quote:Met behulp van 200 ME-busjes, vijf tanks, een helikopter, een pantserwagen, veel traan- en braakgas en circa 2000 man, onder meer bestaande uit militairen, werden de krakers uit de door hen bezette panden verwijderd.
Wat heb je nou weer te zeiken?quote:
4ebebebebeebebequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef GasTurbine het volgende:
4ebe = bezitster van tette.
Mag ik je aanraken?quote:
Sinds wanneer betast jij jongetjes? Omdat minderjarige meisjes niet meer happen?quote:
quote:
Nee. Jordeeh zei dat je een keer met hem uit moest gaan in Helmondquote:
quote:
Kheb ook geen zin meer, eigenlijk boeit het allemaal niet zoveel er is een semi leuk topic gekomen op de zondagavond.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
Maar de grondlegger van de KLBSC is dus weg? Wel jammer hoor dat ie zich door zoiets uit het veld laat slaan.
Omdat ik:quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef BobbyB het volgende:
Waarom helpt niemand mij hier: meisjes die op hun showfoto's op hyves, etc.moet ik weer alles alleen doen.
quote:
quote:Tijdens een promotiepraatje voor zijn programma Jamie's Fowl Dinners vertelde de kok dat het klachten regende over het feit dat hij daarin kippen vergast. "We kregen daar veel verontwaardigde reacties op van Duitsers. Het is over de hele wereld uitgezonden, en het enige land waar men er problemen mee had is uitgerekend Duitsland", grapte hij.
quote:
Zie OP.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik kan 346 niet vinden
Duffy is niet ranzigquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
BobsonB, ipv die ranzige duffy (![]()
![]()
) heb ik hier een kunstwerk!
Zal ik hem posten?
soow, wies da?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:01 schreef GasTurbine het volgende:
Mwah, ik doe hem nu wel joh.
[ afbeelding ]
14.gif!
quote:
Dat Juup even verderop zegt "Ik trapte erin" moet toch wel voldoende info zijn dat het gaat om een grapje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
En weet ik veel, ik was toen op vakantie.
Dat topic is verwijderd omdat we fotos van C. hebben gepost.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
En weet ik veel, ik was toen op vakantie.
Mensen die quotes editenquote:
|Hij staat nog wel in de google cachequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd omdat we fotos van C. hebben gepost.
Ik ben niet tof, en ik heb geen MSN (meerquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
WHAHAHAAHAHAHAH MEET OP MSN VOOR TOFFE MENSEN.!
hihiquote:
Ja, Kellyquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
WHAHAHAAHAHAHAH MEET OP MSN VOOR TOFFE MENSEN.!
WHAHAHAquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet tof, en ik heb geen MSN (meer)
Nee, dat was [KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd omdat we fotos van C. hebben gepost.
kneus.quote:
Hoe regel jij dan breezahsletjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet tof, en ik heb geen MSN (meer)
Chlamydia.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
Who the fuck is C?
En google cache?
Oh en volgens mij heb ik die post van Juup per ongeluk gemist .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |