Ik ga echt niet 5 topics door.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongens neem die topics eens door want driekwart is al eens gedaan
O mijn god, waarom heeft ze geen foto als plaatje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde net vragen wie van FOK! dat blog in wilde gaan vullen.
Edit: Hij heeft dus al een vriendin
15. Mijn vriend zijn?
je vriendin yupp.. ben tog al :-d
En lol @
10. Gezicht:
schattigg:winkkiss:
11. Haar:
nou.. je haar bleek dus ook mooi te wezen!
Haar username zegt al genoeg:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:58 schreef xalo het volgende:
[..]
O mijn god, waarom heeft ze geen foto als plaatje?Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet
Waa, ik moet echt wat vaker die blogs gaan bekijken. *bekijkt de hyve van Beppiiée*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haar username zegt al genoeg:
" beppiiée.(ll) "
En de foto's van haar vrienden._!
Edit (alweer): ha zij heeft ook die blog geplaatst. En Baas heeft hem ingevuld. L0LZ2
Wehehe. Ik denk het 2de.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:05 schreef Noortje. het volgende:
"9. Ogen:
niet goed gezien man maar zowiezow wel mooi zoals jou"
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Ik wil opzich wel antwoord geven, wat moet ik er allemaal inzetten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Kan iemand ff antwoord geven?
http://onur-en-co.hyves.nl/blog/14498527/invullennn_D/rhOe/
Niet spotten met basketbal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:13 schreef Maurice90 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gedacht van BAASketball
gewoon typisch Fok!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel antwoord geven, wat moet ik er allemaal inzetten?
Ja dat probleem had ik ook al ondervonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:25 schreef xalo het volgende:
Hm.. ben te lui om dat blog in te vullen
Ja natuurlijk, altijd props aan jezelf geven als het kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar hij heeft dat blog gerespecteerd. Bij zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |