Ze gaan jou steeds laten weten dat Ajax voor staat, terwijl ze eigenlijk achter staan!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat iemand er ervaring mee heeft als het een nieuw initiatief is.
Mij lijkt het wel handig, maar eigenlijk heb ik geen zin om aan zoiets m'n nummer te geven. Je weet nooit waarvoor het gebruikt wordt.
Van Ajax mis ik geen minuut. Het gaat meer om de nederlagen van PSV en Feyenoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze gaan jou steeds laten weten dat Ajax voor staat, terwijl ze eigenlijk achter staan!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van Ajax mis ik geen minuut. Het gaat meer om de nederlagen van PSV en Feyenoord.
quote:Heracles-Feyenoord 3-1, goal Pieckenhagen.
Deze boodschap wordt u aangeboden door Bakkerij Het Lekkere Puntje
Ook maar aangemeld, vind het wel genoeg zo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt maar 10 clubs uitkiezen. Matig.
Dat is wel jammer. Ik laat mijn telefoonnummer dus nog even niet achter. Zijn er meer mensen die de smsjes pas erg laat binnen kregen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tis verdomme al 0-4 en heb alleen de 0-1 doorgekregen tot nu toe. Werkt nog niet super dus.
Oh...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tis verdomme al 0-4 en heb alleen de 0-1 doorgekregen tot nu toe. Werkt nog niet super dus.
Of je checkt de site even...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
quote:Helaas is het wegens een technisch mankement niet mogelijk geweest vandaag (vrijdag 29 augustus) op een correcte manier iedereen van de actuele live voetbalstanden te voorzien. Onze excuses hiervoor. Het probleem is inmiddels opgelost en vanaf morgen zal de dienst gewoon correct functioneren.
huhquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:43 schreef BB-boy het volgende:
zaterdag 30 augustus
Vandaag geen wedstrijden
Ja 4 van die klote smsjes, deprimerend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Het werkt. Ik word doodgegooid met PSV-smsjes.
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja 4 van die klote smsjes, deprimerend.
Tsja dat is toch met 95% van de reclame. Alsof je ooit op een google-add hebt gedrukt op FOK (meestal ben ik er niet eens van bewust dat die reclame op je scherm te zien is).quote:Op maandag 1 september 2008 00:06 schreef Helly het volgende:
Nou, reclame over gevelreiniging, ik vraag me af voor hoeveel mensen dat interessant is. Denk niet dat de telefoon morgenochtend roodgloeiend staat daar.
er is ook nooit 1-1 gemaaktquote:Op zondag 14 september 2008 10:38 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de 1-1 van Sparta tegen PSV niet gekregen!![]()
Ik zie juist staan dat ze meer dingen gratis willen aanbieden (ruststanden, geen limiet op aantal clubs, gele kaarten e.d.). Op de voorwaarde dat er meer adverteerders worden gevonden.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe lang zou dit gratis blijven ? Er staat op de site dat het NOG gratis is ?
Daar staat dit over op de site:quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef Braxor het volgende:
Zo dan, nu waren ze pas snel! Helaas wel zonder minuut en naam, maar wel gewoon de stand. Binnen een minuut na scoren binnengekregen, sommige zelfs nog eerder dan ik ze op teletekst zag![]()
quote:Om de snelheid van de aflevering flink te bevorderen worden SMS-berichten op dit moment in veel gevallen verstuurd zonder extra gegevens, als de minuut en de naam van de speler. Binnen enkele dagen zal u via de website kunnen aangeven of u in het vervolg de standen standaard met of zonder minuut en doelpuntenmaker wilt ontvangen.
Ik heb de 1-0 niet eens ontvangen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Suijk het volgende:
2-0 en 3-0 van PSV niet ontvangen, dacht dus dat ze weer met 1-0 gemazzeld hadden
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Suijk het volgende:
2-0 en 3-0 van PSV niet ontvangen, dacht dus dat ze weer met 1-0 gemazzeld hadden
Bij mij niet. Al krijg ik nu een leuk sms'je binnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nog geen klachten, gaat tot nu toe goed.
quote:In verband met de verhuizing naar een nieuwe SMS-provider is het mogelijk dat er deze speelronde geen of minder SMS-berichten ontvangen zijn door bepaalde gebruikers. Onze excuses voor het ongemak.
Ik kom uit Nijmegen en draag de club een warm hart toe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef BB-boy het volgende:
Vanwaar NEC?
SMS ontvangen is altijd gratis, ook in het buitenland, zou een rare bedoeling worden als jij moet betalen omdat iemand anders jou iets stuurtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook maar even aangemeld.
Ajax: Beker en Competitie. Europees kan ik het toch altijd wel zien en ik vraag me af of het wel gratis is, als je in het buitenland zit.
feyenoord: Alleen competitie.
az: Alleen competitie.
psv: Alleen competitie
fc utrecht: Alleen competitie.
Heracles: Alleen competitie.
En Oranje: Alle drie.
Is ook wel zo, maar Europees zie ik alles toch wel live.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:29 schreef Helly het volgende:
[..]
SMS ontvangen is altijd gratis, ook in het buitenland, zou een rare bedoeling worden als jij moet betalen omdat iemand anders jou iets stuurt.
Dus het is inderdaad gewoon gratis in het buitenland!!quote:V. Is het ontvangen van de actuele live voetbalstanden in het buitenland ook gratis?
A. Ja, zolang je over een Nederlands nummer beschikt is het ontvangen van de live voetbalstanden volledig gratis!
Thanks, heb het gewijzigd voor de UEFA dus toch mijn foutquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:33 schreef Braxor het volgende:
@tim86
http://devoetbalstanden.n(...)er#achteraf-wijzigen
V. Kan ik de aangevinkte clubs ook weer wijzigen?
A. Ja, dat kan! Door in te loggen op de website kan je vervolgens bij voorkeuren maximaal 1 keer per week de aangevinkte clubs wijzigen.
Vandaar dat het dus niet kanMax 1 keer per week wijzigen, en daarna geldt dat je dus 2 uur VOOR aanvang van de wedstrijd moet wijzigen wil je de betreffende wedstrijden wilt ontvangen.
Meer reclame moet ik echt niet hebben op mijn telefoon. Krijg je naast de gebruikelijke SMS-jes er nog een zooi bovenop met Spam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef Braxor het volgende:
Denk dat het wel meevalt hoor patrickt37. Gisteren bekend gemaakt:
http://www.marketingfacts(...)_ruil_voor_beloning/
en een week geleden las ik dit al
http://interactievemarket(...)ele-advertentievorm/
dus denk dat het wel goed komt, heeft alleen zijn tijd nodig
Ik had er 10 ingegeven. Wanneer ik nu niets verander, blijf ik dan die 10 houden, of schrappen ze er zelfstandig 5?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:15 schreef Braxor het volgende:
"OP VELER VERZOEK IS ER VANAF NU DE KEUZE OM ALLEEN RUST EN EINDSTANDEN TE ONTVANGEN!"
Relaxt! Alleen zie ik wel dat je nu nog 5 vinkjes kan geven ipv van 10. Maarja rust en eindstanden er voor terug is wel mooi!
Ook van Sparta.quote:Op zondag 9 november 2008 13:28 schreef Veerboot het volgende:
Kan vanmiddag het voetbal niet live zien, dus heb me ook maar eens aangemeld. Vraagje: heb (onder andere) Ajax aangevinkt en dan dat ik 'alleen de doelpunten' wil ontvangen. Krijg ik dan alleen de doelpunten van Ajax (en de andere clubs die ik heb aangevinkt) doorgestuurd, of ook als de tegenstanders van die clubs (Sparta in het geval van Ajax, die ik dus niet heb aangevinkt) scoren? Ik neem aan van wel, maar toch voor de zekerheid maar even vragen hier.
Niet dus.quote:Op zondag 23 november 2008 10:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die kreeg ik ook ja. Ik vind het op zich niet zo erg dat ze eindstanden nu doen. Dat miste ik toch wel. Hopelijk krijg je wel de doelpuntenmakers er nog bij.
Ik wilde mezelf toch nog ff quoten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef patrickt37 het volgende:
Toch denk ik dat het niet lang zal bestaan, gezien het feit er weinig nieuwe aanbieders qua reclame bijkomen.
Ik vind het prima om te betalen voor deze dienst maar dan niet per sms, omdat ik wil weten waar ik aan toe ben. Doe mij dan maar abonnementskostenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef ChrisBoer het volgende:
Wat zouden jullie trouwens liever hebben:
- 10 eurocent per SMS betalen en dan zelf kunnen kiezen uit
*Begin en eindstand met speler
*Per goal met speler (evt. met update van gele en rode kaarten etc)
of een combinatie daarvan.
- Gratis SMS zoals bij devoetbalstanden en dan alleen
*Begin en eindstand met advertentie
Ik neig dan eerder naar de eerste optie. Dan zou ik het per goal willen, dat kost je waarschijnlijk zo'n ¤0,30 per wedstrijd als het 2-1 wordt ofzo. En dan heb je de spelers er tenminste bij. Die bedragen van ¤0,35 tot zelfs ¤1,50 per SMS zijn inderdaad belachelijk, maar voor zo'n klein bedrag zou ik het er zeker voor over hebben als je dan kwaliteit SMSjes hebt.
Eh, ruststand natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Silenus het volgende:
Huh, de beginstand is toch altijd gewoon 0-0 of maak ik nu een hele onnozele opmerking?
Mijn voorstel was dus een maandabonnement met een vast bedrag zonder eventuele extra kosten. Zou helemaal super zijn in mijn ogenquote:Beste Tim,
Langs deze weg wil ik je even informeren over het volgende. We hebben van meerdere mensen te horen gekregen dat ze geïnteresseerd zijn in een dergelijk abonnement als jij nu voorstelde. We werken er daarom naartoe om een dergelijk systeem vanaf volgende seizoen in te gaan voeren waarbij je voor een vast bedrag alle doelpunten, rust standen en eindstanden kan ontvangen. De precieze prijzen moeten nog worden vastgesteld, maar gebaseerd op wat we tot nu toe hebben kunnen realiseren lijkt het er op dat in vergelijking met de huidige betaalde sms-diensten we alles tussen de 400 en 700% lager kunnen aanbieden (uitgaande van de doorsnee ¤0,35 en ¤0,55 die wordt gevraagd bij andere partijen) en komen we gemiddeld rond deze 5 euro of misschien zelfs nog lager uit. En dan dus nogmaals tegen een vast bedrag, dus geen onzekerheden. We hopen hier aan het einde van dit seizoen meer duidelijkheid over te kunnen geven, maar dan weet je in elk geval dat we er al mee bezig zijn.
Met vriendelijke groet,
Brian
Dat geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:24 schreef Kopbal het volgende:
Begin van de hele actie aangemeld, en nog steeds krijg ik elke week gratis de SMSjes.
Nou, ze hadden een bepaalde capaciteit voor 'alle goals'. En omdat er teveel interesse was konden ze alleen nog maar rust- en eindstand-sms verzenden. En daar is minder interesse voorquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Handig als je niet in staat bent om het te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |