En wie ben jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:47 schreef WALL-E het volgende:
Zeg Triggershot, kun jij geen mod worden?
In dat geval Xith voor mod!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:12 schreef Xith het volgende:
Iemand zo geinformeerd en genuanceerd als Haushofer voor mod?
Moest jij niet kilometers lopen voor je waterput?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:47 schreef WALL-E het volgende:
Zeg Triggershot, kun jij geen mod worden?
Hoezo achter de schermen? Er wordt al weken aan recruiting gedaan in KLB en ONZ.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef Bensel het volgende:
hee, ditmaal eens niet achter de schermen geregeld? Word WFL dan een democratie? Mag hopen van niet
Dat was toen Alicey stopte en Teamlead mod werd, toen Teamlead stopte werd Alicey (weer) mod, maar dat was dmv een open sollicitatie. En nu is ze weer gestopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:39 schreef speknek het volgende:
De vorige keren werd de WFL mod 'gevraagd' ipv een open sollicitatieronde.
quote:
Ik weet niet of hij de behoefte heeft om weer mod te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Erg graag!! Is ie al gevraagd?
Het is wel een kutbaantje ja. Maar je weet maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij de behoefte heeft om weer mod te worden.
how about helemaal geen extremistenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:49 schreef Ghazi het volgende:
Haushofer of Scaurus voor mod.
Geen atheistische extremisten.
*niet inkopt*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef Triggershot het volgende:
how about helemaal geen extremisten
Over Modus zn lijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Ik wil het wel doen, hoor.
Jawel, een aantal zijn binnen, maar misschien nog dat lurkers een kansje willen wagen, een reminder door alle onzin heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Scaurus het volgende:
Er heeft zich dus niemand aangemeld?
Mag altijd, zelfs jaren er na, maar enkel als het gegrond heeft en betrekking heeft op zijn modschap wordt het iets waard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Scaurus het volgende:
Kunnen wij als users nog beroep aantekenen na benoeming?
Je hebt een standaardbrief liggen, of niet?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt een standaardbrief liggen, of niet?.
Kan naar forum@fok.nl en daarna kun je natuurlijk altijd nog in hoger beroep bij Danny.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Scaurus het volgende:
Kunnen wij als users nog beroep aantekenen na benoeming?
Danny gaat daar niet over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan naar forum@fok.nl en daarna kun je natuurlijk altijd nog in hoger beroep bij Danny. Yvonne
Ik zat er nog wel aan te denken om je voor te dragen...quote:
Hadden we jou daar even tuk toenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:45 schreef speknek het volgende:
Ik ben beschikbaar. Mits ik admin rechten krijg, hoogste dictator van het subforum wordt, en de vrije hand om WFL volledig te reorganiseren.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef SpecialK het volgende:
mmmm WF
Ja, ik vind veel filosofie ook maar geouwehoer in de ruimte, dat kan dan ook wel bij GC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die kun je samen met BNW en/of TRU toch wel elders bezoeken?
Het is wel de basis van W en L.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik vind veel filosofie ook maar geouwehoer in de ruimte, dat kan dan ook wel bij GC.
Wat al niet kan
Ik denk wel dat je een goede aanwinst zou zijn, je zou Triggy prima aanvullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:41 schreef Bensel het volgende:
ik zit te twijfelen op het moment trouwens
hmz....quote:
Dat zag wel meevallen denk. De FA's nemen hun tijd ervoor denk ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Daar gaat natuurlijk eerst nog een spoedberaad overheen
Ja, dat was wat apart gegaan toen. Als het aan mij had gelegen word je de volgende WFL-mod nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:11 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, de vorige keer had ik het geprobeerd, maar volgens mij willen ze mij gewoon niet.![]()
Ah well, succes aan allen die een poging wagen!
Ik ben ook benieuwd wie het wordt, en ik hoop dat het niet zo'n slepende zaak wordt als wat we kennen van de belgische politiek. Zal Trigger dan al die tijd alleen moeten aanmodderen?quote:Op maandag 1 september 2008 00:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat was wat apart gegaan toen. Als het aan mij had gelegen word je de volgende WFL-mod nu![]()
Ben iig benieuwd wie het wordt
Die genuanceerdheid sierde je net zo. En nu heb je al je kredieten verknald!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik vind veel filosofie ook maar geouwehoer in de ruimte, dat kan dan ook wel bij GC.
Wat al niet kan
ik sta blijkbaar niet erg hoog in de populariteitspollquote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Haushofer, Scaurus of Friek svp.
Er moet gewoon weer eens een knetterhard evolutie vs. creationisme/ID topic komenquote:Op maandag 1 september 2008 18:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik sta blijkbaar niet erg hoog in de populariteitspoll
Ja gelukkig is koningdavid representatiefquote:Op maandag 1 september 2008 18:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik sta blijkbaar niet erg hoog in de populariteitspoll
quote:Op maandag 1 september 2008 19:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja gelukkig is koningdavid representatief
Bensel voor WFL-mod
?quote:Op maandag 1 september 2008 19:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja gelukkig is koningdavid representatief
Een goed gebruik van trema's is wel een pre denk ik.quote:
Nouja zeg.quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Triggershot het volgende:
Ali Kannibali wordt de nieuwe mod.
Mjah....quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Triggershot het volgende:
Gebeurt nooit democratisch, altijd via sollicitaties en (of) peiling van de FA's.quote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef Scaurus het volgende:
Is het volgende keer niet beter als de mod verkiezing democratisch geschiedt?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef Scaurus het volgende:
Is het volgende keer niet beter als de mod verkiezing democratisch geschiedt?
Behalve laatst in KLBquote:Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebeurt nooit democratisch, altijd via sollicitaties en (of) peiling van de FA's.
Eenmalig meen ik me te herinneren en KLB heeft 5 mods ofzo, zonder peiling van de FA's wassie er nooit gekomen, en suggesties blijven altijd welkom natuurlijk.quote:
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef SpecialK het volgende:
wacht het is serieus ali? dit is geen geintje?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Xith het volgende:
Ah heerlijk, een christelijke sektelid die denkt dat iedereen bahalve zijn 40,000 sekteleden naar de Hel gaan als mod op FOK!![]()
Nou ja, past in iedergeval bij de conservatieve stroming die hier op FOK! stroomt tegenwoordig...
Buiten het feit dat conservatisme en sektarisme niets met elkaar te maken hebben vraag ik mij af tot welke sekte Ali behoort. Is hij Jehovah Getuige? Transformist?quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Xith het volgende:
Ah heerlijk, een christelijke sektelid die denkt dat iedereen bahalve zijn 40,000 sekteleden naar de Hel gaan als mod op FOK!![]()
Nou ja, past in iedergeval bij de conservatieve stroming die hier op FOK! stroomt tegenwoordig...
De wereld schijnt binnenkort te vergaan volgens hem als ik het goed heb, hij is een aanhanger van vreemde samenzweringstheorietjes, etcetera. Geen idee bij welke sekte dat hoort.quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Buiten het feit dat conservatisme en sektarisme niets met elkaar te maken hebben vraag ik mij af tot welke sekte Ali behoort. Is hij Jehovah Getuige? Transformist?
Zeven Daagse Adventist geloofde ik. Wat een streng conservatieve protestantse stroming is; daarom die linkquote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Buiten het feit dat conservatisme en sektarisme niets met elkaar te maken hebben vraag ik mij af tot welke sekte Ali behoort. Is hij Jehovah Getuige? Transformist?
De link is voor mij nog steeds niet zichtbaar. Wat maakt een conservatieve protestantse stroming tot een sekte?quote:Op maandag 1 september 2008 22:57 schreef Xith het volgende:
Wat een streng conservatieve protestantse stroming is; daarom die link
Beetje vreemd dat Triggershot dan zo een user belachelijk maakt als MODquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef Modus het volgende:
Nieuwe mods worden over het algemeen niet zo 'even tussendoor' in een topic bekendgemaakt, tenzij er binnen 3 min. ook een [MED] gepost wordt. Die is er nog steeds niet, dus broodje aap vooralsnog.
Zevendedagsadventist. En hij is net voor onbepaalde tijd naar Parijs vertrokken, dus ik denk niet dat-ie WFL gaat modden.quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Tsja, dat jij een beetje sarcasme niet kan oppikken kan ik niks aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Die genuanceerdheid sierde je net zo. En nu heb je al je kredieten verknald!
Sarcasme is niet "het tegenovergestelde bedoelen". Tenminste, niet in mijn universum.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:05 schreef Wouter1989 het volgende:
Steek je vinger op als je doorhad dat Haushofer het tegengestelde bedoelde van wat ie zei!
Ik ben inderdaad ook voor een fusie van WFL en TRU. Het verschil is toch vaak niet duidelijk, en mensen kunnen topic die ze niet bevalt, heus wel wegklikken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Sarcasme is niet "het tegenovergestelde bedoelen". Tenminste, niet in mijn universum.
Ik vind de discussie over of levensbeschouwelijke topics naar Tru moeten altijd wat zinloos. Mensen kunnen die topics tegenwoordig gewoon wegklikken als ze willen.
NEE. TRU is een bak vol wormen, zijn glibberig als de pest en schijten heel de boel onder. Zinnig discussiëren over filosofie wordt onmogelijk als die New Age-figuren hier komen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:55 schreef Doffy het volgende:
Ik ben inderdaad ook voor een fusie van WFL en TRU. Het verschil is toch vaak niet duidelijk, en mensen kunnen topic die ze niet bevalt, heus wel wegklikken.
iets met 'sarcasme' waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
NEE. TRU is een bak vol wormen, zijn glibberig als de pest en schijten heel de boel onder. Zinnig discussiëren over filosofie wordt onmogelijk als die New Age-figuren hier komen.
Wetenschap, filosofie en levensbeschouwingen hebben NIETS te maken met het infantiele en imbeciele New Age denken. Houd dat zo.
Nieuwetijdsdenken heeft zeer zeker iets met levensbeschouwelijk vakgebied te maken. Bij astrologie denken ook de meeste mensen per direct aan spiritualiteit (en zo ook aan TRU), maar het draagt ook wetenschapfilosofische vragen met zich mee. De relatie tussen beiden is een stuk complexer dan je nu denkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wetenschap, filosofie en levensbeschouwingen hebben NIETS te maken met het infantiele en imbeciele New Age denken. Houd dat zo.
'Nieuwetijdsdenken' is troep, infantiel gewauwel dat het niet eens verdient levensbeschouwelijk genoemd te worden. Al dat New Age en hippie-gedoe is louter een excuus om er op los te neuken en hedonistisch te leven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef Friek_ het volgende:
Nieuwetijdsdenken heeft zeer zeker iets met levensbeschouwelijk vakgebied te maken. Bij astrologie denken ook de meeste mensen per direct aan spiritualiteit (en zo ook aan TRU), maar het draagt ook wetenschapfilosofische vragen met zich mee. De relatie tussen beiden is een stuk complexer dan je nu denkt.
tenzij Trigger dit als fulltime-job wil doen, lijkt het me wel handig als er iemand bij komt toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef One_of_the_few het volgende:
Is er wel een nieuwe MOD nodig?
Excuseer, maar ik voor mij vind het onderscheid tussen new-age en 'old-age' spiritualiteit een kwestie van selectief denken. Elke vorm van spiritualiteit is een kwestie van het bedenken van excuses om je overtuigingen en leefstijl (of die van de sociale groep) te codificeren. Het enige verschil zijnde dat old-age de tijd heeft gehad om het hinein interpretieren tot ongekende hoogten op te voeren, en mensen te overtuigen dat dat een intrinsieke waarde heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
'Nieuwetijdsdenken' is troep, infantiel gewauwel dat het niet eens verdient levensbeschouwelijk genoemd te worden. Al dat New Age en hippie-gedoe is louter een excuus om er op los te neuken en hedonistisch te leven.
ik hoop voor jou dat die onderhandelingen niet over het salaris gaan.. daar is niet gek veel onderhandelingsruimte vrees ikquote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef koningdavid het volgende:
We zijn nog in onderhandeling.
tja.. ik werd niet gevraagd...quote:
Kunnen we dat niet in FC bespreken?quote:
nee joh.. dan moet yvonne me eerst blauw vervenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet in FC bespreken?
neem ik wel aan ja. tis niet voor niks dat ik opeens weer in wfl postquote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef Triggershot het volgende:
Mensen hebben heus al wel door dat jij het weer wordt.
In FC is het al bekend hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
neem ik wel aan ja. tis niet voor niks dat ik opeens weer in wfl post. Maar je weet hoe ze in FC kunnen reageren als je post voordat je blauw geverfd bent
talent wordt vanzelf herkend.... zelfs op FOK toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Eigen initiatief tonen dan hups
Klopt niet, want ze hebben mij ook mod gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
talent wordt vanzelf herkend.... zelfs op FOK toch?
goed puntquote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt niet, want ze hebben mij ook mod gemaakt
Dat ze talent herkennen hoeft niet te betekenen dat ze gebrek aan talent ook herkennen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt niet, want ze hebben mij ook mod gemaakt
* Triggershot dreigt met een ban.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ze talent herkennen hoeft niet te betekenen dat ze gebrek aan talent ook herkennen natuurlijk.
Ik wordt een beetje bangig als je zo doetquote:Op woensdag 3 september 2008 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot dreigt met een ban.
laat ik volstaan met te zeggen dat je niet beschikt over de meest recente informatie....quote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:
AchModjes kunnen toch niet bannen.
Ja, zo maak je het ze wel heel makkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot dreigt met een ban.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
laat ik volstaan met te zeggen dat je niet beschikt over de meest recente informatie....
Ik ook nietquote:
Kunnen ze geen octarine tag maken?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef Doffy het volgende:
Blauw is zooo 2007. Rood willen we zijn, rood!
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:13 schreef Doffy het volgende:
En hoe weten jullie hoeveel notes je hebt?![]()
![]()
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Vergelijk het met het grote boek van Sinterklaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Scaurus het volgende:
Ik 13. Kan iemand uitleggen wat het inhoudt? Zijn het een soort opmerkingen bij je posts?
Volgens mij wel, opmerkingen van mods, waarschijnlijk dus over niet zo goed gedrag. Ik heb ze zelf niet gezien omdat ik weinig zin heb om als arme student 4,50 daarvoor te betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Scaurus het volgende:
Ik 13. Kan iemand uitleggen wat het inhoudt? Zijn het een soort opmerkingen bij je posts?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan ook gewoon mod wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij wel, opmerkingen van mods, waarschijnlijk dus over niet zo goed gedrag. Ik heb ze zelf niet gezien omdat ik weinig zin heb om als arme student 4,50 daarvoor te betalen.
zouden die opgeschoond worden als je ze besteld trouwens?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Doffy het volgende:
In de notes van sommige users hielden sommige mods hele amoureuze gesprekken
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Doffy het volgende:
In de notes van sommige users hielden sommige mods hele amoureuze gesprekken
Dat wordt jij toch al?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
Ik heb gezondigd. 4,50 euro gedokt uit pure nieuwsgierigheid. Doe het niet, het is de doos van Pandora die je opentrekt. Neem de blauwe pil.
Je levert hiermee in ieder geval bewijs voor je aanname dat de mens een irrationeel wezen is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
Ik heb gezondigd. 4,50 euro gedokt uit pure nieuwsgierigheid. Doe het niet, het is de doos van Pandora die je opentrekt. Neem de blauwe pil.
Nou, lekker dan, die notes. Ik zie toch wel ergere users dacht ik zo...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:45 schreef Scaurus het volgende:
Driekwart van de berichten is van KLB-achtige natuur. ´Weer trollen´, ´onnodig kwetsend´, ´Klopkoek en jij moeten ophouden met zwartmaken´, jeweets.
ben ik niet de enige met 0.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:23 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zoveel discussies en dan nul notes, ik doe dan toch iets goed/fout![]()
Hoe komen anderen aan zoveel notes dan?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef Doffy het volgende:
Vergelijk het met het grote boek van Sinterklaas de Here God
Het is zeg maar je strafblad a.h.w. Doorgaans informatie over posts die gemodereerd zijn, topics waar je je misdraagt of bans die je krijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Scaurus het volgende:
Nouja, niet helemaal. Ik verwacht niet dat Danny zijn eigen zoon laat executeren en als je dat dan maar hard genoeg gelooft, dat dan al je notes verdwijnen.quote:
Wel handig, zo valt te zien dat ik er nog steeds 39 heb en er dus geen nieuwe heb bijgesprokkeld sinds ik weer zwart ben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]die kende ik ook nog niet... leuke teaser
Dat zou wel heel erg 2006 worden dan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:43 schreef teamlead het volgende:ik word niet de wfl mod... en het leek me juist zo leuk om die stoelendans met alicy nog eens te doen
Je weet best wat er in staat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb 8 notesEn met zo'n strafblad kan ik geen WFL-mod weer worden natuurlijk
Wat was dat? Een note slowchat?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel handig, zo valt te zien dat ik er nog steeds 39 heb en er dus geen nieuwe heb bijgesprokkeld sinds ik weer zwart ben.
Nope. Ongeveer een kwart er van is wel onzin, maar de rest waren wel terechte notes.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat was dat? Een note slowchat?
95% is terechtquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Ongeveer een kwart er van is wel onzin, maar de rest waren wel terechte notes.
Ik heb het even exact uitgerekend, en 73,4% (afgerond) is terecht. Tel je de notes mee dat ik zo lief ben, dan is het 79,5%.quote:
Als je spreekt over lieve notes daar waar je je gedraagt zijn ze nog steeds terecht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het even exact uitgerekend, en 73,4% (afgerond) is terecht. Tel je de notes mee dat ik zo lief ben, dan is het 79,5%.
Okee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je spreekt over lieve notes daar waar je je gedraagt zijn ze nog steeds terecht.
Wordt morgen bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:24 schreef Alicey het volgende:
Zeg Trigger,
Wie gaat het nu eigenlijk worden?
Een nachtje slapen lukt me misschien nog wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt morgen bekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |