quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook wel iets kunnenAls je het niet kan ga je echt de snelweg niet op
ja misschien als je een idioot als instructeur hebt die toevallig de volgende dag een nieuwe auto gaat kopen
En het gevaar voor anderen is geen factor?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
wat een onzin, toen ik 4 jaar geleden mn 1e rijles had ging ik gewoon gelijk de snelweg op, mn broertje is net aan het lessen en die ging ook gewoon gelijk naar Bussum. Je instructeur heeft ook pedalen hoor, die let echt wel op. Anders zou je nergens kunnen rijden want op een industrieterrein kan je je ook te pletter rijden.
Leren jij !!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Morgen Theorie examen, en niks geleerd
mijn examinator zei dat het niet de bedoeling was dat de passagiers op de achterbank van links naar rechts worden geslingerd, was er wel doorquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef T42 het volgende:
ik kon al rijdenopgegroeit met auto's dus meteen flinke ronden gemogen als 1e les
wel 2x gezaktik reed te pittig
dan moetten ze maar gordels dragenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Archont het volgende:
[..]
mijn examinator zei dat het niet de bedoeling was dat de passagiers op de achterbank van links naar rechts worden geslingerd, was er wel door
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Volgende week maandag om 15u mijn eerste rijles.
Dat zei een collega ook al.quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
Flauw
stoer hoor opscheppen, alleen maar omdat er geen gordels in je fiat panda zitten hoef je niet gelijk te doen of je een porsche hebt or what ever.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef T42 het volgende:
[..]
dan moetten ze maar gordels dragenbij mij in de auto is dat dan wel probleem ik heb geen gordels in me auto namelijk
Jij kent T42 niet eens..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
stoer hoor opscheppen, alleen maar omdat er geen gordels in je fiat panda zitten hoef je niet gelijk te doen of je een porsche hebt or what ever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |