WDzquote:
Hogedrukspuit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef Klonk het volgende:
ik zat zelf te denken aan een emmertje sop...
Je hoeft eens niet te werken?quote:
Nope, al gedaan vandaagquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hoeft eens niet te werken?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
Fysio hoef ik ook niet meer heen, het is goed zo
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
Bleg.. studiejaar is weer begonnen en ik heb heul geen zin
je kan hetquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
Ja ik weet hetquote:
Geen zin hebben is wel rotquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet het(dankje
) maar ik heb gewoon geen zin
maandag meteen van half 9 tot kwart over 7.. bleeeeeeeeg
Je zou toch een leuke studie gaan doen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
Mja maar toen haalde ik mn P niet en moet ik dus door met deze studie.. en dan ben ik wel weer zo dat ik niet alleen mn P ga halen maar gewoon het hele jaar. En dan ben ik alweer op de helft en kan ik net zo goed mn hele hbo maar afmaken en daarna aan mn master beginnen want anders duurt het nog weer veel langer..quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zou toch een leuke studie gaan doen?
Mag ik aanschuiven?quote:
Heul niet waar!quote:
ja hoor, er is nog genoegquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Piem0l op je hoofd!
Oh! Dan is het goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
Dus ik hoef mezelf (dit jaar mee gerekend) nog maar 3 jaar te motiveren voor deze kut studie![]()
komt heelemaal goed
Woaaah spaghettiquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, er is nog genoeg
Spaghetti
kan ie bij Indah logerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je daar in Indonesie aan opereren, lees net dat ze daar goed zijn in overtolligheden verwijderen
.
Ja tochquote:
Hoe laat ben je hier?quote:
spaghetti kip-kerriequote:
Ik denk dat dat nog wel een paar uur duurtquote:
En 't schijnt ook best mooi te zijn om er vakantie te vieren, meerdere vliegen in 1 klap dusquote:
Marcquote:
Spagetti kip-kerriequote:
quote:
Dat is dan weer niet lekker eten, die vliegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
En 't schijnt ook best mooi te zijn om er vakantie te vieren, meerdere vliegen in 1 klap dus.
Ah joh, gewoon in een keer doorslikken. proef je vast niks van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet lekker eten, die vliegen
quote:
quote:
Misschien met een dipsausje erbijquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet lekker eten, die vliegen
ja dat is bijzonder lekkerquote:
Goed, dit ga JIJ uitproberen een keerquote:
Gaat goed dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:11 schreef es70 het volgende:
Af en toe word ik geschift van familie.
Ik stel een vraag, krijg een antwoord op iets dat ik niet gevraagd heb en de tip mijn neefje te bellen via een of ander speciaal nummer dat goedkoper zou zijn. De lieve broer vergeet alleen dat ik totaal geen telefoonnummer of wat voor contactgegevens dan ook van zijn zoon heb.
Tegelijk doen, koken en afwassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
Wie wil er voor mij afwassen zodat ik daarna misschien iets meer motivatie heb om te koken?
Zou best kunnenquote:
Handigquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:11 schreef es70 het volgende:
Af en toe word ik geschift van familie.
Ik stel een vraag, krijg een antwoord op iets dat ik niet gevraagd heb en de tip mijn neefje te bellen via een of ander speciaal nummer dat goedkoper zou zijn. De lieve broer vergeet alleen dat ik totaal geen telefoonnummer of wat voor contactgegevens dan ook van zijn zoon heb.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
Wie wil er voor mij afwassen zodat ik daarna misschien iets meer motivatie heb om te koken?
choco sprinkhanenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef Ladylike het volgende:
in sommige landen eten ze het met cocolade erom
Don't think soquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed, dit ga JIJ uitproberen een keer
Hmz... Ik hou ook niet van chocoladerozijnen, denk dat chocoladevliegen ongeveer zoiets isquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef Ladylike het volgende:
in sommige landen eten ze het met cocolade erom
Kan niet.. alles is vies dus ik kan niet kokenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegelijk doen, koken en afwassen
wel zelfgemaakte kip-kerrie dan hehquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Spagetti is niet het eerste dat bij me opkomt als ik aan kip-kerrie denk
. Sterker nog, 't is zelfs nog nooit in me opgekomen...
Zelfs jij niet?! nouwquote:
Bij elkaar geraapt zootje MBD'ersquote:
Je mag het wel hier in de vaatwasser gooienquote:
ik gisteren de afwas van 4 weken gedaan mijn motivatie vd vaat is voorlopig wegquote:
Ik wil wel maar ik ben heeeeeeeeeel hard aan het werkquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
Liefquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Je mag het wel hier in de vaatwasser gooien.
Blijkbaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik ben heeeeeeeeeel hard aan het werk
Jaaa ik geloof je meteenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik ben heeeeeeeeeel hard aan het werk
waaaat, staat de webcam gewoon voor niks aan danquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Lief
@PeZu: maar ik mag pas over twee dagen weer douchen
Nee hoor, ik heb geen douche nodig om prachtig te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
waaaat, staat de webcam gewoon voor niks aan dan
Oh, Deventer... Dan moet je wel een behoorlijk eind met je vuile vaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
Stom Deventerer is hier niet eens een surinaamse toko! grrrrrr
Mja.. blijf maar niet wachtenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, Deventer... Dan moet je wel een behoorlijk eind met je vuile vaat.
c 'est waarquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen douche nodig om prachtig te zijnwehehe
quote:
Nouhou!quote:
Sorryquote:
quote:
wasda?quote:
quote:
koekjes die je in elkaar kon zettenquote:
Woahquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
koekjes die je in elkaar kon zetten_!
is btw geen witte haaiquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, voor degene die gaan. Pas op voor de haai
Hooguit pootje badenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er binnenkort zwemmen in de noordzee hier? DaMart misschien toevallig?
een grijze!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |