Gelukkig is dat niet zo, en zodoende heb jij ons weer op de hoogte kunnen brengen van dit voorvalquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
Ik rij dus vandaag terug van Heerlen naar Sittard via Brunssum.
Komt er opeens een politieauto met sirenes langsgereden . dus ik laat die netjes voorbij , rij ik de rotonde op om rechtsaf te gaan richting Sittard stopt de politiewagen voor me , dus ik denk wtf heb ik gedaan![]()
Blijken daar kleine kutkinderen bakstenen van de brug af staan te gooien , als ik 2 min eerder was vertrokken had mijn voorruit niet meer geleefd
Helaasquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo, en zodoende heb jij ons weer op de hoogte kunnen brengen van dit voorval
Nah! doe eens liefquote:
Die naam!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
dan late se se wel lige:O
Dit is nu echt zo'n user waarbij je meteen z'n posthistory gaat checken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
Ik vond ook al dat het breezergehalte ietwat hoog lagquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit is nu echt zo'n user waarbij je meteen z'n posthistory gaat checken..
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Die naam!ik was 8 toen ik die naam verzon en nu ben ik te lui om hem te veranderen
Die spelling!dit is om mijn gemaakte fouten te maskeren...
Juist, jeweetjessss.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
Ik bedoelde dat je erin faalt het woord correct te spellenquote:
dan alsnog ben ik te lui om het te veranderen en weet ik dat het invisible hoort te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je erin faalt het woord correct te spellen
Snel wikipedia gecheckt? 14.gifquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef invisable het volgende:
[..]
dan alsnog ben ik te lui om het te veranderen en weet ik dat het invisible hoort te zijn
nee... kijk maar in mijn vorige posts... daar leg ik het ook uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Snel wikipedia gecheckt? 14.gif
Als het niet voor me gequote wordt ben ik te luiquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef invisable het volgende:
[..]
nee... kijk maar in mijn vorige posts... daar leg ik het ook uit
ik ben te lui voor het te quote ^-^quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:09 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als het niet voor me gequote wordt ben ik te lui
Hoezo kan iemand zijn username nou weer fout spellen??quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je erin faalt het woord correct te spellen
Are you shitting me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
Weet je wat quoten is?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef invisable het volgende:
[..]
ik ben te lui voor het te quote ^-^
Duh jouw naam moet zijn: tarabossquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:14 schreef Tarabass het volgende:
[..]
ScherpKoekje bestaat niet
En moet mijn naam dan met één s of met twee s'en?
Als je zo'n naam ziet is het wel erg naïef om te denken dat het expres is en dat weet je.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoezo kan iemand zijn username nou weer fout spellen??
Als iemand zo wil heten, dan mag dat toch.
Ik kan ook wel zeggen dat jouw naam fout is, want het moet namelijk zijn:
scherpHoekje
Het wachten wordt op een gefrustreerde automobilist die stenengooiers bekogelt met stenen.quote:
Dat was ook mijn idee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef Strani het volgende:
Niks in de cel, gewoon discreet verwijderen uit de samenleving.
Ze hebben daar nog wel een paar verlaten mijnen in Limburg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef Strani het volgende:
Niks in de cel, gewoon discreet verwijderen uit de samenleving.
Geboortedatum: 03-05-1993quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef invisable het volgende:
Die naam! ik was 8 toen ik die naam verzon en nu ben ik te lui om hem te veranderen
Die spelling! dit is om mijn gemaakte fouten te maskeren...
Zelfs in je username zit een spelfout!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
In die van jouw ook. Dat moet toch met één A en 051 zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Zelfs in je username zit een spelfout!
Edit: Oh ik loop achter![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:02 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In die van jouw ook. Dat moet toch met één A en 051 zijn?
Rij jij auto ? Dacht dat jij elke dag met je scooter op en neer ging.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
Ik rij dus vandaag terug van Heerlen naar Sittard via Brunssum.
Komt er opeens een politieauto met sirenes langsgereden . dus ik laat die netjes voorbij , rij ik de rotonde op om rechtsaf te gaan richting Sittard stopt de politiewagen voor me , dus ik denk wtf heb ik gedaan![]()
Blijken daar kleine kutkinderen bakstenen van de brug af staan te gooien , als ik 2 min eerder was vertrokken had mijn voorruit niet meer geleefd
Wel als ik het maakquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nou en het is hardcore hoor, en heus niet artcore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |