Smaken verschillen blijkbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort uitzoeken
de tattoo die ik wil komt op een gevoelige plaats
Life sucksquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ongetwijfeld
maar dat je helemaal over de geluidswal vliegt
quote:
Een groot anker met "mama" op je schaamlippen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort uitzoeken
de tattoo die ik wil komt op een gevoelige plaats
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een groot anker met "mama" op je schaamlippen?
Er zijn van die dingen waarvan je van tevoren ziet aankomen dat je daar OOIT spijt van gaat krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]met Property of ... *instert naam* natuurlijk
Blauwe lulquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
hoi ik ben blauw en voel niet aangesproken door eerdere beschuldigingen...
Hoe blauw is een tientje tegenwoordig, je loopt achterquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen waarvan je van tevoren ziet aankomen dat je daar OOIT spijt van gaat krijgen
een ouderwets tientjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe blauw is een tientje tegenwoordig, je loopt achter
Er zijn mensen die het doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen waarvan je van tevoren ziet aankomen dat je daar OOIT spijt van gaat krijgen
ik zeg toch je loopt achter!quote:
Hierdabedoelikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ten tijde van fles wat dat nog actueel hoor
hERTEGEWEIENquote:
hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:56 schreef Klonk het volgende:
jech, nou vind ik tatoo´s al niet al te fraai maar zo´n gewei op je billen dat vind ik echt helemaal niets
sorry, verder ben je lief enzo
Dat was vroegâh!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ten tijde van fles wat dat nog actueel hoor
Da's toch geen geweiquote:
en tering dat is lang geleden, vraag me niet waarom maar dat onderschrift zit nog steeds in mijn kop, is volgens mij een teken dat ik te veel tijd hier doorbrengquote:
Verrrrrrrrrrrrrrrrr voor de oorlog jaquote:
Toen je nog moest doorzuipen om de haard aan te houden omdat de kratten bier van hout warenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verrrrrrrrrrrrrrrrr voor de oorlog ja
Dat onderschrift?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:59 schreef Klonk het volgende:
en tering dat is lang geleden, vraag me niet waarom maar dat onderschrift zit nog steeds in mijn kop,
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
ja toch, toen je nog blauw was ?
Toen hadden ze nog geen houtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen je nog moest doorzuipen om de haard aan te houden omdat de kratten bier van hout waren
hadden ze wel kachels danquote:
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hadden ze wel kachels dan
waarom dronken ze dan door![]()
help.. nou ben ik in de war
Ze dronken uit de schedels van smurfen. En moesten wel doordrinken want als die schedel leeg was werd hij gebruikt om het vuur brandend te houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hadden ze wel kachels dan
waarom dronken ze dan door![]()
help.. nou ben ik in de war
Jij moet leraar worden, duidelijke korte antwoordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Daarom
De kratten waren uit steen gehakt denk ik
oooohquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze dronken uit de schedels van smurfen. En moesten wel doordrinken want als die schedel leeg was werd hij gebruikt om het vuur brandend te houden
stomquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)camslachtoffers.html
Of sixpackjes van gekrompen berenvel, dat kan ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
De kratten waren uit steen gehakt denk ik
Een of andere vorm van voedsel is aan te radenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik ook, advocaat heeft gesprek dus heb ik het weer ff rustig
weet niet wat ik zometeen met lunch ga eten ..
Kijk die populair zijn danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Ladylike het volgende:
PM box is stil
toch wel hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een of andere vorm van voedsel is aan te raden
Valt ook wel mee, maar ik weet van 1 iemand direct of het druk is opt werkquote:
quote:
quote:
zegt de grootste.quote:
quote:
Boterham met spam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vind ik dus ook![]()
Oh męn ik heb honger
Lust ik nietquote:
Broodje warme ham van bufkes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lust ik niet
Ik wil eigenlijk iets warms
Worst met witte saus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lust ik niet
Ik wil eigenlijk iets warms
quote:
Jij bent idd de grootste spammer hier jaquote:
Vanavond nog maar eens kijken wat ik ga eten. Het zal daarna twee dagen niet eten zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen knofllook op de vroege ochtend.
*proest*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
geen onwettige kaats doen, gij roept spammert, ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent idd de grootste spammer hier ja
Echt welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch ben jij de grootste spammer hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen onwettige kaats doen, gij roept spammert, ik niet
Net gehaaldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef dndiek het volgende:
oow ja, eten, dat zal ik zo ook eens gaan doen
Iets heerlijks dus, als je daar dagen op moet teren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond nog maar eens kijken wat ik ga eten. Het zal daarna twee dagen niet eten zijn
Ik spam nooitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch ben jij de grootste spammer hier.
Als fles er niet is dan![]()
verse broodjes met nutella en een colatjequote:
niet even wachten hequote:
Wederom hoiquote:
Gebraden gehakt nog wel eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is het nu geworden?
[..]
Met welke worst?
Blijf dan ook niet zo lang wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet even wachten he![]()
[..]
Wederom hoi
het was douchen of eten.. mn maag heeft gewonnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet zo lang weg
Samen staken?quote:
Ik ga ook maar s achter mijn maag aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het was douchen of eten.. mn maag heeft gewonnen
Ik wil ook wel naar huis, heb wel wat beters te doen dan hierzo zittenquote:
De mijne is weer tevredenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga ook maar s achter mijn maag aan.
Ah, jij staakt ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De mijne is weer tevreden
zit ik toch niet al de hele dag op een verkeerde dag in de agenda te kijken..
deurbel.. ik kijk in agenda.. niets...
"jah wij hadden een afspraak"
"euhm.. neemt u plaats"![]()
en toen kwam ik er achter dat het al dinsdag was
Al geruime jaren toch?quote:
je mocht toch afstuderen?quote:
Das niet lekker nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef es70 het volgende:
Het lijkt erop dat 1 van mijn kinderen iets naars van me heeft overgenomen.
Migraine.
Zielig vind ik het, weet te goed hoe het voelt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker nee.
En als je nu niet thuis bent? Kind voor dichte deur? Lekkere leerkracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |