Piemelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bekaf inmiddels, dat wordt dan niks meer![]()
Piemels zijn best leuk, lief, geinig en soms vooral lekker
Net als met zo'n ballon? Dat je er ineens een poedel van kan knopen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ben aardig verlieft op die van mij, soort van zelfbevlekking!!!!
kan er ook trucjes mee enzo...
Doe je eh... voorzichtig ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ok ik hou op...moet naar bed....moet slapen...
quote:
Daterape, plaatst TRquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze slaapt al dus kan het zachtjes doen, ze hoeft niks te merken!!!
Happppquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nee hoor, mijn vriendin is heel blij met mijn piemel (ga ik vanuit) ze is nog steeds bij me dussss
quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, hij kan trucjes
Free for all!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
mogen jongens hier ook hun mening geven over wat ze van piemels vinden, of is dit een dames toppic??
profiel "Man"quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vind een stijve piemel lekker, helemaal als die stijve piemel aan een lekkere jongen vast zit, natuurlijk, en hij niet van een 50 plusser zit, want ik val weer niet op bejaarde mannen
Wake up, it's 2008. Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Mag allemaal!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
mogen jongens hier ook hun mening geven over wat ze van piemels vinden, of is dit een dames toppic??
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiendequote:Op donderdag 4 september 2008 01:47 schreef MLI het volgende:
Ik hou niet zo van piemels die waarvan de tint mooi is als ze stijf zijn, maar dat ze donkerder zijn dan de rest van het lijf als 'ie slap is.
Dat is nogal temperatuursafhankelijk en heeft in principe iedereen.quote:Een ontzettend hangende balzak geniet ook niet echt de voorkeur.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiendeen er dus minder pigment per oppervlak aanwezig is.
Dat weet ik. Maar dat wil niet zeggen dat het esthetisch gezien aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiendeen er dus minder pigment per oppervlak aanwezig is.
[..]
Dat is nogal temperatuursafhankelijk en heeft in principe iedereen.
Ik zie ze meestal stijf (quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:52 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is een slappe piemel niet interessant? Het ding ziet er verder toch hetzelfde uit?
Vagina's zijn wel mooi hoor, ik zou er uren naar kunnen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |