quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Piemels...super geil wanneer deze stijf wordt door iets wat ik doe of juist niet doe, maar van een willekeurige piemel word ik niet warm of koud.
Jaja, en ondertussen gillen als ik je hand naar mijn erogene zone stuur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Piemels...super geil wanneer deze stijf wordt door iets wat ik doe of juist niet doe, maar van een willekeurige piemel word ik niet warm of koud.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
Stijve piemel aan leuk persoon waarmee je ook wat wil, super!
Stijve piemel aan iemand waarmee je niets wil, nee toch!!!
Slappe piemel, totaal niet interresant.
Zeer juist!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
Als ik aan het pijpen ben, ben ik verliefd op dat dingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef As_33 het volgende:
Ik vind sommige piemels in stijve toestand toch echt wel opwindend, niet speciaal mooi, maar wel lekker. Zou toch wat zijn als ik die van mijn eigen partner niet om van te smullen zou vinden. Lijkt me moeilijk om echt met heel veel plezier te pijpen als je het eigenlijk maar een lelijk lichaamsonderdeel vindt en je hoofd het liefst afwendt.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:56 schreef MdMa98 het volgende:
de vagina is eigenlijk ook wel een discussie waardig... zo op het eerste gezicht een gedroogde mossel... maar eenmaal goed vochtig niks mis mee..
Zeker niet als de geur ook die van een halve penisplant isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:08 schreef Natalie het volgende:
Het enige wat ik irritant vind als het aankomt op piemels zijn de opmerkingen van bepaalde heren die denken dat het opwindend is te roepen dat hun piemel de afmeting heeft van een halve penisplant. Denken dat het damesvolk dan wel massaal slip laat zakken voor z'n heilige boom.
Nee heren, dat is NIET opwindend.
"e:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Ik keek net in m'n fobo, zag dat een user genaamd "Kloppend.Mannenvlees"had gelurkt. Ik ben de beroerdste niet, dus ik ook even bij hem gekeken zag ik als hoofdfoto dit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je dat als man niet moet hebben
dat dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Geheel mee eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
eensch is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Story of my lifequote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Ik keek net in m'n fobo, zag dat een user genaamd "Kloppend.Mannenvlees"had gelurkt. Ik ben de beroerdste niet, dus ik ook even bij hem gekeken zag ik als hoofdfoto dit:
[ afbeelding ]
Maar wel samen met je vriendin met look-a-like piemels spelen....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Dat vind ik toch wel het minst aantrekkelijke deel van het mannelijk lichaam. Niet dat een kut zo flatteus is, though
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar wel samen met je vriendin met look-a-like piemels spelen....
Dus DAT doe ik altijd fout..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:08 schreef Natalie het volgende:
Het enige wat ik irritant vind als het aankomt op piemels zijn de opmerkingen van bepaalde heren die denken dat het opwindend is te roepen dat hun piemel de afmeting heeft van een halve penisplant. Denken dat het damesvolk dan wel massaal slip laat zakken voor z'n heilige boom.
Nee heren, dat is NIET opwindend.
Vleeslul Bloedlul discussietijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:52 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is een slappe piemel niet interessant? Het ding ziet er verder toch hetzelfde uit?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
nee, nu!quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:57 schreef MLI het volgende:
Hier kom ik binnenkort nog op terug.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar wel samen met je vriendin met look-a-like piemels spelen....
Jij bent 16? De vrouwen die ik ken zijn met hele andere dingen bezig, zoals hun gewone leven. Het enige wat ik om me heen hoor van vrouwen is dat ze een leuke vent willen die ook een beetje schoon is op zichzelf dus niet 3 keer per dag onder de douche maar gewoon normale hygiene en als er aan het einde van de dag een geil moment is dan pak je elkaar ook als je die dag gezweet hebtquote:Op dinsdag 2 september 2008 04:06 schreef Breiniak het volgende:
Maar stiekem hebben vrouwen wel een voorkeur naar al dan niet besneden en met getrimd schaamhaar erboven en die tralalala. Veel vrouwen liegen, ook onderling, en velen volgen gewoon pikorde.
in de trand van: "all pussy's the same when the lights go out"quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:44 schreef Morwen het volgende:
En anders doe je het licht uit, zoals het merendeel van de mensheid
Punt dat ik wil maken is dat esthetiek belangrijk blijft. Nee, ik geloof niet als vrouwen piemels lelijke dingen vinden. Sorry. Wel overprezen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent 16? De vrouwen die ik ken zijn met hele andere dingen bezig, zoals hun gewone leven. Het enige wat ik om me heen hoor van vrouwen is dat ze een leuke vent willen die ook een beetje schoon is op zichzelf dus niet 3 keer per dag onder de douche maar gewoon normale hygiene en als er aan het einde van de dag een geil moment is dan pak je elkaar ook als je die dag gezweet hebtEn scheren, tsja, ik vind het nogal zeikerig tenzij je een jungle hebt waar je piemol als een uitkijktoren bovenuit steekt
Of bij een vrouw dat je eerst door een tropisch regenwoud moet om de vrucht te plukken
Generaliserend, maar whatever rocks your world. Ik geniet als vrouw dan wel aan de zijlijn van jouw ideeen van de vrouwelijke sexualiteit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:48 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Punt dat ik wil maken is dat esthetiek belangrijk blijft. Nee, ik geloof niet als vrouwen piemels lelijke dingen vinden. Sorry. Wel overprezen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Generaliserend, maar whatever rocks your world. Ik geniet als vrouw dan wel aan de zijlijn van jouw ideeen van de vrouwelijke sexualiteit.
Jij spreekt dan natuurlijk voor gans vrouwdom omdat je een kut hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Generaliserend, maar whatever rocks your world. Ik geniet als vrouw dan wel aan de zijlijn van jouw ideeen van de vrouwelijke sexualiteit.
En bekaf inmiddels, dat wordt dan niks meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of bij een vrouw dat je eerst door een tropisch regenwoud moet om de vrucht te plukken
Don't you wink at mequote:Op dinsdag 2 september 2008 04:59 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Jij spreekt dan natuurlijk voor gans vrouwdom omdat je een kut hebt.
De lichten gaan misschien uit voor jou, maar niet bij deze jongen. ^^
Fixatie is sowieso ongezond. Laten we dit topic luchtig houden.
Piemelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bekaf inmiddels, dat wordt dan niks meer![]()
Piemels zijn best leuk, lief, geinig en soms vooral lekker
Net als met zo'n ballon? Dat je er ineens een poedel van kan knopen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ben aardig verlieft op die van mij, soort van zelfbevlekking!!!!
kan er ook trucjes mee enzo...
Doe je eh... voorzichtig ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ok ik hou op...moet naar bed....moet slapen...
quote:
Daterape, plaatst TRquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze slaapt al dus kan het zachtjes doen, ze hoeft niks te merken!!!
Happppquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nee hoor, mijn vriendin is heel blij met mijn piemel (ga ik vanuit) ze is nog steeds bij me dussss
quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, hij kan trucjes
Free for all!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
mogen jongens hier ook hun mening geven over wat ze van piemels vinden, of is dit een dames toppic??
profiel "Man"quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vind een stijve piemel lekker, helemaal als die stijve piemel aan een lekkere jongen vast zit, natuurlijk, en hij niet van een 50 plusser zit, want ik val weer niet op bejaarde mannen
Wake up, it's 2008. Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Mag allemaal!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
mogen jongens hier ook hun mening geven over wat ze van piemels vinden, of is dit een dames toppic??
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiendequote:Op donderdag 4 september 2008 01:47 schreef MLI het volgende:
Ik hou niet zo van piemels die waarvan de tint mooi is als ze stijf zijn, maar dat ze donkerder zijn dan de rest van het lijf als 'ie slap is.
Dat is nogal temperatuursafhankelijk en heeft in principe iedereen.quote:Een ontzettend hangende balzak geniet ook niet echt de voorkeur.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiendeen er dus minder pigment per oppervlak aanwezig is.
Dat weet ik. Maar dat wil niet zeggen dat het esthetisch gezien aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiendeen er dus minder pigment per oppervlak aanwezig is.
[..]
Dat is nogal temperatuursafhankelijk en heeft in principe iedereen.
Ik zie ze meestal stijf (quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:52 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is een slappe piemel niet interessant? Het ding ziet er verder toch hetzelfde uit?
Vagina's zijn wel mooi hoor, ik zou er uren naar kunnen kijken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
(Oh, gelukkig komt mijn vriendje niet op fok)
Ja ik had het nog nooit gezien okéquote:
Hoezo gelukkig dat je vriend niet op FOK! komt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie ze meestal stijf () Maarrr
ik vind ze slap op een soort vies rups lijken. Waar al het leven uit is. Half in ontbinding of zo
(Oh, gelukkig komt mijn vriendje niet op fok)
O het klinkt zo botquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig dat je vriend niet op FOK! komt?
Mijn vriend wel. Maar ik noem hem in het echt dan ook nog weleens rupsje, of rimpelding
Zie editquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O het klinkt zo bot
quote:
HAHAHAHA Geweldig!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik vind ze slap op een soort vies rups lijken. Waar al het leven uit is. Half in ontbinding of zo
Ik vind een piemel helemaal niet lelijk en hoe kan je je hoofd ervan afhouden als je aan het pijpen bent? Mijn vriend heeft een mooie en vooral lekkere piemel en ik zie ze liever dan bijv een vagina, dat vind ik dan weer niet om aan te zien en ik snap niet wat mannen daar zo aantrekkelijk aan vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:25 schreef Countess het volgende:
Begrijp me goed: Ik kan alles aantrekkelijk aan mensen vinden. Alles, behalve geslachtsdelen.
Ze zijn er gewoon, maar ik kan er niks mooi of opwindend aan vinden.
Het ergste is dat vrouwen onderling eerst massaal doen alsof ze opgewonden raken van een piemel, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het meer fabel dat feit is.
Toen we op het werk op het discussiepunt aankwamen dat piemels gewoon lelijk zijn, kwamen er zelfs verhalen van vrouwen die hun hoofd ervan afhouden tijdens de seks.
Een van de vrouwen kreeg een rood hoofd toen ze bekende het als enige wel mooi en opwindend te vinden.
Geslachtsdelen zijn in het algemeen een lelijk stukje natuur, het is nou eenmaal zoals het is.
Ik snap evengoed niet dat er vrouwen zijn die hun geslacht mooi vinden.![]()
Dus:
Niet om mannen te bekritiseren, maar wat vinden de vrouwen hier van piemels?
Is het ongewoon of ongewoon om alles aan het lichaam, behalve het geslacht, opwindend te vinden?
En: wat vinden de mannen van de vrouwen?
we zijn mannen...nuff said!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
en ik snap niet wat mannen daar zo aantrekkelijk aan vinden(om te zien dan he)
juist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
ja dat!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
Tsja, je bent dan ook geen manquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
......ik snap niet wat mannen daar zo aantrekkelijk aan vinden![]()
Ik denk dat de mannen die bij de uitnodigende aanblik dachten: "He gadver, wat een vies ding, daar ga ik mijn lul echt niet instoppen." zich wat minder succesvol voortgeplant hebben dan de mannen die er geil van werden. Het heeft dan ook niet zoveel met de rest van je esthetisch besef te maken denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef tinkerbell- het volgende:
ik zie ze liever dan bijv een vagina, dat vind ik dan weer niet om aan te zien en ik snap niet wat mannen daar zo aantrekkelijk aan vinden(om te zien dan he)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:56 schreef MdMa98 het volgende:
de vagina is eigenlijk ook wel een discussie waardig... zo op het eerste gezicht een gedroogde mossel... maar eenmaal goed vochtig niks mis mee..
Dan hoop ik voor jou, dat jij homo bent! Anders heb je niet zo'n heel leuk seksleven, als je 2 (of 3 als je elke borst apart telt) toch niet onbelangrijke attributen van de vrouw, zo afstotelijk vindt!quote:Op zondag 7 september 2008 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIj een piemel heb ik zelden een andere gedachte dan: he verrek, een piemel.(Ok, soms ga ik de grootte en dikte vergelijken met de mijne).
Bij vrouwen heb ik altijd [ afbeelding ] zo'n reactie. Sorry, ik kan het niet helpen. DIt heb ik in mindere mate ook bij borsten.
Helaas ben ik geen homo. Althans, ik heb nog nooit een sexuele relatie of zelfs een liefdevolle relatie met een man gehad. De behoefte is er ook niet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou, dat jij homo bent! Anders heb je niet zo'n heel leuk seksleven, als je 2 (of 3 als je elke borst apart telt) toch niet onbelangrijke attributen van de vrouw, zo afstotelijk vindt!
Kan eigenlijk niks bedenken....quote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef erodome het volgende:
Borsten zijn hartstikke leuk, om zelf te hebben, om mee te spelen, ze zijn super, ze liggen zacht, ze zijn heerlijk gevoelig meestal, ze bewegen zo leuk en ze voelen zo fijn, wat is er nou niet leuk aan borsten???
hangtieten zijn niet leuk, het moet wel mooi zijn. Verder zijn het gewoon leuke dingenquote:Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef Countess het volgende:
Kan me best voorstellen dat je tieten niks aan vindt.
Als vrouw zijnde begrijp ik echt niet wat mannen daar nou aan vinden, laat staan aan de vele van nature hangzaktieten.
precies!quote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef erodome het volgende:
Borsten zijn hartstikke leuk, om zelf te hebben, om mee te spelen, ze zijn super, ze liggen zacht, ze zijn heerlijk gevoelig meestal, ze bewegen zo leuk en ze voelen zo fijn, wat is er nou niet leuk aan borsten???
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef bernard1900 het volgende:
Wat de vrouwen van piemels vinden is heel erg persoonlijk.
Er zu;llen ongetwijfeld vrouwen zijn die de piemel lelijk vinden maar er zullen ook vrouwen zijn die het prachtig vinden.
Piemels zijn om te plassen en voor de voortplanting. Vooral het laatste heeft enige uitleg erbij nodig.
Zodra je met een vrouw de liefde bedrijft, ben je teder en liefkoos je elkaar.
Strelen en zoenen horen daarbij maar blijft het niet bij.
Geniet van elkaar. Ontdek de plekjes bij de ander.
Lik eens aan het klitje van je partner en probeer haar te laten genieten. Maar ook andersom.
Ga je partner eens pijpen. Er zijn vrouwen die dat heerlijk vinden en dit niet vaak genoeg willen doen ( helaas kom ik deze vrouwen nooit tegen ).
Piemels op zich is dus niets aan maar wat je ermee kunt doen is veel leuker en dat is de man te laten genieten.
Mochten er vrouwen zijn die het heerlijk vinden om een piemel te verwennen, en daardoor hun zelf dus ook, dan mag je me altijd mailen bij de hete meel en wel onder bernard1900.
Groetjes,
Ben
Mochten er vrouwen zijn die het heerlijk vinden om een piemel te verwennen, en daardoor hun zelf dus ook, dan mag je me altijd mailen bij de hete meel en wel onder bernard1900.
Groetjes,
Ben
Briljantquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef bernard1900 het volgende:
Er zu;llen ongetwijfeld vrouwen zijn die de piemel lelijk vinden maar er zullen ook vrouwen zijn die het prachtig vinden.
Piemels zijn om te plassen en voor de voortplanting. Vooral het laatste heeft enige uitleg erbij nodig.
Lik eens aan het klitje van je partner en probeer haar te laten genieten. Maar ook andersom.
Ga je partner eens pijpen. Er zijn vrouwen die dat heerlijk vinden en dit niet vaak genoeg willen doen ( helaas kom ik deze vrouwen nooit tegen ).
Piemels op zich is dus niets aan maar wat je ermee kunt doen is veel leuker en dat is de man te laten genieten.
Groetjes,
Ben
Groetjes,
Ben
ook echt als eerste postquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef bernard1900 het volgende:
Groetjes,
Ben
toevoegingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
Kleine piemel is toch altijd weer balen...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
toevoeging
kleine piiemel is ook totaal niet interessant ( ook al hangt ie aan die ene leuke persoon )
Vorr hem niet, hij wordt altijd gedeepthroatquote:Op zondag 21 september 2008 03:21 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Kleine piemel is toch altijd weer balen...
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus.
Persoonlijk ook meer fan van mannen mét ipv zonder boxer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |