je hebt een bodquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[TK/TR] PS3 Far Cry 2
Voor wie farcry 2 nog wilt halen
Dat doe ik ook inderdaad, op de kaart kijken en af en toe een tripje door het bos - water- bergen nemen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:26 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Hmm, snap niet waarom iedereen het spel zo afzeikt. Ik speel het momenteel op de ps3 en vind t een erg fijn spelJe kunt ook gewoon proberen die command posts te ontwijken, werkt prima en zie je ook nog wat van de mooie natuur int spel
oke zal zo ff weer kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat lichtje brand als je naast het gebouw zoekt waar je die missie hebt gekregen.
ja in deel 1 kan je op 1 meter afstand van een guard in de bosjes liggen en ze zien je gewoon niet! en als je hier achter een muur zit weten ze het !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja het toffe stealth sluipen uit far cry 1 is gewoon weg?!
Als je nu achter ze sluipt is het op 30 meter al meteen 'Wait, Who's There!!!'
Als er een patch komt die veeeel dingen fixt haal ik hem misschien nog voor 30,- ofzo
Tevens is de map eigenlijk best saai.
PS. Online is wel heel tof.
Ps3 op Hdtv aangesloten via Scartquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef -CRASH- het volgende:
Tot nu toe vind ik FC2 maar tegenvallen
Ik had er meer van verwacht....
Als het spel er op HDMI er ook zo klote uitziet
zoals nu op de scart.... dan verkoop ik FC2 CB (PS3) weer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef -CRASH- het volgende:
Tot nu toe vind ik FC2 maar tegenvallen
Ik had er meer van verwacht....
Als het spel er op HDMI er ook zo klote uitziet
zoals nu op de scart.... dan verkoop ik FC2 CB (PS3) weer.
tis niet zoals het moet zeg maar hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Een heel patroon? Je bedoelt een hele patroonhouder neem ik aan...
respawnen gebeurt in het echt ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:24 schreef Yngwie het volgende:
Mja, uurtje of twee gespeeld nu op de PC en heb het wel gezien. Ziet er leuk uit qua planten, maar da's eigenlijk het meest interessante van de hele game. Dat respawnen van die gasten is zooo uitermate vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
Bioshock, die demo heb ik ook gedownload. Heb jij ook dat als je naar links of rechts kijkt, dat hij op het begin heel even langzaam kijkt en dan, veel sneller beweegt? Ik vind dat echt zo enorm erritant. Is dat ook uit te zetten? Dus dat hij net als bij COD4 gewoon gelijk vol beweegt en niet met een kleine relay derin?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef zlatan-online het volgende:
Hmmm deze veelal negatieve reacties had ik niet verwacht.
Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld, maar was wel van plan het te gaan kopen.
Dan wordt het dit weekend Bioshock denk ik. De demo vind ik erg goed.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef pberends het volgende:
Ik snap werkelijk geen tyfusfuck van dit spel.
Waarom gaat mijn character de hele tijd dood? heeft iemand daar een oplossing voor? Hij heeft malaria ofzo (hoe hebben ze for christ sake nu weer verzonnen).
Wat moet je doen nadat je die auto hebt gerepareerd? Ik kan nergens heen, want dan ga ik dood aan de malaria.
Waar is die kankerdokter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:16 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
als je het spel niet snapt mag je jezelf denk ik best dom noemen.
je moet sowieso pillen halen bij een dokter, voor de malaria.
Toch vind ik dit soort grapjes niet kunnen. Ze beloofden dat je in Far Cry 2 kon doen wat je wilde, zonder missies enzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
L2 indrukken en je gebruikt je pillen als je ze al heb gekocht in de kerk in het middelste dorp.
Auto repareren is ervoor staan, kap open doen en driehoekje.
Malariadokter bedoel ik, mijn excuses. Ik zal eens kijken of ik klotekerk kan vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |