Lees je in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef McFearless het volgende:
Wie is er met meester Argos gekomen?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:58 schreef gers het volgende:
[..]
jij zeker van ow buurman wat doet u nu
Ik heb geen nieuwe Duffy plaatjesquote:
Lekker ding heurz!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb geen nieuwe Duffy plaatjes![]()
Hier een mooi live optreden.![]()
edit: ^--die YouTube screenshot
Zo vinden we vliegende negers, zee-egels, een veeletende japanner en een hooligan ook heldenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef slindenau het volgende:
Ok, jullie vinden een homoseksuele SM meester een held...
juist, ik ben tv kijken...tot over een paar delen.
je wou toch afwisselingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef slindenau het volgende:
Ok, jullie vinden een homoseksuele SM meester een held...
juist, ik ben tv kijken...tot over een paar delen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb geen nieuwe Duffy plaatjes![]()
Hier een mooi live optreden.![]()
edit: ^--die YouTube screenshot
Lees mn verhaaltje in de OP!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef McFearless het volgende:
Wie is er met meester Argos gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
je kan hem bellen voor een afspraakquote:
Ja ok, maar er zijn dingen die te ver gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zo vinden we vliegende negers, zee-egels, een veeletende japanner en een hooligan ook helden
Zoals?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja ok, maar er zijn dingen die te ver gaan.
Dat kan ja, maar dat doe ik nietquote:
Vliegende negers. Dat kan echt nietquote:
als het te duur is wil ik wel een fokactie opstarten hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dat doe ik nietHeb daar niet zo'n behoefte aan. Misschien iets voor Juicy Hill?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lees mn verhaaltje in de OP!Maar zonder mij was het nooit een held, editninjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef gers het volgende:
[..]
als het te duur is wil ik wel een fokactie opstarten hoor![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
Misschien een ideetje voor de KLB-SC meet?
Dat we he echt helemaal lens rammenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
Misschien een ideetje voor de KLB-SC meet?
Dat klopt, jij deed mij beseffen dat hij een heuse sc held kon wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar zonder mij was het nooit een held, editninja
Normaal zou ik zeggen dat je niet zo moet zeiken, maar ik ben het nu toch wel een heel klein beetje met je eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja ok, maar er zijn dingen die te ver gaan.
Die hangt er lekker bij..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:14 schreef DuchessX het volgende:
-edit- copyright materiaal
De_Anas denkt daar anders overquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:14 schreef GasTurbine het volgende:
mensen die veel te snel zeike...
Juup. Wil je mij plezieren met een Hekwerk op dit topic?
btw: Juup, je bent echt een puicke mod. Had ik bij voorbaat niet echt verwacht.
Dat was ook wat ons meteen opvielquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die hangt er lekker bij..
Snap je m?![]()
![]()
Ons?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat was ook wat ons meteen opviel
Ja, en dan die buis net iets te lang dicht houdenquote:
Of er een vette ruft in latenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en dan die buis net iets te lang dicht houden
Rollade.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:18 schreef gers het volgende:
met gym deden wij er toch hele andere dingen mee
ZIE DIE KOPquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:18 schreef gers het volgende:
met gym deden wij er toch hele andere dingen mee
Welke aflevering van Wegmisbruikers was dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:19 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |