2 bazen voor een fok! meeting!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Iemand die een keer bij hem langsgaat net als bij kees?
LOL @ die avatar van jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:08 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zijn er niet nog meer bron foto's? Deze foto wordt nu wel erg uitgemolken.
Ho Ho, het is wel een BAAS hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:24 schreef Jax_McFadden het volgende:
het is wel zeker dat hij NIET in de python mag
Hoe groot zal 'ie zijn, 1.50?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:14 schreef bbaadd het volgende:
[ afbeelding ]
op dit plaatje is hij ook echt mini
tevens een tvb
Heel nep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Tommeke het volgende:
Wat heb ik jullie misdaan?
Baashaas
Wat een gnoom zeg
7x nuquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarschijnlijk is dit idee als is langs gekomen.
[ afbeelding ]
Ik ga echt niet 5 topics door.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongens neem die topics eens door want driekwart is al eens gedaan
O mijn god, waarom heeft ze geen foto als plaatje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde net vragen wie van FOK! dat blog in wilde gaan vullen.
Edit: Hij heeft dus al een vriendin
15. Mijn vriend zijn?
je vriendin yupp.. ben tog al :-d
En lol @
10. Gezicht:
schattigg:winkkiss:
11. Haar:
nou.. je haar bleek dus ook mooi te wezen!
Haar username zegt al genoeg:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:58 schreef xalo het volgende:
[..]
O mijn god, waarom heeft ze geen foto als plaatje?Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet
Waa, ik moet echt wat vaker die blogs gaan bekijken. *bekijkt de hyve van Beppiiée*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haar username zegt al genoeg:
" beppiiée.(ll) "
En de foto's van haar vrienden._!
Edit (alweer): ha zij heeft ook die blog geplaatst. En Baas heeft hem ingevuld. L0LZ2
Wehehe. Ik denk het 2de.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:05 schreef Noortje. het volgende:
"9. Ogen:
niet goed gezien man maar zowiezow wel mooi zoals jou"
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Ik wil opzich wel antwoord geven, wat moet ik er allemaal inzetten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Kan iemand ff antwoord geven?
http://onur-en-co.hyves.nl/blog/14498527/invullennn_D/rhOe/
Niet spotten met basketbal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:13 schreef Maurice90 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gedacht van BAASketball
gewoon typisch Fok!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel antwoord geven, wat moet ik er allemaal inzetten?
Ja dat probleem had ik ook al ondervonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:25 schreef xalo het volgende:
Hm.. ben te lui om dat blog in te vullen
Ja natuurlijk, altijd props aan jezelf geven als het kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar hij heeft dat blog gerespecteerd. Bij zichzelf.
Haha, dat probleem heb ik dus ook. Het enige wat ik kon bedenken was "waar ken ik je van?" "tja, van fok!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook al ondervonden.
En ik kan niets leuks verzinnen. Ik ben niet zo grappig.
Kan iemand die voor mij avatar-size maken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Maurice jij moet oefenen, die russian crack software is kapoet!
Nieuwe bijdrage,
[ afbeelding ]
Ik had "wat zou je doen als ik je zoende?" "bot scheermes pakken en mijn polsen doorsnijden".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, dat probleem heb ik dus ook. Het enige wat ik kon bedenken was "waar ken ik je van?" "tja, van fok!"
Niceee, ik regel wat voor jequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had "wat zou je doen als ik je zoende?" "bot scheermes pakken en mijn polsen doorsnijden".
Of 'm aanklagen voor verkachting. Al is die van jou wel veel leukerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had "wat zou je doen als ik je zoende?" "bot scheermes pakken en mijn polsen doorsnijden".
Je maakt me bang.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Niceee, ik regel wat voor je
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Ohja en "wat zou je doen als ik zou roken?" "20 sloffen voor je kopen (kanker ftw)"
Maar die vond ik bij nader inzien toch een beetje te grof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |