Die eerste heeft een goeie flow.. Buiten de "ik ben kanker moeilijk x 10" klinkt het zeker niet verkeerd...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef RSie het volgende:
die nog denken heel erg goed te zijn ook.
neem nou deze mongool:
of die nepper Steen.
![]()
Klacht: irritante rapperts die denken dat wanneer ze maar grof praten ze vanzelf cool gevonden worden. (en helaas zijn er nog een hoop van die breezers en Guido's die het nog echt cool vinden ook).
Ownon,.. Ik bedoel natuurlijk niet cool maar Kenkerdopelauwvetteshizzle
jij bent echt domquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef Heathen. het volgende:
Hij heet steen omdat hij euh..oooooh hahahahhhahahaahahahahaah nu snap ik hem!!!!!!!!1111
Omdat hij zo hard is als steen!111 wheohahahahahahahahahah wat een vondst!!
Echt een godverdomme vondst van wereldformaat. Wat eeen talent moet je dan wel niet bezitten om meer van dat soort ingevingen te krijgen..
wacht..
wacht nog even...
ik ga even zitten want dit wordt me teveel...
zo...
manmanmanmanmanmanmanman.... pfffff
even zitten hoor..
Dit soort dingen dreunen nog steeds na. Want ze zijn zo diep he.
Ja nou... nou ja.. nou.
Zo... nou ......
oooh wacht..
ja. ja nu is die dreun wel geweest. Maar wat een talent niet?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef Heathen. het volgende:
Hij heet steen omdat hij euh..oooooh hahahahhhahahaahahahahaah nu snap ik hem!!!!!!!!1111
Omdat hij zo hard is als steen!111 wheohahahahahahahahahah wat een vondst!!
Echt een godverdomme vondst van wereldformaat. Wat eeen talent moet je dan wel niet bezitten om meer van dat soort ingevingen te krijgen..
wacht..
wacht nog even...
ik ga even zitten want dit wordt me teveel...
zo...
manmanmanmanmanmanmanman.... pfffff
even zitten hoor..
Dit soort dingen dreunen nog steeds na. Want ze zijn zo diep he.
Ja nou... nou ja.. nou.
Zo... nou ......
oooh wacht..
ja. ja nu is die dreun wel geweest. Maar wat een talent niet?
Dus een rapper die niet eens zijn naam goed kan spellen... godverdomme wat een geniale marketingtruc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent echt dom
hij heet steen omdat hij stijn heet
ja zal vast een hele gedachte achterzitten, mijn god ben jij baron faalhaas van tjappensteijn ofzo? ongekende droeftoeterquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dus een rapper die niet eens zijn naam goed kan spellen... godverdomme wat een geniale marketingtruc.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
baron faalhaas van tjappensteijn
kortzichtige ezelquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef Heathen. het volgende:
Als er geen gedachte achter zit dan is het toch helemaal te triest voor woorden? Juist de motor van dat gehele rappen.
M.a.w. beide uitkomsten zijn faalobjecten.
Laat hij het nou maar bij voetballen houden.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef Dayuum het volgende:
De enige goeie rappers in nederland zijn Ali b(Lach maar, maar hij is wel goed) Negativ en tot zekere mate nino en kempi
brainpower wordt zwaar onderschat en opgezwolle iets wat overschatquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Brainpower en Opgezwolle.
En Kempi ook, alleen wel op een andere manier!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
brainpower wordt zwaar onderschat en opgezwolle iets wat overschat
wie regelde die hook-up?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Even tussendoor wat respect voor de originators.
ik heb geen behoefte om jou te proberen te overtuigen aangezien je oogkleppen op hebtquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Sterk argument
Blijkt maar weer met die rapperidlolaten
Ga Flex luisteren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef Dayuum het volgende:
De enige goeie rappers in nederland zijn Ali b(Lach maar, maar hij is wel goed) Negativ en tot zekere mate nino en kempi
Als je al geen behoefte had had je al die reacties links laten liggen. Maar kennelijk speelt er toch een punt van teleurstelling in je posts jegens mijn persoontje. Het feit dat je geen goede tegenargumentie kan verzinnen zegt m.i. genoeg. Veel lullen maar niet kunnen luisteren en incasseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen behoefte om jou te proberen te overtuigen aangezien je oogkleppen op hebt
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Brainpower en Opgezwolle.
En Kempi ook, alleen wel op een andere manier!
al die reacties, wow man, ik was er idd zwaar onder de indruk van en het maakte ook echt zo'n impact, het deed me echt wat net zoals alle posts in subforum als KLB.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:23 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als je al geen behoefte had had je al die reacties links laten liggen. Maar kennelijk speelt er toch een punt van teleurstelling in je posts jegens mijn persoontje. Het feit dat je geen goede tegenargumentie kan verzinnen zegt m.i. genoeg. Veel lullen maar niet kunnen luisteren en incasseren.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Brainpower? kaaaaanker he
En dan nog een huillie posten als er Ali B word geroepen.
Je weet NIKS.![]()
Achterhaalde kutplat die hij trouwens gejat heeftquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:12 schreef invisable het volgende:
[..]
nee die 3tonige herrie van jou is wel goed wil je zegge?
En jij ook. Ik hou zelf trouwens niet van hiphop.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef xqlusivv het volgende:
dan zeggen ze dat hardcore kutmuziek is..... lol rap/rnb/hiphop.....??
Just, no.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:15 schreef Teije het volgende:
Hardcore, oh lol. Dat is echt nog een tikkie erger dan al die Nederhop en what not.
...en jij faalt hier niet mee dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef leppeh het volgende:
[..]JE FAALT GAST. God, wat heb ik een hekel aan die 15-jarige zelfbenoemde muziekliefhebbers.
LEKKERE BEAT, LEKKERE GRIET, LEKKERE WIET, VAN DE STREETS.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef Paramnesia het volgende:
De enige goede rapper in heel Nederlands is natuurlijk!!!:
Mr $jaaks
![]()
![]()
IK WIL NIKS TE MAKEN HEBBEN MET JE VIEZE KOPquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
LEKKERE BEAT, LEKKERE GRIET, LEKKERE WIET, VAN DE STREETS.
JE WEET HOE WE HET DOEN, BOUNCE MEE, MISTER SJAAKS, VAN DE D.O.P.
Als je iets ruimtificieert kapot maakt, wat doe je dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
IK WIL NIKS TE MAKEN HEBBEN MET JE VIEZE KOP
JE KAN HATEN WAT JE WIL WANT IK SPACE HEM TOCH KAPOT
dat blijkt wel uit de intelligentie van je onderschrift!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:06 schreef Fritztiaan het volgende:
1 ding is zeker. Het zijn allemaal pareltjes van teksten. Pure inspiratie
Gelukkig was het sarcasme, dus jouw conclusie mag linea recta richting de prullenbakquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:12 schreef RSie het volgende:
[..]
dat blijkt wel uit de intelligentie van je onderschrift!
Wat moeten dit de meest kanslozen op aarde zijnquote:cOrumztilO (2 months ago) Show Hide
0 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply
Fakjou kk kaasje kkboer
NeophytePSL (2 months ago) Show Hide
+2 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply
kanker turken stakkertjes
GSCxSKC (2 months ago) Show Hide
Marked as spam
Reply
WAT THE FUCK BEN JIJ DAN:D?
KANkER peynir kafali itt
RESPECT VOOR DE TURKEN &nd Alle ANDERE BUITENLANDERS MAAR DIEP UIT ME HART HE
FUCKK AL DIE KK KAASKOPPENN..!!
TURKIJE IS ONZE TROTS WAT THE FUCK HEB JIJ?
WHAHA JE KLOMPEN, MOLENS EN KAAS?
GA JOMP0BLEDDER .. WIL JE ME ? KOM ME HALEN - AMSTERDAM WEST SIDE.!
PEACE OUTSZZ.. ZEYNEP =)
LAURENtje95 (1 month ago) Show Hide
-2 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply
Whahah WTF kk dom!
je zegt wel KK kaaskoppen Maar waarom woon je dan in NL XD KK dom
ATLBOOOY (2 months ago) Show Hide
Marked as spam
Reply
wuahah wallah fk die kaas brada sik gibi pis gavur grote bek achter scherm eeh kk sukkel energ mooi man fak die haters ik spreek je op msn je wait Muraat
Hoe kan een avater nou sarcasme zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:15 schreef Genius-F het volgende:
Die backstreetboy-avatar is zeker ook sarcasme?
omg, je failt wel een beetje...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoe kan een avater nou sarcasme zijn![]()
Jouw nickname zal daarentegen wel sarcasme zijn, snap je "genius"?![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
omg, je failt wel een beetje...
de backstreet boys zijn kk gay, en jij vraagt je af waarom je avatar sarcastisch zou moeten zijnquote:
ben alleen bang dat zijn Ava dit knulletje moet voorstellen: Jesse McCartneyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de backstreet boys zijn kk gay, en jij vraagt je af waarom je avatar sarcastisch zou moeten zijn
ik niet, als ik er van zou dromenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Fritztiaan het volgende:
Voor zover ik weet hebben ze chickies gebald waar jij alleen van kan dromen, dus wie is er precies de gay?
Los daarvan is dit niet eens een backstreetboy maargoed![]()
Sarcasme niet kunnen herkennen is helaas een stuk slechter!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef RSie het volgende:
[..]
ben alleen bang dat zijn Ava dit knulletje moet voorstellen: Jesse McCartney
maar das al niet veel beter!
Chickies waarvan jij droomt.. Dat jij in die dromen seksuele handelingen verricht met de plaatselijke priester is slechts een detail daarvan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik niet, als ik er van zou dromen
Dudequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Chickies waarvan jij droomt.. Dat jij in die dromen seksuele handelingen verricht met de plaatselijke priester is slechts een detail daarvan.
Was jij niet die zelfbenoemde player die iedere week nieuwe kut kreeg en niet met 15-jarige kon neuken omdat je hem 'er maar voor de helft inkreeg'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Chickies waarvan jij droomt.. Dat jij in die dromen seksuele handelingen verricht met de plaatselijke priester is slechts een detail daarvan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Was jij niet die zelfbenoemde player die iedere week nieuwe kut kreeg en niet met 15-jarige kon neuken omdat je hem 'er maar voor de helft inkreeg'.!
Exactly my point. Zelfde als jouw opmerking. Kwartje is uiteindelijk toch gevallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dude
Dat slaat als een varken op een tang.
Nee, maar probeer het gerust opnieuwquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Was jij niet die zelfbenoemde player die iedere week nieuwe kut kreeg en niet met 15-jarige kon neuken omdat je hem 'er maar voor de helft inkreeg'.!
Goos, ik dis je gewoon überhard en daar kan je niet tegen maar stil maar gewoon totdat ik je helemaal de grond inboor...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Exactly my point. Zelfde als jouw opmerking. Kwartje is uiteindelijk toch gevallen
Sorry uberhard?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Goos, ik dis je gewoon überhard en daar kan je niet tegen maar stil maar gewoon totdat ik je helemaal de grond inboor...
respect
Dan nomineer ik jou bij deze tot de zaadslikker van fok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Genius-F het volgende:
Fritztiaan is bij deze genomineerd tot grootste calimero van Fok!
Aldus de man met een flikker als avatarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou bij deze tot de zaadslikker van fok.
Aldus de man die het zaad heeft mogen proeven van bovengenoemde persoon in avatarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:21 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Aldus de man met een flikker als avatar
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aldus de man die het zaad heeft mogen proeven van bovengenoemde persoon in avatar
Die 1 die er afgaat komt ook ergens bij om het in balans te houden.quote:
Das een grote Gimmick man:Dquote:
Zo zeg, echt waar?! 11quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:36 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Das een grote Gimmick man:D
Kan je nagaan hoe goed ze het doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |