quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
laat ik volstaan met te zeggen dat je niet beschikt over de meest recente informatie....
Ik ook nietquote:
Kunnen ze geen octarine tag maken?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef Doffy het volgende:
Blauw is zooo 2007. Rood willen we zijn, rood!
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:13 schreef Doffy het volgende:
En hoe weten jullie hoeveel notes je hebt?![]()
![]()
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Vergelijk het met het grote boek van Sinterklaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Scaurus het volgende:
Ik 13. Kan iemand uitleggen wat het inhoudt? Zijn het een soort opmerkingen bij je posts?
Volgens mij wel, opmerkingen van mods, waarschijnlijk dus over niet zo goed gedrag. Ik heb ze zelf niet gezien omdat ik weinig zin heb om als arme student 4,50 daarvoor te betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Scaurus het volgende:
Ik 13. Kan iemand uitleggen wat het inhoudt? Zijn het een soort opmerkingen bij je posts?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan ook gewoon mod wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij wel, opmerkingen van mods, waarschijnlijk dus over niet zo goed gedrag. Ik heb ze zelf niet gezien omdat ik weinig zin heb om als arme student 4,50 daarvoor te betalen.
zouden die opgeschoond worden als je ze besteld trouwens?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Doffy het volgende:
In de notes van sommige users hielden sommige mods hele amoureuze gesprekken
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Doffy het volgende:
In de notes van sommige users hielden sommige mods hele amoureuze gesprekken
Dat wordt jij toch al?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
Ik heb gezondigd. 4,50 euro gedokt uit pure nieuwsgierigheid. Doe het niet, het is de doos van Pandora die je opentrekt. Neem de blauwe pil.
Je levert hiermee in ieder geval bewijs voor je aanname dat de mens een irrationeel wezen is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
Ik heb gezondigd. 4,50 euro gedokt uit pure nieuwsgierigheid. Doe het niet, het is de doos van Pandora die je opentrekt. Neem de blauwe pil.
Nou, lekker dan, die notes. Ik zie toch wel ergere users dacht ik zo...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:45 schreef Scaurus het volgende:
Driekwart van de berichten is van KLB-achtige natuur. ´Weer trollen´, ´onnodig kwetsend´, ´Klopkoek en jij moeten ophouden met zwartmaken´, jeweets.
ben ik niet de enige met 0.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:23 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zoveel discussies en dan nul notes, ik doe dan toch iets goed/fout![]()
Hoe komen anderen aan zoveel notes dan?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef Doffy het volgende:
Vergelijk het met het grote boek van Sinterklaas de Here God
Het is zeg maar je strafblad a.h.w. Doorgaans informatie over posts die gemodereerd zijn, topics waar je je misdraagt of bans die je krijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Scaurus het volgende:
Nouja, niet helemaal. Ik verwacht niet dat Danny zijn eigen zoon laat executeren en als je dat dan maar hard genoeg gelooft, dat dan al je notes verdwijnen.quote:
Wel handig, zo valt te zien dat ik er nog steeds 39 heb en er dus geen nieuwe heb bijgesprokkeld sinds ik weer zwart ben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]die kende ik ook nog niet... leuke teaser
Dat zou wel heel erg 2006 worden dan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:43 schreef teamlead het volgende:ik word niet de wfl mod... en het leek me juist zo leuk om die stoelendans met alicy nog eens te doen
Je weet best wat er in staat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb 8 notesEn met zo'n strafblad kan ik geen WFL-mod weer worden natuurlijk
Wat was dat? Een note slowchat?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel handig, zo valt te zien dat ik er nog steeds 39 heb en er dus geen nieuwe heb bijgesprokkeld sinds ik weer zwart ben.
Nope. Ongeveer een kwart er van is wel onzin, maar de rest waren wel terechte notes.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat was dat? Een note slowchat?
95% is terechtquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Ongeveer een kwart er van is wel onzin, maar de rest waren wel terechte notes.
Ik heb het even exact uitgerekend, en 73,4% (afgerond) is terecht. Tel je de notes mee dat ik zo lief ben, dan is het 79,5%.quote:
Als je spreekt over lieve notes daar waar je je gedraagt zijn ze nog steeds terecht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het even exact uitgerekend, en 73,4% (afgerond) is terecht. Tel je de notes mee dat ik zo lief ben, dan is het 79,5%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |