Ik moet nog even wachten voor dat ik achter het stuur zit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef Fredo55 het volgende:
Tweede week van september heb ik mijn eerste rijles, en
aangezien ik een ongeluk heb gehad (waar ik al snel overheen was)
ben ik toch wel een beetje zenuwachtig.
Hoe ging jullie eerste rijles?
Gelijk zonder fouten?
Of net zoals mijn schoonzus 2 spiegels eraf rijden?
En is het verstandig om eerst theorie-lessen te volgen
als je begint met praktijklessen?
Goh, dat had ik nou nooit verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten voor dat ik achter het stuur zit.
Echt niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Goh, dat had ik nou nooit verwacht.
In het begin nog niet echt, maar later zekerquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef Fredo55 het volgende:
En is het verstandig om eerst theorie-lessen te volgen
als je begint met praktijklessen?
Zou ik niet te hard roepen, sommige mensen welquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is niet nodig om eerst theorielessen te gaan doen. Als je geen ervaring hebt met het besturen van een auto zal je niet gelijk de snelweg opgaanblijft bij een beetje sturen en gas geven.
![]()
Hier ookquote:Bij mij ging het prima
Dat er een W achter jou moet. Jouw dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
W?
wat is dat nou weer voor nieuwe shit waar ik niks van af weet?
Dat had ik ook. Stond hij even versteld toen ik aan het begin van de tweede les foutloos kon schakelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef junkiesietze het volgende:
OT:
goed, ik mocht alleen maar sturenniet omdat ik de rest niet kon, maar het mocht gewoon niet
deed mn instructeur bij iedereen zo...
Zeik niet, je snapt het toch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een verschrikkelijke spelfout in de TT
Maar dan moet je ook wel iets kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
In het begin is alles simpel, omdat je nog niet hoeft op te letten, maar eerst leert de auto te besturen
Na een paar lessen moet je opeens gaan kijken, en wordt het wat moeilijker
[..]
In het begin nog niet echt, maar later zeker
Je moet dan zelf situatie inschatten e.d., dus wel handig als je de regels dan weet
[..]
Zou ik niet te hard roepen, sommige mensen wel
[..]
Hier ook
Ja, dat vraag ik mezelf ook af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef bioloogje het volgende:
Had in het begin nog niet door hoe de auto op het stuur reageerde. (dus hoeveel je het stuur moest draaien bij een bocht) Waardoor ik meteen op de verkeerde rijbaan zat. Toen ik dat door had ging het prima, is nog allemaal goedgekomen.
Heb je echt zo door allemaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mezelf ook af.![]()
Maar dat zal ik vanzelf wel leren.
Maar bij elke auto is dat wel anders volgens mij,quote:
Hopen dat je een auto met stuurbekrachtiging krijgtquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mezelf ook af.![]()
Maar dat zal ik vanzelf wel leren.
Ik denk dat er maar weinig rijscholen zijn die nog zonder stuurbekrachtiging rijden. Die gasten zitten zelf ook hele dagen in die auto.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hopen dat je een auto met stuurbekrachtiging krijgtDan hoef je het stuur niet meer dan een kwartslag te draaien om een normale bocht te maken.
Wie het niet gelooft is ook een mens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof je me als ik "nee" zeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |