En wie ben jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:47 schreef WALL-E het volgende:
Zeg Triggershot, kun jij geen mod worden?
In dat geval Xith voor mod!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:12 schreef Xith het volgende:
Iemand zo geinformeerd en genuanceerd als Haushofer voor mod?
Moest jij niet kilometers lopen voor je waterput?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:47 schreef WALL-E het volgende:
Zeg Triggershot, kun jij geen mod worden?
Hoezo achter de schermen? Er wordt al weken aan recruiting gedaan in KLB en ONZ.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef Bensel het volgende:
hee, ditmaal eens niet achter de schermen geregeld? Word WFL dan een democratie? Mag hopen van niet
Dat was toen Alicey stopte en Teamlead mod werd, toen Teamlead stopte werd Alicey (weer) mod, maar dat was dmv een open sollicitatie. En nu is ze weer gestopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:39 schreef speknek het volgende:
De vorige keren werd de WFL mod 'gevraagd' ipv een open sollicitatieronde.
quote:
Ik weet niet of hij de behoefte heeft om weer mod te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Erg graag!! Is ie al gevraagd?
Het is wel een kutbaantje ja. Maar je weet maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij de behoefte heeft om weer mod te worden.
how about helemaal geen extremistenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:49 schreef Ghazi het volgende:
Haushofer of Scaurus voor mod.
Geen atheistische extremisten.
*niet inkopt*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef Triggershot het volgende:
how about helemaal geen extremisten
Over Modus zn lijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Ik wil het wel doen, hoor.
Jawel, een aantal zijn binnen, maar misschien nog dat lurkers een kansje willen wagen, een reminder door alle onzin heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Scaurus het volgende:
Er heeft zich dus niemand aangemeld?
Mag altijd, zelfs jaren er na, maar enkel als het gegrond heeft en betrekking heeft op zijn modschap wordt het iets waard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Scaurus het volgende:
Kunnen wij als users nog beroep aantekenen na benoeming?
Je hebt een standaardbrief liggen, of niet?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt een standaardbrief liggen, of niet?.
Kan naar forum@fok.nl en daarna kun je natuurlijk altijd nog in hoger beroep bij Danny.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Scaurus het volgende:
Kunnen wij als users nog beroep aantekenen na benoeming?
Danny gaat daar niet over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan naar forum@fok.nl en daarna kun je natuurlijk altijd nog in hoger beroep bij Danny. Yvonne
Ik zat er nog wel aan te denken om je voor te dragen...quote:
Hadden we jou daar even tuk toenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:45 schreef speknek het volgende:
Ik ben beschikbaar. Mits ik admin rechten krijg, hoogste dictator van het subforum wordt, en de vrije hand om WFL volledig te reorganiseren.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef SpecialK het volgende:
mmmm WF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |