Ik hoop dat mn kleine dat niet van mij heeft/krijgt..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef es70 het volgende:
Het lijkt erop dat 1 van mijn kinderen iets naars van me heeft overgenomen.
Migraine.
Heel leuk trouwens dat de meester 'm gewoon naar huis stuurt zonder ff contact op te nemen.
Hoi lila pluisquote:
Hoooiquote:
Dat hoopte ik ook, maar het zit hier aan 2 kanten in de familie, dus de kans dat het zou gebeuren is misschien wat groter dan gemiddeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat mn kleine dat niet van mij heeft/krijgt..
Heb er vorig weekend nog last van gehad
@ meester: idd
Hoe oud issie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar het zit hier aan 2 kanten in de familie, dus de kans dat het zou gebeuren is misschien wat groter dan gemiddeld.
Had gehoopt dat het nog een poos zou duren...
Eerst maar eens die migraine wat zien weg te krijgen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zielig vind ik het, weet te goed hoe het voelt...
Wonderlijke gang van zaken is het iig, gaan ze nog wel wat van horen.
10quote:
Natuurlijk, ben even naar huis gegaan om 'm paracetamol te geven en in te stoppen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst maar eens die migraine wat zien weg te krijgen?
zal ik wel of geen sexueel getinte opmerking makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Ladylike het volgende:
Kut.. moet weer aan de slag
bazenwat mot je ermee?
Doe eens gek, doe eens welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik wel of geen sexueel getinte opmerking maken
als ik gek zou doen zou ik hem voor me moeten houdenquote:
En toen en toen en toen?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt.
Zaten veel BrEaZaHs voor de AH
KOOP LOCOROCO!!!! CHeck maar op youtube, you'll love it!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik gek zou doen zou ik hem voor me moeten houden![]()
en je hebt trouwens gelijk de PSP is een tof ding, als nintendofanboy heb ik nog even moeite om beter te zeggen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Ik bedenk net dat Fha ook zeg geword door oudere mensen die met hun kunstgebit een spa proberen te bestellen...
Toen rende ik naar binnen om breezers te halen en toen ik buiten kwam waren ze weer weg.quote:
nouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toen rende ik naar binnen om breezers te halen en toen ik buiten kwam waren ze weer weg.
Zo lang nog ja. En dan nog meer tot de juiste vertaling er isquote:
Mja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo lang nog ja. En dan nog meer tot de juiste vertaling er is
Maf ich waf befstellen? Een Fa en een finafappelfap alftublieft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Ik bedenk net dat Fha ook zeg geword door oudere mensen die met hun kunstgebit een spa proberen te bestellen...
Je hebt ervaring?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maf ich waf befstellen? Een Fa en een finafappelfap alftublieft.
Heb je de film ook gezien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.bah! Maar dan heb ik nog wel even om de eerste twee opnieuw te (vinden) lezen.
Nee. Ik vond het er niet echt boeiend uit zienquote:
is het al vrijdag dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik wel of geen sexueel getinte opmerking maken
quote:
Is wel oke, vooral die elfinquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het er niet echt boeiend uit zien
Niet zo vaak in de spiegel kijken joh ijdeltuitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bejaarden tegen.
Pff ik kan het me niet eens herinneren johquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel oke, vooral die elfin
Ayala oid?
quote:
Vraag aan die vriend van je nog eens hoe oud ik was?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet zo vaak in de spiegel kijken joh ijdeltuit![]()
Welke? Die langs kwam? Kan niet.. die heeft zich opgesloten in zn kamer en zit te huilen omdat hij zn baan kwijt isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag aan die vriend van je nog eens hoe oud ik was?
Achgossiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Welke? Die langs kwam? Kan niet.. die heeft zich opgesloten in zn kamer en zit te huilen omdat hij zn baan kwijt is
Ik doe het altijd braafquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
wat een hoop faillissementsaanvragen moet ik typen
Betaalt nou niemand zn rekeningen meer?
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Achgossie![]()
Maar nou hoeft ie ook niet meer te douchen
quote:
Uhuh.. met 1 kleuter die de 2e dag ziek thuis is, maar die gewoon zit te spelen en dus morgen naar school mag en eentje die ik zojuist op heb mogen halen op school.. ook ziek. En die ligt nu in bed te slapen...quote:
snap niet dat mensen niet bij de schuldhulpverlening hulp zoekenquote:
ik gok dat dit vooral het probleem is..quote:
aahw sneu..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh.. met 1 kleuter die de 2e dag ziek thuis is, maar die gewoon zit te spelen en dus morgen naar school mag en eentje die ik zojuist op heb mogen halen op school.. ook ziek. En die ligt nu in bed te slapen...
Maar erg rustig werken is het zo ook weer niet
Postbus 51 is toch wel handigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
[..]
ik gok dat dit vooral het probleem is..
quote:
Woohoooquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Postbus 51 is toch wel handig
maar goed.. meer werk voor mij
dus ik hou mn baan nog wel ff
Werk ze Papier
Ik voel neusspray grappen opkomen..quote:
* LL maakt fruitmandje klaarquote:
stom zeg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
Mja de stomme vuilnismannen vereniging heeft nog steeds niet gereageerd
Ja! ik ga ze volspammen met sollicitatiesquote:
Dan weet ik al wat jij in bed gaat doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar weer in bed liggen denk ik, heb een te rare bui vandaag, zelfs bij het klaarmaken van een fruitmandje word ik melig
Succes..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg net de werkmap van het programma waar ik mee werk.
T zijn maar 700 pagina's en of ik ze vandaag even doorneem
De fruitvliegjes klaarmakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan weet ik al wat jij in bed gaat doen![]()
![]()
volgens mij ben ik in de zelfde bui
Tuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
ben je klaar meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Marcquote:
Maakt niet uit hoor, hier mogen ze ook zinkenquote:
wie of wat zinkt erquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, hier mogen ze ook zinken
Op de stranden van Florida vinden ze een verkoelend briesje vast niet ergquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef Frutsel het volgende:
New Orleans![]()
![]()
![]()
*gustav de killerstorm* komt eraan
of wordt het toch florida
Nooooquote:
Zolang dat in het weekend is, vind ik het prima. Vooral zaterdag kan ik wel droog weer gebruikenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen wij zondagavond ook wel gebruiken
30 graden gaan we misschien wel halen
gelukkig drijft vet.quote:
T is nog maar de vraag he, echt zeker zijn ze nog niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen wij zondagavond ook wel gebruiken
30 graden gaan we misschien wel halen
Ik eis voor zaterdag droog weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang dat in het weekend is, vind ik het prima. Vooral zaterdag kan ik wel droog weer gebruiken.
Tuurlijk , die slag om de arm die ze voor elk weekend weer doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nog maar de vraag he, echt zeker zijn ze nog niet.
En voor zondag is ook al weer neerslag voorspeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |