Die eerste heeft een goeie flow.. Buiten de "ik ben kanker moeilijk x 10" klinkt het zeker niet verkeerd...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef RSie het volgende:
die nog denken heel erg goed te zijn ook.
neem nou deze mongool:
of die nepper Steen.
![]()
Klacht: irritante rapperts die denken dat wanneer ze maar grof praten ze vanzelf cool gevonden worden. (en helaas zijn er nog een hoop van die breezers en Guido's die het nog echt cool vinden ook).
Ownon,.. Ik bedoel natuurlijk niet cool maar Kenkerdopelauwvetteshizzle
jij bent echt domquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef Heathen. het volgende:
Hij heet steen omdat hij euh..oooooh hahahahhhahahaahahahahaah nu snap ik hem!!!!!!!!1111
Omdat hij zo hard is als steen!111 wheohahahahahahahahahah wat een vondst!!
Echt een godverdomme vondst van wereldformaat. Wat eeen talent moet je dan wel niet bezitten om meer van dat soort ingevingen te krijgen..
wacht..
wacht nog even...
ik ga even zitten want dit wordt me teveel...
zo...
manmanmanmanmanmanmanman.... pfffff
even zitten hoor..
Dit soort dingen dreunen nog steeds na. Want ze zijn zo diep he.
Ja nou... nou ja.. nou.
Zo... nou ......
oooh wacht..
ja. ja nu is die dreun wel geweest. Maar wat een talent niet?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef Heathen. het volgende:
Hij heet steen omdat hij euh..oooooh hahahahhhahahaahahahahaah nu snap ik hem!!!!!!!!1111
Omdat hij zo hard is als steen!111 wheohahahahahahahahahah wat een vondst!!
Echt een godverdomme vondst van wereldformaat. Wat eeen talent moet je dan wel niet bezitten om meer van dat soort ingevingen te krijgen..
wacht..
wacht nog even...
ik ga even zitten want dit wordt me teveel...
zo...
manmanmanmanmanmanmanman.... pfffff
even zitten hoor..
Dit soort dingen dreunen nog steeds na. Want ze zijn zo diep he.
Ja nou... nou ja.. nou.
Zo... nou ......
oooh wacht..
ja. ja nu is die dreun wel geweest. Maar wat een talent niet?
Dus een rapper die niet eens zijn naam goed kan spellen... godverdomme wat een geniale marketingtruc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent echt dom
hij heet steen omdat hij stijn heet
ja zal vast een hele gedachte achterzitten, mijn god ben jij baron faalhaas van tjappensteijn ofzo? ongekende droeftoeterquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dus een rapper die niet eens zijn naam goed kan spellen... godverdomme wat een geniale marketingtruc.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
baron faalhaas van tjappensteijn
kortzichtige ezelquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef Heathen. het volgende:
Als er geen gedachte achter zit dan is het toch helemaal te triest voor woorden? Juist de motor van dat gehele rappen.
M.a.w. beide uitkomsten zijn faalobjecten.
Laat hij het nou maar bij voetballen houden.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef Dayuum het volgende:
De enige goeie rappers in nederland zijn Ali b(Lach maar, maar hij is wel goed) Negativ en tot zekere mate nino en kempi
brainpower wordt zwaar onderschat en opgezwolle iets wat overschatquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Brainpower en Opgezwolle.
En Kempi ook, alleen wel op een andere manier!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
brainpower wordt zwaar onderschat en opgezwolle iets wat overschat
wie regelde die hook-up?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Even tussendoor wat respect voor de originators.
ik heb geen behoefte om jou te proberen te overtuigen aangezien je oogkleppen op hebtquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Sterk argument
Blijkt maar weer met die rapperidlolaten
Ga Flex luisteren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef Dayuum het volgende:
De enige goeie rappers in nederland zijn Ali b(Lach maar, maar hij is wel goed) Negativ en tot zekere mate nino en kempi
Als je al geen behoefte had had je al die reacties links laten liggen. Maar kennelijk speelt er toch een punt van teleurstelling in je posts jegens mijn persoontje. Het feit dat je geen goede tegenargumentie kan verzinnen zegt m.i. genoeg. Veel lullen maar niet kunnen luisteren en incasseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen behoefte om jou te proberen te overtuigen aangezien je oogkleppen op hebt
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Brainpower en Opgezwolle.
En Kempi ook, alleen wel op een andere manier!
al die reacties, wow man, ik was er idd zwaar onder de indruk van en het maakte ook echt zo'n impact, het deed me echt wat net zoals alle posts in subforum als KLB.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:23 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als je al geen behoefte had had je al die reacties links laten liggen. Maar kennelijk speelt er toch een punt van teleurstelling in je posts jegens mijn persoontje. Het feit dat je geen goede tegenargumentie kan verzinnen zegt m.i. genoeg. Veel lullen maar niet kunnen luisteren en incasseren.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Brainpower? kaaaaanker he
En dan nog een huillie posten als er Ali B word geroepen.
Je weet NIKS.![]()
Achterhaalde kutplat die hij trouwens gejat heeftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |