abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62678492
werkt prima tot nu toe bij mij.
pi_62708033
VAndaag liep het allemaal perfect.
Wanneer de stand op teletekst veranderde, kwam het SMS-je binnen de minuut aan.
pi_62710377
Inderdaad, niks te klagen gehad. Het zou opzich wel fijn zijn als ze er ook nog een eindstand smsten. Dan zit je niet meer zo in spanning
pi_62738260
Toch denk ik dat het niet lang zal bestaan, gezien het feit er weinig nieuwe aanbieders qua reclame bijkomen.
pi_62748760
Denk dat het wel meevalt hoor patrickt37. Gisteren bekend gemaakt:

http://www.marketingfacts(...)_ruil_voor_beloning/

en een week geleden las ik dit al

http://interactievemarket(...)ele-advertentievorm/

dus denk dat het wel goed komt, heeft alleen zijn tijd nodig
pi_62749187
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef Braxor het volgende:
Denk dat het wel meevalt hoor patrickt37. Gisteren bekend gemaakt:

http://www.marketingfacts(...)_ruil_voor_beloning/

en een week geleden las ik dit al

http://interactievemarket(...)ele-advertentievorm/

dus denk dat het wel goed komt, heeft alleen zijn tijd nodig
Meer reclame moet ik echt niet hebben op mijn telefoon. Krijg je naast de gebruikelijke SMS-jes er nog een zooi bovenop met Spam.
Tijd voor een spamfilter op mijn N95
pi_62749381
haha ja dat is niets nee, maar dat bedoel ik ook niet bedoel er meer mee aan te geven dat die adverteerders wel komen lijkt me als je dit leest. En deze manier van reclame ontvangen is toch prima gelijk in hetzelfde smsje bij devoetbalstanden? Iig is ook nog eens apart die zooi ontvangen inderdaad helemaal niets, maar dat gebeurt hier gelukkig ook niet.
pi_62858530
Ik ga mij ook maar eens aanmelden voor de topclubs. Al had ik woensdag ook een geweldige sms-dienst, hè sjimz .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62987877
"OP VELER VERZOEK IS ER VANAF NU DE KEUZE OM ALLEEN RUST EN EINDSTANDEN TE ONTVANGEN!"

Relaxt! Alleen zie ik wel dat je nu nog 5 vinkjes kan geven ipv van 10. Maarja rust en eindstanden er voor terug is wel mooi!
pi_62987963
5 vinkjes is mooi kut..vooral als je maar 1 keer per week mag wijzigen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62988237
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:15 schreef Braxor het volgende:
"OP VELER VERZOEK IS ER VANAF NU DE KEUZE OM ALLEEN RUST EN EINDSTANDEN TE ONTVANGEN!"

Relaxt! Alleen zie ik wel dat je nu nog 5 vinkjes kan geven ipv van 10. Maarja rust en eindstanden er voor terug is wel mooi!
Ik had er 10 ingegeven. Wanneer ik nu niets verander, blijf ik dan die 10 houden, of schrappen ze er zelfstandig 5?
pi_62997535
Nou ik wil eigelijk alleen de rust en eindstanden... dus toen ik ingelogd was zag ik nog wel steeds de oorspronkelijke 10 vinkjes staan. Alleen daarna toen ik een wijziging aanbracht kon ik er dus nog maar 5 aanvinken.

Dus het lijkt erop, als je niets wijzigd, je gewoon je 10 oorspronkelijke vinkjes mag houden en dat 5 vinkjes alleen geldt als je vanaf nu iets wijzigd.
pi_62998114
Heb ze even per mail een vraag gesteld of het aantal wijzigingen niet kan worden opgevoerd:
Kreeg een keurig snelle reply:
Beste Tim,

Bedankt voor je reactie. Echter is het nu nog niet mogelijk om
meerdere keren per week de clubs te wijzigen, omdat dat financieel nog
niet haalbaar is. Besef goed dat adverteren via sms in de
kinderschoenen staat en een opkomende markt is. Daarnaast hebben we al
zoveel aanmeldingen dat we al meer dan 80.000 berichten per week
versturen. Als we deze limiet van 1 keer per week wijzigen eraf halen
dan stijgt dit aantal nog veel verder door en dat is helaas financieel
nog niet haalbaar. Het is een groeiproces dus zodra we financieel het
wel kunnen gaan aanbieden dan zullen we dat zeker doen!

Met vriendelijke groet,
..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62998775
Prima en eerlijk toch! Komt dan vanzelf wel
  zondag 9 november 2008 @ 13:28:19 #115
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63072439
Kan vanmiddag het voetbal niet live zien, dus heb me ook maar eens aangemeld. Vraagje: heb (onder andere) Ajax aangevinkt en dan dat ik 'alleen de doelpunten' wil ontvangen. Krijg ik dan alleen de doelpunten van Ajax (en de andere clubs die ik heb aangevinkt) doorgestuurd, of ook als de tegenstanders van die clubs (Sparta in het geval van Ajax, die ik dus niet heb aangevinkt) scoren? Ik neem aan van wel, maar toch voor de zekerheid maar even vragen hier.
pi_63072470
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:28 schreef Veerboot het volgende:
Kan vanmiddag het voetbal niet live zien, dus heb me ook maar eens aangemeld. Vraagje: heb (onder andere) Ajax aangevinkt en dan dat ik 'alleen de doelpunten' wil ontvangen. Krijg ik dan alleen de doelpunten van Ajax (en de andere clubs die ik heb aangevinkt) doorgestuurd, of ook als de tegenstanders van die clubs (Sparta in het geval van Ajax, die ik dus niet heb aangevinkt) scoren? Ik neem aan van wel, maar toch voor de zekerheid maar even vragen hier.
Ook van Sparta.
  zondag 9 november 2008 @ 13:30:58 #117
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63072493
OK, top. Bedankt
pi_63444116
Krijg net een sms dat ze vandaag alleen rust en eindstanden doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63444127
Die kreeg ik ook ja. Ik vind het op zich niet zo erg dat ze eindstanden nu doen. Dat miste ik toch wel. Hopelijk krijg je wel de doelpuntenmakers er nog bij.
  zondag 23 november 2008 @ 10:58:36 #120
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_63444230
Ik hoop dat dit tijdelijk is

edit: met tijdelijk bedoel ik eigenlijk alleen vandaag
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_63444665
Opzich logisch dat dit moet. Aangezien er nog steeds amper reclame is. Ik vraag me af, of deze dienst het lang gaat volhouden. Ik vrees van niet, helaas.
pi_63447643
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die kreeg ik ook ja. Ik vind het op zich niet zo erg dat ze eindstanden nu doen. Dat miste ik toch wel. Hopelijk krijg je wel de doelpuntenmakers er nog bij.
Niet dus.
pi_63447824
Ja alleen dat schoonmakersbedrijf toch oid
pi_63448159
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:24 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Niet dus.
Jammer ja, rust- en eindstanden prima
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63454098
Ik krijg anders al regelmatig afwisselende reclame hoor... denk dat dat ook te maken heeft met het doelgericht adverteren he wat vooral gebeurt, als jou profielgegevens niet overeenkomen met door adverteerders opgegeven instellingen dan zit er in jou geval dus nog weinig variatie in.

Heb dus ook niet het idee dat het met de kosten te maken heeft. Sterker nog, heb ze gemaild en het is eigelijk een simpel verhaal.

Zoals ze in het smsje al neerzette is er zoveel animo voor deze dienst blijkbaar en worden er zulke gigantische aantallen verstuurd. Dit is vooral te wijden aan de vele doelpunten en grote uitslagen dus. Denk maar aan 2 weken terug zowel bij feyenoord als bij ajax 5-2 en fc groningen 5-0. gisteren was het met heerenveen en psv ook weer raak met 6-0 en 4-0. Omdat er dan zoveel wordt gescoord en ook nog eens tegelijkertijd lopen de aflevertijden van de smsjes soms zover op dat het niet meer acceptabel is.

Als oplossing hiervoor worden vanaf nu de rust en eindstanden nu alleen nog doorgegeven waardoor hoeft er aanzienlijk minder te worden verstuurd. Wat dus ook zeer bevorderlijk is voor de snelheid.

Kortom, het enorme succes lijkt meer het probleem te zijn dat ze het niet kunnen bijbenen.
pi_63454204
Oh en ik wilde daar eigelijk nog even aan toevoegen, ik vind het ook helemaal niet bezwaarlijk eigenlijk. Nu weet je tenminste zeker wanneer de wedstrijd is afgelopen hoeveel het is geworden en aangezien het ons nog steeds niets kost denk ik niet dat we reden tot klagen hebben. Liever dit dan die achterlijke bedragen van 35 cent per bericht betalen
pi_63466275
Hele nut van die dienst is helaas weg op deze manier. ff op internet naar de rust en eindstanden kijken kan ik zelf ook wel op mijn telefoon..juist die smsjes waren zo handig bij goals..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 24 november 2008 @ 00:21:51 #128
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63466868
Dus je kan alleen nog rust en eindstanden ontvangen via de sms? Jammer
  maandag 24 november 2008 @ 11:22:41 #129
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_63473202
Als dit zo blijft, meld ik mij af. Ik deed het juist om de doelpuntenmakers.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 24 november 2008 @ 12:49:51 #130
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63475440
idd jammer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_63655834
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef patrickt37 het volgende:
Toch denk ik dat het niet lang zal bestaan, gezien het feit er weinig nieuwe aanbieders qua reclame bijkomen.
Ik wilde mezelf toch nog ff quoten.
pi_64734062
Wat zouden jullie trouwens liever hebben:

- 10 eurocent per SMS betalen en dan zelf kunnen kiezen uit
*Begin en eindstand met speler
*Per goal met speler (evt. met update van gele en rode kaarten etc)
of een combinatie daarvan.

- Gratis SMS zoals bij devoetbalstanden en dan alleen
*Begin en eindstand met advertentie

Ik neig dan eerder naar de eerste optie. Dan zou ik het per goal willen, dat kost je waarschijnlijk zo'n ¤0,30 per wedstrijd als het 2-1 wordt ofzo. En dan heb je de spelers er tenminste bij. Die bedragen van ¤0,35 tot zelfs ¤1,50 per SMS zijn inderdaad belachelijk, maar voor zo'n klein bedrag zou ik het er zeker voor over hebben als je dan kwaliteit SMSjes hebt.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:41:30 #133
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64734170
betalen wil ik niet..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:42:41 #134
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64734223
Ik vind de tweede optie wel prima. Het doelpuntensaldo van Vitesse is momenteel 15-30. Totaal 45 goals. Ik heb geen ¤3 over voor de informatie wil allemaal tegen Vitesse scoren
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:58:58 #135
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64734941
Gratis de begin en eindstand.

De wedstrijden van Ajax ben ik sowieso wel bij en van de rest vind ik het genoeg om de begin en eindstand te weten.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:19:42 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64735847
Huh, de beginstand is toch altijd gewoon 0-0 of maak ik nu een hele onnozele opmerking?
Gourmetten of steengrillen?
pi_64736055
Nee dat is een scherpe observatie.

Ik heb het maar uitgezet, ruststanden en eindstanden krijg je toch wel mee. Ik vond het vooral handig om na iedere goal een sms'je te krijgen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64737914
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef ChrisBoer het volgende:
Wat zouden jullie trouwens liever hebben:

- 10 eurocent per SMS betalen en dan zelf kunnen kiezen uit
*Begin en eindstand met speler
*Per goal met speler (evt. met update van gele en rode kaarten etc)
of een combinatie daarvan.

- Gratis SMS zoals bij devoetbalstanden en dan alleen
*Begin en eindstand met advertentie

Ik neig dan eerder naar de eerste optie. Dan zou ik het per goal willen, dat kost je waarschijnlijk zo'n ¤0,30 per wedstrijd als het 2-1 wordt ofzo. En dan heb je de spelers er tenminste bij. Die bedragen van ¤0,35 tot zelfs ¤1,50 per SMS zijn inderdaad belachelijk, maar voor zo'n klein bedrag zou ik het er zeker voor over hebben als je dan kwaliteit SMSjes hebt.
Ik vind het prima om te betalen voor deze dienst maar dan niet per sms, omdat ik wil weten waar ik aan toe ben. Doe mij dan maar abonnementskosten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:07:06 #139
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64742866
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Silenus het volgende:
Huh, de beginstand is toch altijd gewoon 0-0 of maak ik nu een hele onnozele opmerking?
Eh, ruststand natuurlijk.
pi_67871062
quote:
Beste Tim,

Langs deze weg wil ik je even informeren over het volgende. We hebben van meerdere mensen te horen gekregen dat ze geïnteresseerd zijn in een dergelijk abonnement als jij nu voorstelde. We werken er daarom naartoe om een dergelijk systeem vanaf volgende seizoen in te gaan voeren waarbij je voor een vast bedrag alle doelpunten, rust standen en eindstanden kan ontvangen. De precieze prijzen moeten nog worden vastgesteld, maar gebaseerd op wat we tot nu toe hebben kunnen realiseren lijkt het er op dat in vergelijking met de huidige betaalde sms-diensten we alles tussen de 400 en 700% lager kunnen aanbieden (uitgaande van de doorsnee ¤0,35 en ¤0,55 die wordt gevraagd bij andere partijen) en komen we gemiddeld rond deze 5 euro of misschien zelfs nog lager uit. En dan dus nogmaals tegen een vast bedrag, dus geen onzekerheden. We hopen hier aan het einde van dit seizoen meer duidelijkheid over te kunnen geven, maar dan weet je in elk geval dat we er al mee bezig zijn.

Met vriendelijke groet,

Brian
Mijn voorstel was dus een maandabonnement met een vast bedrag zonder eventuele extra kosten. Zou helemaal super zijn in mijn ogen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67871604
Voor 5 euro valt dat best mee dan ja
pi_67873932
Dan haak ik af. Kan ook wel op internet kijken ofzo een tijdje later
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:12:41 #143
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_67895584
Dat ga ik even afwachten. 5 euro valt best mee voor een heel seizoen, maar ik kan het natuurlijk ook later kijken.
pi_68075728
Als het om dat soort bedragen gaat lijkt het me inderdaad redelijk. Ben benieuwd ga het ook even in de gaten houden dan.

Viel me trouwens op dat de sms berichten afgelopen weekend weer ontzettend snel binnenkwamen in vergelijking met de weken ervoor.

EDIT:

Viel me trouwens op dat ze ook nieuwe adverteerders hebben. Zag bijvoorbeeld Hornbach in de smsjes voorbij gaan. Die hadden wel een leuke, toen feyenoord verloor kreeg ik:

Zin om iets te verbouwen? Doe het met HORNBACH! De XXL onder de bouwmarkten en tuincentra.

Vind em wel leuk bedacht

[ Bericht 45% gewijzigd door Braxor op 17-04-2009 08:17:39 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:23:48 #145
234795 sezten
El genius
pi_68097288
In verband met de enorme hoeveelheid gebruikers ontvang je op dit moment ontvang alleen een sms-bericht bij de rust –en eindstand.

Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:24:33 #146
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68097310
Begin van de hele actie aangemeld, en nog steeds krijg ik elke week gratis de SMSjes.
pi_68106818
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:24 schreef Kopbal het volgende:
Begin van de hele actie aangemeld, en nog steeds krijg ik elke week gratis de SMSjes.
Dat geldt voor iedereen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71156987
Schop!

Komend seizoen is het nog maar mogelijk om van 2 clubs (gratis) de uitslagen te ontvangen.
Gelijk maar afgemeld.
pi_71157693
Maar er komt wel een abonnement met vaste kosten en voorzover ik het begrepen heb tegen een goede prijs..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71169954
Sowieso is de dienst met alleen de rust en de eindstand redelijk nutteloos geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')