En anders Robinquote:
Band of Brothers, knurft.quote:
REETKEVER!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef afcajos het volgende:
Maar van wie is deze nou?![]()
[ afbeelding ]
Vriendin klinkt niet echt definitief in mijn ogen neequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar hoezo klinkt vriendin dan niet als definitief. Volgens de wet ben je geen man & vrouw, dus is vrouw eigenlijk niet de juiste term.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik had er gesolliciteerd maar ze hadden me afgewezen. Ik beschikte niet over de benodigde capaciteiten.quote:
Kan ook weg, net als dezequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, het is zo definitief als je het zelf maakt natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Vriendin klinkt niet echt definitief in mijn ogen nee.
Het hulpje van Batman.quote:
Nee, want mensen met webicons zijn pauper, jeweetsquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef slindenau het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal webicons aanzetten jwts
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee ik had er gesolliciteerd maar ze hadden me afgewezen. Ik beschikte niet over de benodigde capaciteiten.
Eens.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, het is zo definitief als je het zelf maakt natuurlijk.
Die hamburger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:40 schreef BobbyB het volgende:
Maar wie is Robin nou?
Webicons kan je tenminste programdingesen en er allerlei spannende statistieken op loslaten enzulksquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want mensen met webicons zijn pauper, jeweets
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook weg, net als deze
[ afbeelding ]
Ja, en daarom zijn ze pauperquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Webicons kan je tenminste programdingesen en er allerlei spannende statistieken op loslaten enzulks![]()
Reetveter moet ook weg, die doet aan kliekjesvorming. Hij heeft alleen maar rode mannetjes in zijn post. BAN!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reetveter moet ook weg, die doet aan kliekjesvorming. Hij heeft alleen maar rode mannetjes in zijn post. BAN!
Solliciterenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee ik had er gesolliciteerd maar ze hadden me afgewezen. Ik beschikte niet over de benodigde capaciteiten.
Mannen hebben geen tieten om te showen, dus die worden sneller afgewezen met als argument "de benodigde capaciteiten niet hebben"quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Solliciteren![]()
Afgewezen worden![]()
Niet beschikken over de benodigde capaciteiten
You're on my heart just like a tattooquote:
Dus geen coltrui meer aantrekken dus?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mannen hebben geen tieten om te showen, dus die worden sneller afgewezen met als argument "de benodigde capaciteiten niet hebben"
Dat is hendig sjiek, wordt de nieuwe rage. Mark my words!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reetveter moet ook weg, die doet aan kliekjesvorming. Hij heeft alleen maar rode mannetjes in zijn post. BAN!
Krijg eens teelbalkanker?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo
I'll always have you
Sorry, je bent niet verkozen als lekkerste breezersletje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Mirrorball van Elbow is mooi
Ik praat wel een beetje langs jullie heen
Hoe kan ze het nou verloren hebben van Fascination?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet verkozen als lekkerste breezersletje.
[ afbeelding ]
Maar je mag alsnog wel je tieten posten, aardig he?
Ohja, shitquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en daarom zijn ze pauperWaarom wil je er statistieken op los laten?
![]()
Tja ik weet ook niet welke randdebielen op Fascination gestemd hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan ze het nou verloren hebben van Fascination?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan ze het nou verloren hebben van Fascination?
Harteloos.quote:
Hoe we het graag zien bij BK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |