er is ook nooit 1-1 gemaaktquote:Op zondag 14 september 2008 10:38 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de 1-1 van Sparta tegen PSV niet gekregen!![]()
Ik zie juist staan dat ze meer dingen gratis willen aanbieden (ruststanden, geen limiet op aantal clubs, gele kaarten e.d.). Op de voorwaarde dat er meer adverteerders worden gevonden.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe lang zou dit gratis blijven ? Er staat op de site dat het NOG gratis is ?
Daar staat dit over op de site:quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef Braxor het volgende:
Zo dan, nu waren ze pas snel! Helaas wel zonder minuut en naam, maar wel gewoon de stand. Binnen een minuut na scoren binnengekregen, sommige zelfs nog eerder dan ik ze op teletekst zag![]()
quote:Om de snelheid van de aflevering flink te bevorderen worden SMS-berichten op dit moment in veel gevallen verstuurd zonder extra gegevens, als de minuut en de naam van de speler. Binnen enkele dagen zal u via de website kunnen aangeven of u in het vervolg de standen standaard met of zonder minuut en doelpuntenmaker wilt ontvangen.
Ik heb de 1-0 niet eens ontvangen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Suijk het volgende:
2-0 en 3-0 van PSV niet ontvangen, dacht dus dat ze weer met 1-0 gemazzeld hadden
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Suijk het volgende:
2-0 en 3-0 van PSV niet ontvangen, dacht dus dat ze weer met 1-0 gemazzeld hadden
Bij mij niet. Al krijg ik nu een leuk sms'je binnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nog geen klachten, gaat tot nu toe goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |