Gelukkig is dat niet zo, en zodoende heb jij ons weer op de hoogte kunnen brengen van dit voorvalquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
Ik rij dus vandaag terug van Heerlen naar Sittard via Brunssum.
Komt er opeens een politieauto met sirenes langsgereden . dus ik laat die netjes voorbij , rij ik de rotonde op om rechtsaf te gaan richting Sittard stopt de politiewagen voor me , dus ik denk wtf heb ik gedaan![]()
Blijken daar kleine kutkinderen bakstenen van de brug af staan te gooien , als ik 2 min eerder was vertrokken had mijn voorruit niet meer geleefd
Helaasquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo, en zodoende heb jij ons weer op de hoogte kunnen brengen van dit voorval
Nah! doe eens liefquote:
Die naam!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
dan late se se wel lige:O
Dit is nu echt zo'n user waarbij je meteen z'n posthistory gaat checken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
Ik vond ook al dat het breezergehalte ietwat hoog lagquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit is nu echt zo'n user waarbij je meteen z'n posthistory gaat checken..
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Die naam!ik was 8 toen ik die naam verzon en nu ben ik te lui om hem te veranderen
Die spelling!dit is om mijn gemaakte fouten te maskeren...
Juist, jeweetjessss.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef invisable het volgende:kinderen gewoon een nachtjes op stenen bankje late slape in celletje:O
Ik bedoelde dat je erin faalt het woord correct te spellenquote:
dan alsnog ben ik te lui om het te veranderen en weet ik dat het invisible hoort te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je erin faalt het woord correct te spellen
Snel wikipedia gecheckt? 14.gifquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef invisable het volgende:
[..]
dan alsnog ben ik te lui om het te veranderen en weet ik dat het invisible hoort te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |