleggen dat aaanvoelt als het gehele afrikaanse continent en als je dan eenmaal je doel hebt gehaalt kan je het nog eens dunnetjes over doen voor een lullige debriefing Dat wapens jammen en kapot gaan was eerst nog wel geinig maar ik ben er nu spuugzat van. En dat je auto zo ontiegelijk snel kapot gaat doet de game ook al niet veel goeds. Elke 50 meter moet je je omdraaien om wat gasten op de zoveelste wagen dood te knallen en je wagen te fixen alvorens je naar het volgende checkpoint mag gaan. En het is ook zo gek dat ze altijd sneller zijn dan dat jij dat bent. De "Driver" approach dus. In die game kon de politie je bijv ook ALTIJD bij houden. Het maakt niet uit hoe snel je gaat. Het enige wat echt goed is aan de game is de Engine. Alles loopt super soepel en het ziet er nog beter uiit dan waar ik op had gehoopt. Maarja, graphics zijn niet alles...

De game is niet echt slecht maar het is zeker niet zo goed als we van de hype mochten geloven.

ohja, en dat malaria gedoe slaat naar mijn mening helemaal nergens op. T'is alleen maar zwaar irritant want je moet om de zoveel keer weer op en neer om wat pilletjes te halen. [sarcasme]Tof[/sarcasme]
Op een paar punten heb je gelijk, maar bij het rijden heb ik nergens last van, soms is het wel ver maar er zijn bussen mocht je dat niet weten en de meeste objectives zitten daar binnen 2 minuten in de buurt dus allemaal niet zo heel erg.

Verder het sneaken en alles is soms echt geniaal maar dan opeens POEF ziet iemand me, beetje jammer. heb dan alleen nog geen camo suit dus daar kan het ook aan liggen!

Ben nu zelf in het tweede deel al van het spel en ik moet zeggen het verhaal vond ik in het begin beetje debiel maar nu dat ik verder ben begin ik het wel te waarderen.

En dat de guns rot worden en jammen.. ja en nee. Ik ververs altijd mijn wapens voor ik op een missie ga en denk dat dat wel een soort hitman gevoel moet opbrengen, voor mij iig wel.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62650689
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:

Exact.

Graphics zijn top en lopen gewoon lekker. Maar graphics alleen maken de game niet.

Wat vooral kut is zijn al die irritante dingetjes die de game helemaal niet leuk meer maken. Terwijl dat verdomme gewoon een keuze is gewoon van die bout-programmeurs.

Leuk dat wapens jammen realistisch is, maar het is gewoon verspilde tijd van even leuk gamen. Na 10 keer jammen heb je het ook wel weer gezien.
pi_62651475
enige echte minpunt is dat je vaak maar 1 missie tegelijk kunt doen en dat ik nu al paar keer heb gehad dat ik weer naar hetzelfde plekje mag rijden.

Verder beetje mierenneuk dat sommige plekke heel snel weer respawn hebben...

verder top game, in iedergeval veeeeeeeeeeeeeel beter dan far cry 1.

En af en toe dat sommige ventjes op miraculeuze wijze jou weten te spotten op 200 meter afstand om middernacht terwijl ik in de bosjes zit... ik zou het ze niet nadoen...

Het is verder wel leuk dat ik af en toe wel gewoon pal naast de weg kan zitten en niet gespot wordt door rondrijdende autos of ventjes op 3 meter afstand. Kun je nog scherper tussen de ogen mikken.

Ik vraag me alleen af hoe dit spel eruit ziet op een normale monitor. Aangezien ik tegenwoordig op mijn tv speel (wel haarscherp hoor!) en het dan wel redelijk...levensecht aanvoelt.
pi_62652176
Net ff weer wat verder moet zeggen de ai van de ventjes is een apart geval
soms staan ze eerst ff beejte te klungelen, en dan zie je echt 2 ventjes naar een stukje toekome waar je net was met 'i thought i saw something' en onderling een heel gesprek. (Waarna ik weer op merkwaardige manier toch werd gesnapt in het donker in de bosjes met me camo suit...magoed) Even later was ik weer wat verder na de 7 man die op me afkwamen te mollen... schoot een sniper neer en toen stonden er 2 op de oude plek waar ik net was en werd er gezegd 'damn how did he get there so fast'. Iets wat ik toch wel zeker indrukwekkend vind qua AI.

Hebben jullie verder ook opgemerkt dat er af en toe nederlands wordt gesproken (heb het hele topic niet doorgneomen, wellicht al langs geweest). Ik heb dingen gehoord als godverdomme! kom helpen hier! hou me niet voor de gek en een zeer rare iets dat klonk als ik moet een betere tekst verzinnen.
pi_62652364
Afrikaanse taal he, de VOC mentaliteit, toch?

Druk op die paniekknoppie!

Daart is die wegkruipplekkie!
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62652437
Dat hotel aan het begin, ik probeer te vluchten, had niemand neergeschoten, viel daarna flauw.

Kom ik weer bij, bij die gozerd die je helpt, zegt ie dat ik zijn mensen bij het hotel heb neergeknald. Leugens!!
pi_62652757
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef pberends het volgende:
Dat hotel aan het begin, ik probeer te vluchten, had niemand neergeschoten, viel daarna flauw.

Kom ik weer bij, bij die gozerd die je helpt, zegt ie dat ik zijn mensen bij het hotel heb neergeknald. Leugens!!
dus dat heb je tegen hem gezegd en nu hoef je geen klusjes meer voor hem te doen
namaste
pi_62652770
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 20:16 schreef koffiegast het volgende:
enige echte minpunt is dat je vaak maar 1 missie tegelijk kunt doen en dat ik nu al paar keer heb gehad dat ik weer naar hetzelfde plekje mag rijden.

Verder beetje mierenneuk dat sommige plekke heel snel weer respawn hebben...

verder top game, in iedergeval veeeeeeeeeeeeeel beter dan far cry 1.

En af en toe dat sommige ventjes op miraculeuze wijze jou weten te spotten op 200 meter afstand om middernacht terwijl ik in de bosjes zit... ik zou het ze niet nadoen...

Het is verder wel leuk dat ik af en toe wel gewoon pal naast de weg kan zitten en niet gespot wordt door rondrijdende autos of ventjes op 3 meter afstand. Kun je nog scherper tussen de ogen mikken.

Ik vraag me alleen af hoe dit spel eruit ziet op een normale monitor. Aangezien ik tegenwoordig op mijn tv speel (wel haarscherp hoor!) en het dan wel redelijk...levensecht aanvoelt.
far cry 2 komt niet eens in de buurt van deel 1 !!!
namaste
pi_62652880
Is die kaart die je open kan klappen de volledige 50 vierkante kilometer? Nee toch?
X
X
X
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:18:15 #276
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62652905
Hoe kun je FC1 nou met deel 2 vergelijken ? Ze lijken behalve de "open" gameplay niet eens op elkaar.
Op elke fokker past een bril.
pi_62653341
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Frasier het volgende:
Is die kaart die je open kan klappen de volledige 50 vierkante kilometer? Nee toch?
Pak du boot en kijk waar de rivier eindigt...
van het midden tot het vliegveld zeg maar
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62656563
Kwartier kunnen spelen, nou is mn xbox naar de klote
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:20:01 #279
182073 invine
blablabla etc.
pi_62657705
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Frasier het volgende:
Er zijn meerdere delen waar tussen je kan reizen. zover ik weet 2 komt ook omdat ik nog niet verder ben
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:40:09 #280
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_62658091
Wat wel vet is is dat sommige gasten afrikaans nederlands spreken "Ik ben alleen, kom me helpen" of "Daar is hij"
pi_62660598
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Rover het volgende:
Kwartier kunnen spelen, nou is mn xbox naar de klote
Dat ligt niet aan het spel hoor. Dat ligt gewoon aan MS
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62660900
A.I is echt beestachtig goed. Ik rij met m'n buggy lekker gezellig over de weg naar een plek op de kaart waar ik nog nooit was geweest. Rij ik langs zo'n checkpoint (o.i.d) en vervolgens zijn die Afrikanen (slim volk!) zo leuk om op mij te knallen Zonder dat ze mij kennen. Ik doe helemaal niet gemeen tegen hun !

Trouwens, welke missions moet ik aannemen om de hoofdlijnen van het verhaal te volgen? Heb nu een missie gedaan bij die weapondealer en vervolgens kwam ik nog een mission tegen bij een uitzendmast.

Dat verplaatsen met de bus is wat lastig want je kunt maar naar één ander punt op de kaart
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:21:18 #283
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62661302
Ik snap ook echt niet waarom iedereen die ik tegen kom maar gewoon op mij begint te schieten. Vanaf moment 1 ook. Ik krijg soms een beetje een Just Cause gevoel; geen idee waarom dingen gebeuren en geen idee waarom ik er in betrokken wordt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62661431
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:52 schreef andre347 het volgende:
A.I is echt beestachtig goed. Ik rij met m'n buggy lekker gezellig over de weg naar een plek op de kaart waar ik nog nooit was geweest. Rij ik langs zo'n checkpoint (o.i.d) en vervolgens zijn die Afrikanen (slim volk!) zo leuk om op mij te knallen Zonder dat ze mij kennen. Ik doe helemaal niet gemeen tegen hun !

Trouwens, welke missions moet ik aannemen om de hoofdlijnen van het verhaal te volgen? Heb nu een missie gedaan bij die weapondealer en vervolgens kwam ik nog een mission tegen bij een uitzendmast.

Dat verplaatsen met de bus is wat lastig want je kunt maar naar één ander punt op de kaart
Volgens mij moet je die missies in Pala van de groeperingen accepteren.

Rete-irritant die guard-posts, maar ik probeer er gewoon omheen of doorheen te cruisen.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:03:13 #285
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_62662095
Guard posts zijn kut, leuk is wel dat je vaak genoeg met één handgranaat iedereen kan uitschakelen omdat ze dicht bij elkaar staan, of vlak naast een ammo depot enzo.

Het is toch wel een leuk spel, maar ik hoop wel dat ze de volgende keer wat minder van die irritante shit erin stoppen.
Putting the laughter back in slaughter.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:08:45 #286
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62663324
Ben trouwens van de officiële ubisoft forums gebanned Schijnbaar denken de mods daar dat je gelijk een piraat bent als je kritiek op een spel heb royal sadness
Op elke fokker past een bril.
pi_62664029
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iedereen die ik tegen kom maar gewoon op mij begint te schieten. Vanaf moment 1 ook. Ik krijg soms een beetje een Just Cause gevoel; geen idee waarom dingen gebeuren en geen idee waarom ik er in betrokken wordt.
ja dat just cause gevoel heb ik nu ook !
namaste
pi_62664545
Ik heb nou nog nooit afgevraagd waarom die mensen op mij neerknallen...het zijn rebellen..iedereen die niet bij je hoort is een enemy of potentiele enemy, wat doe je? schiet hem neer.

Ik vind guard posts juist wel redelijk leuk, vooral snachts, lekker in het donker besluipen, met sniper neerpaffen.

je moet bij dit soort games niet teveel dingen afvragen, maar ook niet te weinig...

En het is echt veel groter dan het eerste mapje dat je ziet.. na een reeks missies kom je bij een ander deel en dat is veel groter dan die map waar je begint.... en dat heb je dan er naast... wie weet wat nog meer.

Ik ben nog niet vaak tegengekomen dat je erg veel moet reizen vanaf een busstation dus het valt echt mee. Maja dat is een mening...
pi_62665116
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:08 schreef Catch_me het volgende:
Ben trouwens van de officiële ubisoft forums gebanned Schijnbaar denken de mods daar dat je gelijk een piraat bent als je kritiek op een spel heb royal sadness
!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:53:22 #290
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_62665189
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:52 schreef andre347 het volgende:

Slimmerd, er staan 4 borden bij elk bus station Je kunt naar 4 verschillende locaties en 1 daarvan is meestal wel vrij dichbij je doel. Ik ben dat sinds gisteren ook maar gaan doen en het bespaard erg veel tijd en moeite. Je komt zo namelijk niet 20 checkpoints meer tegen
pi_62665806
weet iemand hoe je water kan maken in de map editor:P?
pi_62666097
laatmaar heb m al:P
pi_62668291
Viel me trouwens tegen wat er allemaal kapot kon. Ik dacht ik flikker een granaat in zo'n huisje gemaakt van bouwplaten. Gebeurd er helemaal niets !

Bij Crysis knalde zo'n huis helemaal prachtig uit elkaar. Terwijl Far Cry juist adverteerde dat alles zo prachtig kapot kon...
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:20:41 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62668301
Die checkpoints verpesten echt het spel voor mij. Vind het geen probleem dat ze er zijn, maar wel dat er elke keer weer nieuwe guards worden gespawned Begint gewoon irritant te worden om elke keer de hele checkpoint opnieuw op te blazen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62668378
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef Happel het volgende:
Die checkpoints verpesten echt het spel voor mij. Vind het geen probleem dat ze er zijn, maar wel dat er elke keer weer nieuwe guards worden gespawned Begint gewoon irritant te worden om elke keer de hele checkpoint opnieuw op te blazen.
Je zou haast denken: testen de makers het spel zelf niet eerst voordat ze het uitbrengen, in de zin: is het wel leuk om te spelen?
pi_62668442
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:21 schreef Cheiron het volgende:
First Person Shooter he. De eerste persoon die ze zien beschieten ze.
pi_62668597
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

First Person Shooter he. De eerste persoon die ze zien beschieten ze.
ik hoop niet dat je serieus bent
namaste
pi_62668769
Heb de glider gevonden, voor de geintresseerde; oosten van railyard bij de golden AK .
pi_62668787
je kan een guardpoint "overnemen" door iedereen te killen daar en ff rond te lopen door de huisjes
pi_62668824
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
je kan een guardpoint "overnemen" door iedereen te killen daar en ff rond te lopen door de huisjes
heb ik paar keer gedaan..krijg je zo'n melding van:"blalba guardpost explored"...maja..zegt me verder ook niks eigenlijk..
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')