Ik moet nog even wachten voor dat ik achter het stuur zit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef Fredo55 het volgende:
Tweede week van september heb ik mijn eerste rijles, en
aangezien ik een ongeluk heb gehad (waar ik al snel overheen was)
ben ik toch wel een beetje zenuwachtig.
Hoe ging jullie eerste rijles?
Gelijk zonder fouten?
Of net zoals mijn schoonzus 2 spiegels eraf rijden?
En is het verstandig om eerst theorie-lessen te volgen
als je begint met praktijklessen?
Goh, dat had ik nou nooit verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten voor dat ik achter het stuur zit.
Echt niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Goh, dat had ik nou nooit verwacht.
In het begin nog niet echt, maar later zekerquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef Fredo55 het volgende:
En is het verstandig om eerst theorie-lessen te volgen
als je begint met praktijklessen?
Zou ik niet te hard roepen, sommige mensen welquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is niet nodig om eerst theorielessen te gaan doen. Als je geen ervaring hebt met het besturen van een auto zal je niet gelijk de snelweg opgaanblijft bij een beetje sturen en gas geven.
![]()
Hier ookquote:Bij mij ging het prima
Dat er een W achter jou moet. Jouw dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
W?
wat is dat nou weer voor nieuwe shit waar ik niks van af weet?
Dat had ik ook. Stond hij even versteld toen ik aan het begin van de tweede les foutloos kon schakelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef junkiesietze het volgende:
OT:
goed, ik mocht alleen maar sturenniet omdat ik de rest niet kon, maar het mocht gewoon niet
deed mn instructeur bij iedereen zo...
Zeik niet, je snapt het toch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een verschrikkelijke spelfout in de TT
Maar dan moet je ook wel iets kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
In het begin is alles simpel, omdat je nog niet hoeft op te letten, maar eerst leert de auto te besturen
Na een paar lessen moet je opeens gaan kijken, en wordt het wat moeilijker
[..]
In het begin nog niet echt, maar later zeker
Je moet dan zelf situatie inschatten e.d., dus wel handig als je de regels dan weet
[..]
Zou ik niet te hard roepen, sommige mensen wel
[..]
Hier ook
Ja, dat vraag ik mezelf ook af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef bioloogje het volgende:
Had in het begin nog niet door hoe de auto op het stuur reageerde. (dus hoeveel je het stuur moest draaien bij een bocht) Waardoor ik meteen op de verkeerde rijbaan zat. Toen ik dat door had ging het prima, is nog allemaal goedgekomen.
Heb je echt zo door allemaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mezelf ook af.![]()
Maar dat zal ik vanzelf wel leren.
Maar bij elke auto is dat wel anders volgens mij,quote:
Hopen dat je een auto met stuurbekrachtiging krijgtquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mezelf ook af.![]()
Maar dat zal ik vanzelf wel leren.
Ik denk dat er maar weinig rijscholen zijn die nog zonder stuurbekrachtiging rijden. Die gasten zitten zelf ook hele dagen in die auto.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hopen dat je een auto met stuurbekrachtiging krijgtDan hoef je het stuur niet meer dan een kwartslag te draaien om een normale bocht te maken.
Wie het niet gelooft is ook een mens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof je me als ik "nee" zeg?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef StrawberryFields het volgende:
Freddie, maak je maar niet ongerust. Zo lang je niet rijdt als toen.. weetjewel? komt alles wel goed.
idd bij mij was toen 3/4 gezakt. Stelletje tokkies 1x boek doorlezen was voldoende.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef kloas_wokkel het volgende:
ik was gewend om wel eens in een trekker te rijden dus schakelen kon ik al wel, maar de eerste keer remde ik iets te krachtigverder alles wel goed gegaan
(21lessen rijbewijs alles in 1 x )
Zorg wel dat je goed leert voor je theorie examen want als je ziet hoeveel er daar zakken wat niet nodig hoeft te zijn...
golf is geen tokkie autoquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef CasB het volgende:
maarja, dat zijn ook de tokkies die later in een Golf/CRX/Kadett GSI gaan rijden.
prijs verschil denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:18 schreef CasB het volgende:
En je rijdt in een Golf Variant, dus een stationawgon, tja, die vallen over het algemeen wel mee. Alleen snap ik dan niet waarom je ouders geen Passat stationwagon hebben.
Sorry to burst your bubble, schijnt dat er wel heel wat mensen zijn die gassen/schakelen/sturen de eerste les krijgen. Sterker nog zelfs eerste les de snelweg opgaan (want dan ben je gelijk van die angst af is zeg maar het idee)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:47 schreef Ferrox het volgende:
ik kreeg de vraag of ik al es eerder gereden had.
Ja dus, nogal vaak + aardig wat trekker gereden, mocht dus ook gelijk achter het stuur.
mocht alles al doen, sturen gassen, schakelen, alles
gelijk eerste les ook al op de autoweg![]()
ging heerlijk lekker rijden, alleen reed volgens mn instructeur te agressief![]()
maandag mag ik weer, heb dan mn 3e les
Hehehe ja het stuurquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef bioloogje het volgende:
Meteen vol aan de bak moest alles doen behalve kijken. Had in het begin nog niet door hoe de auto op het stuur reageerde. (dus hoeveel je het stuur moest draaien bij een bocht) Waardoor ik meteen op de verkeerde rijbaan zat. Toen ik dat door had ging het prima, is nog allemaal goedgekomen.
Theorielessen heb ik überhaupt nooit gehad, als je een beetje intelligent bent dan kun je het ook door het theorieboek een keer door te lezen en wat examens te oefenen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef Gibeon het volgende:
Ja in Emmeloord word je elke dag bijna dood gereden door die lesauto's ja, werkt wel goed
IedeK: Iede Klaas?
Welke buurt woon jij?quote:Op maandag 1 september 2008 12:19 schreef Sylvana het volgende:
En toen dat allemaal lukte mocht ik rest van les gewoon door de buurt heen rijden, maximaal 100 km/u.
Zal wel aan mn dialect liggen dan, met buurt bedoel ik dus omgeving, dus beetje door de dorpjes in de buurt heen rijden, over provinciale weg enzoquote:
Hip, ik mocht alleen sturen tijdens mijn eerste rijlesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
Eerste rijles ging prima hierNiks of niemand geraakt, maar moest wel meteen alles zelf doen. Niet het spiegels kijken, maar wel schakelen
Nu alleen nog ff snel mn theorie halen en ik mag waarschijnlijk binnenkort op voor mn praktijk
Hoor je inderdaad best wel vaak, dat je de eerste les alleen mag sturen, of alleen schakelen of weet ik veel wat. Ik moest de eerste les gelijk alles doen. Vond het doodeng, maar ik denk dat je het wel 't snelst leert wanneer je gewoon gelijk leert alles tegelijk te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef junkiesietze het volgende:
OT:
goed, ik mocht alleen maar sturenniet omdat ik de rest niet kon, maar het mocht gewoon niet
deed mn instructeur bij iedereen zo...
ik begrijp eigenlijk nog altijd niet hoe je moet rijden zonder te kijken, lijkt me redelijk gevaarlijk eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Genius-F het volgende:
Vanochtend eerste rijles gehad. Alles gedaan behalve kijken, ging opzich wel goed.
Was trouwens de eerste die les kreeg in deze auto want die was compleet nieuw
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook wel iets kunnenAls je het niet kan ga je echt de snelweg niet op
ja misschien als je een idioot als instructeur hebt die toevallig de volgende dag een nieuwe auto gaat kopen
En het gevaar voor anderen is geen factor?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
wat een onzin, toen ik 4 jaar geleden mn 1e rijles had ging ik gewoon gelijk de snelweg op, mn broertje is net aan het lessen en die ging ook gewoon gelijk naar Bussum. Je instructeur heeft ook pedalen hoor, die let echt wel op. Anders zou je nergens kunnen rijden want op een industrieterrein kan je je ook te pletter rijden.
Leren jij !!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Morgen Theorie examen, en niks geleerd
mijn examinator zei dat het niet de bedoeling was dat de passagiers op de achterbank van links naar rechts worden geslingerd, was er wel doorquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef T42 het volgende:
ik kon al rijdenopgegroeit met auto's dus meteen flinke ronden gemogen als 1e les
wel 2x gezaktik reed te pittig
dan moetten ze maar gordels dragenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Archont het volgende:
[..]
mijn examinator zei dat het niet de bedoeling was dat de passagiers op de achterbank van links naar rechts worden geslingerd, was er wel door
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Volgende week maandag om 15u mijn eerste rijles.
Dat zei een collega ook al.quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
Flauw
stoer hoor opscheppen, alleen maar omdat er geen gordels in je fiat panda zitten hoef je niet gelijk te doen of je een porsche hebt or what ever.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef T42 het volgende:
[..]
dan moetten ze maar gordels dragenbij mij in de auto is dat dan wel probleem ik heb geen gordels in me auto namelijk
Jij kent T42 niet eens..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
stoer hoor opscheppen, alleen maar omdat er geen gordels in je fiat panda zitten hoef je niet gelijk te doen of je een porsche hebt or what ever.
Sluit ik me geheel bij aan, als je automaat afrijdt mag je alleen in een automaat rijden, kan nog weleens lastig zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
gewoon schakel, anders moet je later voor je schakel omdat je alleen automaat hebt.
En wat je mag doen hangt van jou als persoon af
ach valt wel mee, ik weet nog een ander lesser die de auto 40x heeft afgeslagen in 1 les.. dat vind ik ergquote:
Dan ben ik ook wel een beetje benieuwd naar de instructeur, de lesser zit natuurlijk wel achter het stuur en bedient de pedalen, maar als instructeur heb je dan toch iets niet goed aangeleerd lijkt me.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ach valt wel mee, ik weet nog een ander lesser die de auto 40x heeft afgeslagen in 1 les.. dat vind ik erg
Het was een meisje van 18quote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wel een beetje benieuwd naar de instructeur, de lesser zit natuurlijk wel achter het stuur en bedient de pedalen, maar als instructeur heb je dan toch iets niet goed aangeleerd lijkt me.
Om je broek, Duhh!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rij-instructeur:
"Wat weet je al?"
Ik:
"Waar zit de riem?"
Het inzicht kwam bij mij pas toen ik af moest rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:58 schreef maruda het volgende:
Nu nog bezig met rijlessen. Gaat opzich nog steeds goed, alleen het inzicht moet verbeterd worden. Maarja das ook een bekend probleem bij vele!
Veel Suc6!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef MP1917 het volgende:
mijn 1e les: ok, daar zit het stuur, koppeling, rem, gas, start de auto maar. gaan we rijden, kijk uit voor dat stoepje *kadeng*, koppeling op laten komen en gas...nu ga je te hard, gas lo...ja goed, nu door, koppeling in, ja en dan gas los ja, nee niet allebei tegelijk...
pfff wie laat een kind nou voor het eerst autorijden als je pas net weet dat de bestuurder linksvoorin zit... je laat zo iemand toch niet gas, rem én koppeling doen? ok..hij schakelde door maar jezus christus zeg!!!
oh...ik ga trouwens 24 februari afrijden*hoop ik*
Maar wat heb je nou zeg maar allemaal gedaan die zes dagen, heb me rijbewijs inmiddels al maar gewoon de normale manier zeg maar, 2 uurtjes lessen per week zoiets. Want ben je nu ook druk bezig met kijken? Daar was ik nog het langste mee bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef SnowAngel1 het volgende:
Ik heb de laatste dag van me 6-daagse erop zitten en gaat allemaal lekker.:D
Eerste rijles mocht ik meteen alles. Op een weg waar we 80 mochten, reedt ik natuurlijk 90.:P Alleen bij 't wegrijden van huis ging 't bijna mis, omdat ik natuurlijk totaal niet wist hoe dat sturen ging, maar heb de boom nog kunnen ontwijken.
Verder met de sneeuw van maandag rondjes mogen scheuren op een parkeerplek, vol gas en naa rlinks steuren. Erg geinig. Door de MacDrive geweest en een noodstop gedaan met 80 km/u.
Nu zou ik dus morgen afrijden, maar dat is nog even afwachten gezien 't weer.Sowieso nog één uurtje rondrijden.:D
Wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik werd op mijn vijfde les geramd door een vrachtauto. Kapot geschrokken :|
Nu heb ik mijn rijbewijs en kan ik je alleen maar uitlachen.
Je krijgt eerst een intake gesprek, dan wordt er gekeken wat je allemaal al kan. Aan 't einde van die les dan wordt er besproken of je nog lessen nodig hebt voor je met e 6-daagse begint. In die lessen voor de 6-daagse ben je bezig met 't besturen van de auto en minimaal met kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou zeg maar allemaal gedaan die zes dagen, heb me rijbewijs inmiddels al maar gewoon de normale manier zeg maar, 2 uurtjes lessen per week zoiets. Want ben je nu ook druk bezig met kijken? Daar was ik nog het langste mee bezig
Daar ben ik ook superlang mee bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou zeg maar allemaal gedaan die zes dagen, heb me rijbewijs inmiddels al maar gewoon de normale manier zeg maar, 2 uurtjes lessen per week zoiets. Want ben je nu ook druk bezig met kijken? Daar was ik nog het langste mee bezig![]()
je zal idd zien dat als je wat vroeger schakelt, autorijden een stuk relaxter is, je hebt dan gewoon uitgebreid de tijd om te kijken en hoeft niet alles tegelijk te doen. Ik had er ook last van, kwam je op een rotonde afrijden in zn 4, de laatste 10 meter keihard remmnen, in zn 2 rammen en tegelijkertijd proberen te kijken en als je niet doorkon heel snel in zn 1 zettenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook superlang mee bezig.![]()
Schakelen begin ik onder de knie te krijgen, alleen moet ik het wat vroeger doen. (Als ik bijv. op een rontonde af rijd)
Ik ga er echt hard op oefenen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
je zal idd zien dat als je wat vroeger schakelt, autorijden een stuk relaxter is, je hebt dan gewoon uitgebreid de tijd om te kijken en hoeft niet alles tegelijk te doen. Ik had er ook last van, kwam je op een rotonde afrijden in zn 4, de laatste 10 meter keihard remmnen, in zn 2 rammen en tegelijkertijd proberen te kijken en als je niet doorkon heel snel in zn 1 zetten.
Hoeveel lessen heb je gehad dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef Klonterpot het volgende:
Prima, helaas wat teveel lessen gehad... maargoed nu al weer ruime tijd in bezit van rijbewijs.
Dat deed ik ook altijd, lekker terug schakelen en de koppeling langzaam loslaten, maar dat vond mijn instructeur nooit goed.quote:
Remmen op motor kost geen koppeling als je de handel niet laat slippen. Daar zat je instructeur fout.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, lekker terug schakelen en de koppeling langzaam loslaten, maar dat vond mijn instructeur nooit goed.
Liever de remmen 2x verwisselen door slijtage dan de koppeling zei ie altijd![]()
Terwijl ik wel altijd met hoge toeren moest optrekken op een helling, en ik het vrijwel altijd vanuit stationair doe..
ik laat voordat ik de koppeling helemaal los heb wel een tijdje slippen, zodat de toeren ook langzaam omhooggaan, en niet ineenkeer waardoor je ook naar voren schiet. Daardoor slijt je koppeling wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:19 schreef TheJoker. het volgende:
[..]
Remmen op motor kost geen koppeling als je de handel niet laat slippen. Daar zat je instructeur fout.
Optrekken op een helling kun je echter wel beter met een hoger toerental doen, dan gaat je blok echt langer mee. Het nieuwe rijden werkt niet op hellingen.
Zorg er voor dat je dat toerental al hebt voordat je de koppeling los laat. Dan slipt ie niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik laat voordat ik de koppeling helemaal los heb wel een tijdje slippen, zodat de toeren ook langzaam omhooggaan, en niet ineenkeer waardoor je ook naar voren schiet. Daardoor slijt je koppeling wel.
Met een laag toerental optrekken wanneer een hoog koppel noodzakelijk is sloopt je auto vanzelf.quote:En optrekken op een helling vind ik gewoon fijner om zonder al te veel toeren op te trekken.
Ik mag niet met handrem optrekken, maar moet de rem en koppeling inhouden, koppeling langzaam los en op het moment dat de auto wat begint te trillen (doordat ie wilt optrekken) moet je van hem gasgeven om extra toeren te maken..
Wat ik dan altijd doe is koppeling langzaam los dan gas.. zodat ik met stationair optrek..
Vind ik lekkerder naar mijn gevoel.
Het ideale schakelmoment ligt tussen de 1500 en de 2500 voor een gemiddelde benzinebak, voor een diesel iets lager. Maar het relaxte rijdt het gewoon als je bij de daling in toerental vloeiend overgaat in je nieuwe versnelling, zonder schokje. Als je dat doet rij je automatisch ook zuinig.quote:Schakelen doe ik ook altijd net onder wanneer de turbo inslaat... (nu wanneer ie wel inslaat, hij is nu gechipt).. op ongeveer 1700RPM al.. soms ff optrekken tot 2100.
Ik ben zoals je leest beetje zuinig met de auto van mijn rij instructeur, en rij ook heel relaxed en rustig.. ik mag zelfs als een sjonnie zitten en mijn arm op de leuning + pook en ander op het stuur.. ALS ik maar op de examen niet doe![]()
Maar nu heb ik het financieel moeilijk, dus ben al een maandje gestopt..
Zodra mijn studiefinaceering van 800 euri binnenkomt, dan ga ik meteen op en meteen daarna op examen![]()
![]()
![]()
Over het algemeen heeft een lesauto nog flink wat power (ik had 144 pk), in tegenstelling tot de twingo waar ik nu meestal in rij, dus daar ben ik het zeker niet mee eens. Op een oprit kan ik niet snel optrekken en dus niet snel nog even voor iets. Dat maakt het wel lastiger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:07 schreef koffiegast het volgende:
maar serieus zodra je in gewone auto zit zul je zien dat snelweg appeltje eitje is
Waar haal je die informatie vandaan? Ik kan je vertellen dat die van mij waarschijnlijk de 100 nog niet eens haalde. Als je het gaspedaal helemaal intrapte ging je pas enigszins normaal vooruit (als ik het vergelijk met waar ik nu meestal in rijd). En dan nog heb ik de raarste capriolen meegemaakt, zoals op een drukke straat langs winkelcentrums dat een auto voor mij stopt om iemand eruit te laten, daarna was direct een kruising, auto achter me moest per se nodig langs me schieten, het is echt alsof ze een grote drang krijgen dat ze er langs moeten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft een lesauto nog flink wat power (ik had 144 pk), in tegenstelling tot de twingo waar ik nu meestal in rij, dus daar ben ik het zeker niet mee eens. Op een oprit kan ik niet snel optrekken en dus niet snel nog even voor iets. Dat maakt het wel lastiger.
Thanks, maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:35 schreef TheJoker. het volgende:
[..]
Zorg er voor dat je dat toerental al hebt voordat je de koppeling los laat. Dan slipt ie niet.
[..]
Met een laag toerental optrekken wanneer een hoog koppel noodzakelijk is sloopt je auto vanzelf.
[..]
Het ideale schakelmoment ligt tussen de 1500 en de 2500 voor een gemiddelde benzinebak, voor een diesel iets lager. Maar het relaxte rijdt het gewoon als je bij de daling in toerental vloeiend overgaat in je nieuwe versnelling, zonder schokje. Als je dat doet rij je automatisch ook zuinig.
Remmen op de motor is trouwens ook ideaal voor je brandstofverbruik, een auto met injectie verbruikt als je het gaspedaal los hebt en NIET stationair draait 0 brandstof. Helemaal niks.
Zo is het me ook geleerd, met de nadruk op 'even hard rijden als de rest'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef CasB het volgende:
Op weg naar de snelweg: Gas geven en zorgen dat je even hard rijdt als de rest, en als je geen ruimte hebt om in te voegen, gas geven, maar liever niet remmen.
Als je eenmaal zelfstandig rijdt, dan kijk je amper naar de toerenteller en gaat het allemaal op gehoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo is het me ook geleerd, met de nadruk op 'even hard rijden als de rest'.
Ik moet tijdens het examen er echt op letten om met beide handen op het stuur te rijden,
nu leg ik me linker-arm op de leuning, vind ik relax rijden.![]()
Dat toerenteller-gedoe, daar snap ik nog steeds niets van en dat na 14 lessen.![]()
Voor de rest gaat het wel goed, alleen tijdens het koppelen nog af en toe geslip maar dat is ook een
kweste van je toerenteller in de gaten houden.
Theorie is aangevraagt, volgende week woensdag mag ik op.
Dus flink leren enzo.
Tis niet mijn autoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheJoker. het volgende:
[..]
Doe het dan ook, scheelt je knaken.
Tot je een keer met muziek aan rijdt, dan is zo'n toerenteller wel erg handigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je eenmaal zelfstandig rijdt, dan kijk je amper naar de toerenteller en gaat het allemaal op gehoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |