Aye aye captein.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:41 schreef afcajos het volgende:
Jordy jij beheerst de fotosoepskills ook, pleur em ff in de OP ?
Ik denk niet dat bepaalde blauwe/rode mannetjes daar blij mee zullen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:44 schreef GasTurbine het volgende:
We moeten hier een hype van maken, laten we het in de topics gaan verkondigen, hoe goed meester Argos is!?
Meester Argos
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het doe, ik zeg alleen dat ik het wel zou willen.
Hayden is wel een beetje de SC mascotte geworden he.
Meester Argos heeft geen wrok en haat jegens zijn volgers, alleen tegen Slaaf Dave.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme WTF is ditik ben ff onze mascotte aan het soepen, ben nog geen kwartier weg en allemaal van die ranzige SM plaatjes.
Damn, ik sla ff een topic over denk ik.
Wedden dat ONZ het toch wel afjat en met de eer gaat strijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:44 schreef GasTurbine het volgende:
We moeten hier een hype van maken, laten we het in de topics gaan verkondigen, hoe goed meester Argos is!?
Meester Argos
Omdat die doodging?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Meester Argos heeft geen wrok en haat jegens zijn volgers, alleen tegen Slaaf Dave.
Haha eng he, meester Argos.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme WTF is ditik ben ff onze mascotte aan het soepen, ben nog geen kwartier weg en allemaal van die ranzige SM plaatjes.
Damn, ik sla ff een topic over denk ik.
Echt die sessies van dave zijn baasquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:50 schreef GasTurbine het volgende:
huh?
Dat was Slaaf Dave niet, dat was Eigendom.
GMTAquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:50 schreef GasTurbine het volgende:
huh?
Dat was Slaaf Dave niet, dat was Eigendom.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef afcajos het volgende:
Whehe de masseur van feeling wel
-edit- copyright materiaal
HET VALT NIET OP HOOR MANNEN
Ben jij 1 van de volgers van Meester Argos en Slaaf Dave?quote:
En die zag ik bijna wekelijks als ik langs zn huis fietste en hij was het gras aan het maaien oidquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef Juup© het volgende:
-edit- copyright materiaal
Wat heeft die vent een rotkop
Kreeg je der een harde plassert vanquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
En die zag ik bijna wekelijks als ik langs zn huis fietste en hij was het gras aan het maaien oid
En jij zo "Heee buurmannetjequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
En die zag ik bijna wekelijks als ik langs zn huis fietste en hij was het gras aan het maaien oid
jij zeker van ow buurman wat doet u nuquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wehehe je mist de geboorte van een nieuwe sc held man!quote:
duffypost voor het slapen gaanquote:
Ik heb snachts in een dronken bui zn brievenbus wel eens gejatquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:58 schreef gers het volgende:
[..]
jij zeker van ow buurman wat doet u nu
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de volgers van Meester Argos en Slaaf Dave?
ARGOSquote:Meester Argos zette zijn been tussen mijn benen in en drukte langzaam tegen me kruis. Opeens vroeg Meester Argos "zou je daar een trap willen hebben" ik andwoorde "graag Meester" Waarop me Meester vroeg "hoe hard moet hij zijn?" "weet ik niet Meester en het maakt me ook niet zoveel uit" antwoorden ik waarop Meester Argos zei "dat bedoel ik niet, wil je hem hard of zacht?" "Doe maar hard alstublieft Meester" hierop volgde gelijk de trap tegen me kruis. Voor mijn gevoel ging het nog best zo, het was wel pijnlijk maar niet zo dat ik dubbel vouwde ofzo.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef McFearless het volgende:
Meester Argos ownt n00bs terwijl hij met z'n zweep vijftigjarige kerels slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |