er is ook nooit 1-1 gemaaktquote:Op zondag 14 september 2008 10:38 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de 1-1 van Sparta tegen PSV niet gekregen!![]()
Ik zie juist staan dat ze meer dingen gratis willen aanbieden (ruststanden, geen limiet op aantal clubs, gele kaarten e.d.). Op de voorwaarde dat er meer adverteerders worden gevonden.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe lang zou dit gratis blijven ? Er staat op de site dat het NOG gratis is ?
Daar staat dit over op de site:quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef Braxor het volgende:
Zo dan, nu waren ze pas snel! Helaas wel zonder minuut en naam, maar wel gewoon de stand. Binnen een minuut na scoren binnengekregen, sommige zelfs nog eerder dan ik ze op teletekst zag![]()
quote:Om de snelheid van de aflevering flink te bevorderen worden SMS-berichten op dit moment in veel gevallen verstuurd zonder extra gegevens, als de minuut en de naam van de speler. Binnen enkele dagen zal u via de website kunnen aangeven of u in het vervolg de standen standaard met of zonder minuut en doelpuntenmaker wilt ontvangen.
Ik heb de 1-0 niet eens ontvangen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Suijk het volgende:
2-0 en 3-0 van PSV niet ontvangen, dacht dus dat ze weer met 1-0 gemazzeld hadden
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Suijk het volgende:
2-0 en 3-0 van PSV niet ontvangen, dacht dus dat ze weer met 1-0 gemazzeld hadden
Bij mij niet. Al krijg ik nu een leuk sms'je binnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nog geen klachten, gaat tot nu toe goed.
quote:In verband met de verhuizing naar een nieuwe SMS-provider is het mogelijk dat er deze speelronde geen of minder SMS-berichten ontvangen zijn door bepaalde gebruikers. Onze excuses voor het ongemak.
Ik kom uit Nijmegen en draag de club een warm hart toe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef BB-boy het volgende:
Vanwaar NEC?
SMS ontvangen is altijd gratis, ook in het buitenland, zou een rare bedoeling worden als jij moet betalen omdat iemand anders jou iets stuurtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook maar even aangemeld.
Ajax: Beker en Competitie. Europees kan ik het toch altijd wel zien en ik vraag me af of het wel gratis is, als je in het buitenland zit.
feyenoord: Alleen competitie.
az: Alleen competitie.
psv: Alleen competitie
fc utrecht: Alleen competitie.
Heracles: Alleen competitie.
En Oranje: Alle drie.
Is ook wel zo, maar Europees zie ik alles toch wel live.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:29 schreef Helly het volgende:
[..]
SMS ontvangen is altijd gratis, ook in het buitenland, zou een rare bedoeling worden als jij moet betalen omdat iemand anders jou iets stuurt.
Dus het is inderdaad gewoon gratis in het buitenland!!quote:V. Is het ontvangen van de actuele live voetbalstanden in het buitenland ook gratis?
A. Ja, zolang je over een Nederlands nummer beschikt is het ontvangen van de live voetbalstanden volledig gratis!
Thanks, heb het gewijzigd voor de UEFA dus toch mijn foutquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:33 schreef Braxor het volgende:
@tim86
http://devoetbalstanden.n(...)er#achteraf-wijzigen
V. Kan ik de aangevinkte clubs ook weer wijzigen?
A. Ja, dat kan! Door in te loggen op de website kan je vervolgens bij voorkeuren maximaal 1 keer per week de aangevinkte clubs wijzigen.
Vandaar dat het dus niet kanMax 1 keer per week wijzigen, en daarna geldt dat je dus 2 uur VOOR aanvang van de wedstrijd moet wijzigen wil je de betreffende wedstrijden wilt ontvangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |