Buiten het feit dat conservatisme en sektarisme niets met elkaar te maken hebben vraag ik mij af tot welke sekte Ali behoort. Is hij Jehovah Getuige? Transformist?quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Xith het volgende:
Ah heerlijk, een christelijke sektelid die denkt dat iedereen bahalve zijn 40,000 sekteleden naar de Hel gaan als mod op FOK!![]()
Nou ja, past in iedergeval bij de conservatieve stroming die hier op FOK! stroomt tegenwoordig...
De wereld schijnt binnenkort te vergaan volgens hem als ik het goed heb, hij is een aanhanger van vreemde samenzweringstheorietjes, etcetera. Geen idee bij welke sekte dat hoort.quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Buiten het feit dat conservatisme en sektarisme niets met elkaar te maken hebben vraag ik mij af tot welke sekte Ali behoort. Is hij Jehovah Getuige? Transformist?
Zeven Daagse Adventist geloofde ik. Wat een streng conservatieve protestantse stroming is; daarom die linkquote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Buiten het feit dat conservatisme en sektarisme niets met elkaar te maken hebben vraag ik mij af tot welke sekte Ali behoort. Is hij Jehovah Getuige? Transformist?
De link is voor mij nog steeds niet zichtbaar. Wat maakt een conservatieve protestantse stroming tot een sekte?quote:Op maandag 1 september 2008 22:57 schreef Xith het volgende:
Wat een streng conservatieve protestantse stroming is; daarom die link
Beetje vreemd dat Triggershot dan zo een user belachelijk maakt als MODquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef Modus het volgende:
Nieuwe mods worden over het algemeen niet zo 'even tussendoor' in een topic bekendgemaakt, tenzij er binnen 3 min. ook een [MED] gepost wordt. Die is er nog steeds niet, dus broodje aap vooralsnog.
Zevendedagsadventist. En hij is net voor onbepaalde tijd naar Parijs vertrokken, dus ik denk niet dat-ie WFL gaat modden.quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Tsja, dat jij een beetje sarcasme niet kan oppikken kan ik niks aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Die genuanceerdheid sierde je net zo. En nu heb je al je kredieten verknald!
Sarcasme is niet "het tegenovergestelde bedoelen". Tenminste, niet in mijn universum.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:05 schreef Wouter1989 het volgende:
Steek je vinger op als je doorhad dat Haushofer het tegengestelde bedoelde van wat ie zei!
Ik ben inderdaad ook voor een fusie van WFL en TRU. Het verschil is toch vaak niet duidelijk, en mensen kunnen topic die ze niet bevalt, heus wel wegklikken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Sarcasme is niet "het tegenovergestelde bedoelen". Tenminste, niet in mijn universum.
Ik vind de discussie over of levensbeschouwelijke topics naar Tru moeten altijd wat zinloos. Mensen kunnen die topics tegenwoordig gewoon wegklikken als ze willen.
NEE. TRU is een bak vol wormen, zijn glibberig als de pest en schijten heel de boel onder. Zinnig discussiëren over filosofie wordt onmogelijk als die New Age-figuren hier komen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:55 schreef Doffy het volgende:
Ik ben inderdaad ook voor een fusie van WFL en TRU. Het verschil is toch vaak niet duidelijk, en mensen kunnen topic die ze niet bevalt, heus wel wegklikken.
iets met 'sarcasme' waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
NEE. TRU is een bak vol wormen, zijn glibberig als de pest en schijten heel de boel onder. Zinnig discussiëren over filosofie wordt onmogelijk als die New Age-figuren hier komen.
Wetenschap, filosofie en levensbeschouwingen hebben NIETS te maken met het infantiele en imbeciele New Age denken. Houd dat zo.
Nieuwetijdsdenken heeft zeer zeker iets met levensbeschouwelijk vakgebied te maken. Bij astrologie denken ook de meeste mensen per direct aan spiritualiteit (en zo ook aan TRU), maar het draagt ook wetenschapfilosofische vragen met zich mee. De relatie tussen beiden is een stuk complexer dan je nu denkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wetenschap, filosofie en levensbeschouwingen hebben NIETS te maken met het infantiele en imbeciele New Age denken. Houd dat zo.
'Nieuwetijdsdenken' is troep, infantiel gewauwel dat het niet eens verdient levensbeschouwelijk genoemd te worden. Al dat New Age en hippie-gedoe is louter een excuus om er op los te neuken en hedonistisch te leven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef Friek_ het volgende:
Nieuwetijdsdenken heeft zeer zeker iets met levensbeschouwelijk vakgebied te maken. Bij astrologie denken ook de meeste mensen per direct aan spiritualiteit (en zo ook aan TRU), maar het draagt ook wetenschapfilosofische vragen met zich mee. De relatie tussen beiden is een stuk complexer dan je nu denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |