abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2008 @ 05:43:59 #76
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61312675
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 05:43 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Kijk uit hoor, hij kan trucjes

helaas niet op afstand!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:23:48 #77
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61335276
mogen jongens hier ook hun mening geven over wat ze van piemels vinden, of is dit een dames toppic??
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:26:20 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61335357
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
mogen jongens hier ook hun mening geven over wat ze van piemels vinden, of is dit een dames toppic??
Free for all!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:29:52 #79
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61335445
Ik vind een stijve piemel lekker, helemaal als die stijve piemel aan een lekkere jongen vast zit, natuurlijk, en hij niet van een 50 plusser zit, want ik val weer niet op bejaarde mannen
pi_61336186
My dick cost a late night fee,your dick got the hiv,mijn pik is top!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_61339597
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vind een stijve piemel lekker, helemaal als die stijve piemel aan een lekkere jongen vast zit, natuurlijk, en hij niet van een 50 plusser zit, want ik val weer niet op bejaarde mannen
profiel "Man"
  woensdag 3 september 2008 @ 11:20:57 #82
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_61342745
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

profiel "Man"
Wake up, it's 2008. Onder welke steen heb jij gelegen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61343272
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

profiel "Man"
Is het nieuws voor je dat sommige mannen op mannen vallen?
pi_61366371
Oh ja, ik zou hier nog op terugkomen.

Ik vind veel piemels eigenlijk maar middelmatig, ook als ze stijf zijn. Ik ken maar 1 jongen bij wie ik echt geil werd van kijken naar zijn pik. nu zijn vrouwen sowieso niet zo visueel ingesteld. Maar zoals wel vaker gezegd is in dit topic, als de man zelf je geil weet te maken, dan doet het er niet zo gek veel toe hoe zijn pik eruit ziet. Piemels zijn vooral handig, het is een middel om genot te bereiken. We zien wel of een pik mooi is of niet maar als de seks goed bevalt, dan kijken we daar al heel snel doorheen.

En de perfecte pik, voor mij is die is zo'n 15-18 cm, getrimd schaamhaar (liefst met treasuretrail ), bij voorkeur kale ballen, recht met een lichte kromming richting de navel , mooie tint die past bij de rest van het lijf. Verder bij voorkeur besneden, dat pijpt makkelijker.

Ik hou niet zo van piemels die waarvan de tint mooi is als ze stijf zijn, maar dat ze donkerder zijn dan de rest van het lijf als 'ie slap is. En niet teveel aderen. Teveel voorhuid vind ik ook niet mooi. Verder vind ik scheve pikken ook niet bepaald aantrekkelijk. Een ontzettend hangende balzak geniet ook niet echt de voorkeur. En de aanhechting van de pik moet ook mooi zijn (dwz zonder van die babyvetplooien). Verder hou ik meer van vleeslullen dan van bloedlullen. Een dikke laag schaamhaar van 2 cm dik is ook echt niet mooi . Maar al deze dingen zijn echt geen afknappers als de seks goed is (en schaamhaar is natuurlijk bij te trimmen).
  donderdag 4 september 2008 @ 17:59:34 #85
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61380517
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
Mag allemaal!

En ik zei het al in de openingspost: de heren mogen ook zeggen wat ze van de vrouwen vinden
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_61382263
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:47 schreef MLI het volgende:
Ik hou niet zo van piemels die waarvan de tint mooi is als ze stijf zijn, maar dat ze donkerder zijn dan de rest van het lijf als 'ie slap is.
Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiende en er dus minder pigment per oppervlak aanwezig is.
quote:
Een ontzettend hangende balzak geniet ook niet echt de voorkeur.
Dat is nogal temperatuursafhankelijk en heeft in principe iedereen.
pi_61383263
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal omdat de huid behoorlijk opgerekt wordt al groeiende en er dus minder pigment per oppervlak aanwezig is.
Spreek voor jezelf.
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 20:12:46 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_61383683
Ik vind piemels (wat een woord) er nou niet echt geweldig opwindend uit zien. Een man met een sexy zwembroek is veel sexier om te zien dan een man in zijn blote pik.

Gisteren bijvoorbeeld zag ik bij "Gillend naar Huis" een soort van korte modeshow van een paar mannelijke modellen in zwembroek, zag er lekker uit, als ze nou allemaal in hun blote pik hadden gelopen, had ik het echt niet sexy gevonden.

Een kut vind ik trouwens ook niet echt mooi om naar te kijken, borsten dan weer wel.

Volgens mij denken mannen WEL dat pikken ontzettend opwindend zijn, mannen laten eerder hun pik zien op MSN of iets dergelijks dan vrouwen zomaar hun kut laten zien (of doen vrouwen dat wel?, behalve dan als het hun werk is).

[ Bericht 21% gewijzigd door Karina op 04-09-2008 20:21:40 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61390707
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

Dat is nogal temperatuursafhankelijk en heeft in principe iedereen.
Dat weet ik. Maar dat wil niet zeggen dat het esthetisch gezien aantrekkelijk is.
pi_61390757
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:52 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is een slappe piemel niet interessant? Het ding ziet er verder toch hetzelfde uit?

Vagina's zijn wel mooi hoor, ik zou er uren naar kunnen kijken
Ik zie ze meestal stijf ( ) Maarrr
ik vind ze slap op een soort vies rups lijken. Waar al het leven uit is. Half in ontbinding of zo
(Oh, gelukkig komt mijn vriendje niet op fok )
pi_61390846
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Erg zeg.
pi_61390871
Nou ik vind piemels niet raar hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61390890
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Erg zeg.
Ja ik had het nog nooit gezien oké Ik dacht dat ze gewoon hetzelfde uiterlijk hadden maar dan een beetje krommer als ze slap waren. En bij stijf kaarsrecht en heel hard opgepompt. Of zo
pi_61390982
quote:

[..]

Ik zie ze meestal stijf ( ) Maarrr
ik vind ze slap op een soort vies rups lijken. Waar al het leven uit is. Half in ontbinding of zo
Hoezo gelukkig dat je vriend niet op FOK! komt?
Mijn vriend wel. Maar ik noem hem in het echt dan ook nog weleens rupsje, of rimpelding

-edit-
zie nu pas het tweede gedeelte van die zin
Oke, nee. Ben ik het ten eerste niet mee eens en ik denk niet dat je vriend dat fijn zou vinden om te lezen
pi_61390988
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Hoezo gelukkig dat je vriend niet op FOK! komt?
Mijn vriend wel. Maar ik noem hem in het echt dan ook nog weleens rupsje, of rimpelding
O het klinkt zo bot
pi_61391000
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O het klinkt zo bot
Zie edit
pi_61391054
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Zie edit

Ik denk dat het gewoon wennen is. De eerste keer dat ik dat zag (vorige maand)
dacht ik echt.. Dude! Wtf! Ik was even bang dat 't nooit meer goed zou komen

Lucky me dat ik dat nooit heb meegemaakt tijdens seks of zo dan Aangezien m'n vriendje net een halve nudist is
pi_61391135
Nog nooit eerder een slappe piel gezien?

En: IK DACHT DAT HET NOOIT MEER GOED ZOU KOMEN moest een beetje grinniken
Niets mis met naakt rondlopen btw
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:06:15 #99
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61394846
quote:

[..]

HAHAHAHA Geweldig!!!!!
Maar er zijn natuurlijk verschillende soorten rupsen hé.

@ Diegene die het over zijn pigment had: wordt-ie uiteindelijk zwart ???!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_61398995
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:25 schreef Countess het volgende:
Begrijp me goed: Ik kan alles aantrekkelijk aan mensen vinden. Alles, behalve geslachtsdelen.
Ze zijn er gewoon, maar ik kan er niks mooi of opwindend aan vinden.
Het ergste is dat vrouwen onderling eerst massaal doen alsof ze opgewonden raken van een piemel, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het meer fabel dat feit is.
Toen we op het werk op het discussiepunt aankwamen dat piemels gewoon lelijk zijn, kwamen er zelfs verhalen van vrouwen die hun hoofd ervan afhouden tijdens de seks.
Een van de vrouwen kreeg een rood hoofd toen ze bekende het als enige wel mooi en opwindend te vinden.
Geslachtsdelen zijn in het algemeen een lelijk stukje natuur, het is nou eenmaal zoals het is.
Ik snap evengoed niet dat er vrouwen zijn die hun geslacht mooi vinden.

Dus:
Niet om mannen te bekritiseren, maar wat vinden de vrouwen hier van piemels?
Is het ongewoon of ongewoon om alles aan het lichaam, behalve het geslacht, opwindend te vinden?
En: wat vinden de mannen van de vrouwen?
Ik vind een piemel helemaal niet lelijk en hoe kan je je hoofd ervan afhouden als je aan het pijpen bent? Mijn vriend heeft een mooie en vooral lekkere piemel en ik zie ze liever dan bijv een vagina, dat vind ik dan weer niet om aan te zien en ik snap niet wat mannen daar zo aantrekkelijk aan vinden (om te zien dan he)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')