Hoiquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
Wie is Robin?
Nee, jij wel?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Sackboy het volgende:
Maar Robin werkt dus bij de Burger King?
Of BKquote:
Ja okee, maar hoezo klinkt vriendin dan niet als definitief. Volgens de wet ben je geen man & vrouw, dus is vrouw eigenlijk niet de juiste term.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, vrouw kan ook zonder trouwen
En anders Robinquote:
Band of Brothers, knurft.quote:
REETKEVER!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef afcajos het volgende:
Maar van wie is deze nou?![]()
[ afbeelding ]
Vriendin klinkt niet echt definitief in mijn ogen neequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar hoezo klinkt vriendin dan niet als definitief. Volgens de wet ben je geen man & vrouw, dus is vrouw eigenlijk niet de juiste term.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik had er gesolliciteerd maar ze hadden me afgewezen. Ik beschikte niet over de benodigde capaciteiten.quote:
Kan ook weg, net als dezequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, het is zo definitief als je het zelf maakt natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Vriendin klinkt niet echt definitief in mijn ogen nee.
Het hulpje van Batman.quote:
Nee, want mensen met webicons zijn pauper, jeweetsquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef slindenau het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal webicons aanzetten jwts
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee ik had er gesolliciteerd maar ze hadden me afgewezen. Ik beschikte niet over de benodigde capaciteiten.
Eens.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, het is zo definitief als je het zelf maakt natuurlijk.
Die hamburger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:40 schreef BobbyB het volgende:
Maar wie is Robin nou?
Webicons kan je tenminste programdingesen en er allerlei spannende statistieken op loslaten enzulksquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want mensen met webicons zijn pauper, jeweets
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook weg, net als deze
[ afbeelding ]
Ja, en daarom zijn ze pauperquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Webicons kan je tenminste programdingesen en er allerlei spannende statistieken op loslaten enzulks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |