Ja, en nu?quote:Op zondag 7 september 2008 04:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent/was zelf net zo goed een stoorzender aka ruis op de lijn. Dus.
Minder janken en mocht je beter willen vooral zelf kappen met het openen en verstoren van topics.quote:
Ja hequote:Op zondag 7 september 2008 04:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Minder janken en mocht je beter willen vooral zelf kappen met het openen en verstoren van topics.
quote:Op zondag 7 september 2008 04:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja he
Speciaal voor jou Bio:
[ afbeelding ]
Oh nee, die opmerking deed mij echt pijn.quote:
Ga huilen remlof, met je kut notes.quote:Op zondag 7 september 2008 04:29 schreef remlof het volgende:
Ga slapen jordeeeh, met je kut TR's.
Zorg dat ze hun log-in button kwijt zijn en dat ze daar dan dus geen topic over kunnen openen.quote:
Ach ja, zo nu en dan vervelen mensen zich blijkbaar en voelen ze zich geroepen topics te openen in KLB. Zielig is het wel.quote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O jee, weer een baggeraanval.
Waar zijn de rest van de modjes trouwens?quote:Op zondag 7 september 2008 18:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, zo nu en dan vervelen mensen zich blijkbaar en voelen ze zich geroepen topics te openen in KLB. Zielig is het wel.
Dunno.quote:Op zondag 7 september 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Waar zijn de rest van de modjes trouwens?
Meestal ben ik in het weekend wel aanwezig, echter was ik vanmiddag bezig met de search (ja, die moet ook af) en had ik geen tijd om te moddenquote:Op zondag 7 september 2008 18:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hebben jullie geen weekend-mod?
Respect!quote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
echter was ik vanmiddag bezig met de search (ja, die moet ook af)
En ik was eten halen, en het was daar nogal drukquote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meestal ben ik in het weekend wel aanwezig, echter was ik vanmiddag bezig met de search (ja, die moet ook af) en had ik geen tijd om te modden
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.phpquote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meestal ben ik in het weekend wel aanwezig, echter was ik vanmiddag bezig met de search (ja, die moet ook af) en had ik geen tijd om te modden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |