Hoe kan een avater nou sarcasme zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:15 schreef Genius-F het volgende:
Die backstreetboy-avatar is zeker ook sarcasme?
omg, je failt wel een beetje...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoe kan een avater nou sarcasme zijn![]()
Jouw nickname zal daarentegen wel sarcasme zijn, snap je "genius"?![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
omg, je failt wel een beetje...
de backstreet boys zijn kk gay, en jij vraagt je af waarom je avatar sarcastisch zou moeten zijnquote:
ben alleen bang dat zijn Ava dit knulletje moet voorstellen: Jesse McCartneyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de backstreet boys zijn kk gay, en jij vraagt je af waarom je avatar sarcastisch zou moeten zijn
ik niet, als ik er van zou dromenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Fritztiaan het volgende:
Voor zover ik weet hebben ze chickies gebald waar jij alleen van kan dromen, dus wie is er precies de gay?
Los daarvan is dit niet eens een backstreetboy maargoed![]()
Sarcasme niet kunnen herkennen is helaas een stuk slechter!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef RSie het volgende:
[..]
ben alleen bang dat zijn Ava dit knulletje moet voorstellen: Jesse McCartney
maar das al niet veel beter!
Chickies waarvan jij droomt.. Dat jij in die dromen seksuele handelingen verricht met de plaatselijke priester is slechts een detail daarvan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik niet, als ik er van zou dromen
Dudequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Chickies waarvan jij droomt.. Dat jij in die dromen seksuele handelingen verricht met de plaatselijke priester is slechts een detail daarvan.
Was jij niet die zelfbenoemde player die iedere week nieuwe kut kreeg en niet met 15-jarige kon neuken omdat je hem 'er maar voor de helft inkreeg'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Chickies waarvan jij droomt.. Dat jij in die dromen seksuele handelingen verricht met de plaatselijke priester is slechts een detail daarvan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Was jij niet die zelfbenoemde player die iedere week nieuwe kut kreeg en niet met 15-jarige kon neuken omdat je hem 'er maar voor de helft inkreeg'.!
Exactly my point. Zelfde als jouw opmerking. Kwartje is uiteindelijk toch gevallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dude
Dat slaat als een varken op een tang.
Nee, maar probeer het gerust opnieuwquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Was jij niet die zelfbenoemde player die iedere week nieuwe kut kreeg en niet met 15-jarige kon neuken omdat je hem 'er maar voor de helft inkreeg'.!
Goos, ik dis je gewoon überhard en daar kan je niet tegen maar stil maar gewoon totdat ik je helemaal de grond inboor...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Exactly my point. Zelfde als jouw opmerking. Kwartje is uiteindelijk toch gevallen
Sorry uberhard?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Goos, ik dis je gewoon überhard en daar kan je niet tegen maar stil maar gewoon totdat ik je helemaal de grond inboor...
respect
Dan nomineer ik jou bij deze tot de zaadslikker van fok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Genius-F het volgende:
Fritztiaan is bij deze genomineerd tot grootste calimero van Fok!
Aldus de man met een flikker als avatarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou bij deze tot de zaadslikker van fok.
Aldus de man die het zaad heeft mogen proeven van bovengenoemde persoon in avatarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:21 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Aldus de man met een flikker als avatar
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aldus de man die het zaad heeft mogen proeven van bovengenoemde persoon in avatar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |